Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er voksen, men hygiene betyr alt. Har erfart at når folk blir eldre, så gir de blanke. Jeg gir ikke blanke. Uansett alder. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig nøye med det for meg selv ihvertfall. Da forventer jeg at partner også er det. Å påtvinge andre folk sine egne uvaner synes jeg ikke er greit. 

• Liker 3
Skrevet

Etter min mening, selvom man er 20,40,80 så bør en være ren der nede. Ikke alltid det er nybarbert å slikt. Men rent.. jo. Personlig tar både jeg og min partner en kjapp dusj før sex. Alltid vært slikt 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 3bc67...177

• Liker 18
Skrevet

Hygiene er viktig ja :)

Anonymkode: a22f4...c0f

Skrevet

Enig. Jeg snakker ikke om nybarbert. Jeg snakker om renslighet. 

• Liker 6
Gjest TheCatLady
Skrevet

Det er veldig viktig, men er ikke hysterisk. Trenger ikke å være nydusjet nødvendigvis siden det å hoppe i dusjen ikke nødvendigvis er det man er mest opptatt av i øyeblikket.

Men ja, grunnleggende god hygiene bør alle klare å få til. 

Skrevet

Ingen av oss trenger å være nydusjet før sex, føler nesten det er litt bortkastet fordi man blir svett og klissete av sexen.. men foretrekker å være nydusjet/vasket før oralsex. 

Anonymkode: f8ba7...d9d

• Liker 10
Skrevet

Hadde aldri greid å slappe av og nyte hvis ikke jeg var ordentlig rein.

• Liker 4
Skrevet
Helene skrev (5 minutter siden):

Jeg er voksen, men hygiene betyr alt. Har erfart at når folk blir eldre, så gir de blanke. Jeg gir ikke blanke. Uansett alder. 

Hvor mange har du erfaring med når det gjelder hygiene og sex siden du på generelt grunnlag kan si at folk gir blanke når de blir eldre?

Anonymkode: da9da...e04

• Liker 6
Skrevet

Normal hygiene er selvsagt, men trenger ikke å være nydusjet. 

• Liker 3
Skrevet

Vi foretrekker begge å være nyvasket før sex, virker det som. Men etter sex... Han slapper av mens jeg må inn og vaske både her og der, få minutter etterpå. Han kan finne på å bli liggende, til og med stryke meg gjennom håret, uten å vaske hender først. Ved flere anledninger har jeg stoppet han på vei til kjøkkenet en stund etter. DER går senest grensa altså! 

Vi har ganske dirty sex vil jeg si, og det er fint, men vil ha det rent både før og etter ☝️

Vanskelig å ta opp... Og i tillegg går det i glemmeboka hans med en gang... 

Anonymkode: c0c3d...ffd

• Liker 1
Skrevet

Syns det holder med en dusj om dagen. Er ikke bra for huden eller bakteriemiljøet i underlivet å dusje oftere. Eller for miljøet.

Eksen min prøvde å få meg til å dusje oftere, men det gadd jeg rett og slett ikke. Så ikke poenget med det. Han hadde noen issues. Men det var litt irriterende å bli spurt om jeg ikke hadde dusjet siden i morges for eksempel når vi skulle ha sex. Hva så, vi var da kjærester. Syns man bør ha en naturlig forhold til kropp og sex. (Hadde selvfølgelig tatt en dusj om jeg hadde trent og blitt svett altså). Men ellers får det være grenser for hvor mye vi skal styre med og bry seg om.

Anonymkode: 869b9...530

• Liker 12
Skrevet

altså, jeg suger ikke sambo med mindre han er rein. Samtidig, han vil ikke ha sex med meg med mindre jeg er nydusjet. Til en hver tid i 14 år. 

• Liker 1
Skrevet

Alt av sponitet er borte

Skrevet

Nei jeg synes dette er kjempevanskelig. Der er som en venn jeg kunne ønsket til

min beste venninne. Han er kjempefin, bare ikke min mann. 

Skrevet

Jeg har aldri skjønt hvordan spesielt kvinner kan gå kanskje 24 t uten dusj og ha sex.  Ufattelig.

Anonymkode: 366b3...61c

• Liker 1
Skrevet
Helene skrev (22 minutter siden):

Ny dusjet er et must ! Alt annet er jo bare tull. Hvor vanskelig er det og få til egentlig?  Gir man blaffen i dette og tror at det skal bli en "opplevelse" da er man mindre med.

Skrevet
Helene skrev (5 minutter siden):

Alt av sponitet er borte

Herlighet så slitsomt🙈 Hadde begynt å lure på om han så på meg som ekkel jeg. Sex er grisete i seg selv, og hvis man ikke tåler naturlige kroppsvæsker og dufter, så får man heller avstå altså😅 Så lenge man er normalt renslig ellers, så bør det holde.

• Liker 16
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har aldri skjønt hvordan spesielt kvinner kan gå kanskje 24 t uten dusj og ha sex.  Ufattelig.

Du mener kvinner er mer urenslige og blir fortere skitne enn menn?😳

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor?

Anonymkode: da9da...e04

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...