Gå til innhold

Nabo varslet politiet pga mistanke om fest, politiet tok seg inn. Lovlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Sikker på at dere hørte at de banket på da?

Anonymkode: 4f20a...f72

Ja.

Anonymkode: 69562...6a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja.

Kan de ha banket på før dere hørte det?

Anonymkode: 4f20a...f72

Skrevet

Var døra åpen og de gikk inn på vanlig måte? Eller brøt de seg inn og ødela døra?

Stemmer det første hadde jeg bare latt det gå.

• Liker 1
Skrevet

Var døren ulåst eller brøt de seg inn?

Anonymkode: 1a262...286

Skrevet
1 minutt siden, Me for life said:

Var døra åpen og de gikk inn på vanlig måte? Eller brøt de seg inn og ødela døra?

Stemmer det første hadde jeg bare latt det gå.

Just now, AnonymBruker said:

Var døren ulåst eller brøt de seg inn?

Døren var ulåst, men det er vel omtrent det samme juridisk. De hadde ingen grunn til å ta i håndtaket.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Døren var ulåst, men det er vel omtrent det samme juridisk. De hadde ingen grunn til å ta i håndtaket.

Det kan jo virke som om de ikke har banket hardt nok og kanskje trodde at dere ikke hørte dem? Men hva sa de til at de bare hadde gått rett inn da?

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Det kan jo virke som om de ikke har banket hardt nok og kanskje trodde at dere ikke hørte dem? Men hva sa de til at de bare hadde gått rett inn da?

De sa ikke noe om det spesifikt, bare at de skulle sjekke hvor mange som var der. Så stakk de fort etter. Vi sitter veldig nærme døra, så hører det enkelt om noen banker på. 🤷‍♀️

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

De sa ikke noe om det spesifikt, bare at de skulle sjekke hvor mange som var der. Så stakk de fort etter. Vi sitter veldig nærme døra, så hører det enkelt om noen banker på. 🤷‍♀️

Da kan dere jo ta kontakt i morgen og be om en forklaring, at de har gått inn skal jo stå i loggen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har opplevd å få politiet på døra ved to forskjellige anledninger (og to forskjellige steder), og en av gangene gikk de bare rett inn hos oss også, hvor det virkelig ikke var noen grunn til det. Vi hadde jo ikke kommet til å nektet dem uansett, men de bare trampa inn med møkkete støvler... En av de jeg bodde med den gangen lå fortsatt å sov med kjæresten sin, og de ble vekt av politimenn med lommelykt som lyste inn på dem der de lå nakne i senga. De var generelt veldig frekke og gjorde lite for at det skulle bli en OK opplevelse for oss (selv om vi ikke hadde gjort noe galt..). Jeg var tidlig i 20-årene da, og tenkte ikke på at det kunne være grunn for å klage, men hadde kanskje tenkt på det hvis det hadde skjedd oss nå.

Anonymkode: 86d9f...d72

• Liker 1
Skrevet

Har det vært noe smitte eller festing med brudd på isolasjon/karantene i området? 

Anonymkode: 8bedf...182

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Har det vært noe smitte eller festing med brudd på isolasjon/karantene i området? 

Anonymkode: 8bedf...182

Nope. Rolig strøk generelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...