Gå til innhold

Naboenes liv påvirker meg i alt for stor grad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før jul flyttet jeg til et sted hvor man har vegg-i-vegg naboer. Jeg er ganske ensom og sliter psykisk, og er jo som mange andre akkurat nå mye hjemme alene pga restriksjonene. En ting jeg har lagt merke til i det siste er at jeg blir veldig var på hva naboene gjør. Har de sex når jeg skal sove så blir jeg liggende der og lider meg gjennom sexlydene, blir deprimert og irritert, sliter med å få sove,  samtidig som jeg blir trist fordi jeg er alene. 

Det er lytt her og noen ganger kan jeg høre at det er kun en av de hjemme. Og da blir jeg glad fordi da har vi det "likt". Plutselig får hun besøk og jeg kjenner jeg nesten blir litt sjalu ..og trist fordi jeg hører jo at de ler og har det kjekt. 

Føler meg så trist av dette her. Er det normalt?

Anonymkode: 4ce59...21b

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg skjønner deg så utrolig godt. Du Føler deg bare nok ensom. En hwlt trist og deprimerende følelse. Hva med å bli bedre kjent med naboene dine? Banke på hos de og spørre om de vil komme på en kaffe eller inviter deg selv med på en trekant. Hi hi. 😇

• Liker 1
Skrevet

leit å høre. kanskje du kan prøve å neste gang å tenke at naboen sikkert skulle ønske han/hun kunne ha litt alenetid når det er flere der og hvor heldig du er som kan ha alenetid og gjøre nøyaktig hva du vil og ingen kan se det :)

Anonymkode: a7b9d...3dd

Skrevet

Leit at du er ensom. ❤️ 

Orker du å prøve å få nye bekjente f.eks. gjennom sosiale medier? Det finnes mange grupper på Facebook hvor man kan snakke om alle mulige hobbyer, og ofte blir man nett-venner med noen der og da kan man føle seg litt mindre ensom. 

Anonymkode: 25d63...d42

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...