Gå til innhold

Selge alt og flytte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leier en leilighet i Oslo, og flytter til Trondheim til sommeren for å studere. Siden jeg leier en leilighet, så har jeg en del møbler. Jeg kjenner at jeg ikke gidder å dra så mange flyttelasser. 

Hva er normalt å gjøre når man flytter så langt?  Jeg ser liksom for meg at jeg selger alt og kjøper nytt der oppe. 

Hva gjorde dere når dere flyttet langt? 

Anonymkode: df9b6...741

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor viktig er de møblene for deg og hva kostet de? Hvilken pris får du for å selge? Hva koster det å frakte?

Ville nok solgt det.

Gjest Blondie65
Skrevet

Hvis møblene ikke har noen affeksjonsverdi for deg hadde jeg solgt og kjøpt nytt.

Skrevet

Etter å ha kastet, gitt bort og solgt alt jeg ikke trengte fikk resten plass i varebilen jeg leide. Leide den største jeg hadde lov til å kjøre med C1-sertifikat. Noe ble lagret hos foreldrene mine og tatt med neste gang jeg var hjemme på ferie.

Anonymkode: 6352e...2d9

• Liker 1
Skrevet

Enten selger du alt og kjøper nytt i Trondheim, eller så finner du flyttefirma som kan flytte møblene for deg til din nye adresse.

Er det snakk om billige IKEA møbler eller noe som er second og third hand, ville jeg trolig prøvd å selge alt og ta med minst mulig. Er det noe arvegods med veldig stor verdi for deg rent følelsemessig, så er det sikkert verdt flere tusen du kommer til å betale for transport.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...