Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra, jeg kom videre til andreintervju, og nå blir det case! 

Men jeg har aldri jobbet i bank, eller vært på intervjuer med case! Jeg vet at oppgaven blir tilgjengelig 48 timer før intervjuet, og vi er fem kandidater. Alle skal ha intervju samme dag. Jeg vet jeg skal presentere løsningen min på intervjuet. 

Men hva slags case kan man få? Hvordan fungerer det? Noen mer erfaring? Dette er min første ordentlige jobb etter studiene, har en bakgrunn i dataanalyse, og har hatt vikariat siden i fjor sommer, men ikke i bank..

/j27

Anonymkode: 0cbd3...d8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags stilling har du søkt på? Litt forskjell på case til jobb som kundeservicemedarbeider, fondsforvalter eller forretningsutvikler. 

Anonymkode: 9db79...76f

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hva slags stilling har du søkt på? Litt forskjell på case til jobb som kundeservicemedarbeider, fondsforvalter eller forretningsutvikler. 

Anonymkode: 9db79...76f

Dataanalytiker. 

Gjest hva som helst
Skrevet (endret)

Jeg vil tippe du kommer til å få tilsendt et datasett som du skal analysere, blant annet ved å beregne noen statistiske mål eller nøkkeltall, lage noen visualiseringer og gi kommentarer på disse. Dette er basert på case fra lignende type stilling i bank. 

Endret av Flyndrefisken
Skrevet
Flyndrefisken skrev (På 31.1.2021 den 22.27):

Jeg vil tippe du kommer til å få tilsendt et datasett som du skal analysere, blant annet ved å beregne noen statistiske mål eller nøkkeltall, lage noen visualiseringer og gi kommentarer på disse. Dette er basert på case fra lignende type stilling i bank. 

Det trodde jeg og, men ifølge intervjueren blir det ingen beregninger eller kode. Så hva annet kan jeg forvente? Plan for hvordan jeg ville utført ting?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...