Tunique Skrevet 30. januar 2021 #1 Del Skrevet 30. januar 2021 Har vokst opp med Jackie Chan filmer. Begynte med Police Story og Armour of God. Har en egen youtube kanal det jeg lager egne Tribute videoer . Her er den siste: Noen andre Jackie Chan fans her? Hva er isåfall dine favoritter? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #2 Del Skrevet 31. januar 2021 Liker Jackie Chan som skuespiller, men synes han er for usympatisk til at jeg klarer å kalle meg fan. Anonymkode: de88a...069 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tunique Skrevet 31. januar 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Liker Jackie Chan som skuespiller, men synes han er for usympatisk til at jeg klarer å kalle meg fan. Anonymkode: de88a...069 Har du noen filmer ac JC du foretrekker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #4 Del Skrevet 31. januar 2021 . Anonymkode: 2082e...f06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #5 Del Skrevet 31. januar 2021 Tunique skrev (12 minutter siden): Har du noen filmer ac JC du foretrekker? Shanghai Noon, Police Story og Rush Hour. Det er i hvert fall filmer jeg valgte å se igjen sist jul. Anonymkode: de88a...069 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #6 Del Skrevet 31. januar 2021 Synes Game of Death er bra. Anonymkode: 3cd7d...983 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tunique Skrevet 31. januar 2021 Forfatter #7 Del Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Shanghai Noon, Police Story og Rush Hour. Det er i hvert fall filmer jeg valgte å se igjen sist jul. Anonymkode: de88a...069 Police story er episk 80 talls HK action med farlige stunts og raske slossescener. Elsker den filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 31. januar 2021 #8 Del Skrevet 31. januar 2021 Jeg er ikke fan, men liker noen av filmene hans, som Rush Hour serien, Who Am I?, Shanghai Knights, Shanghai Noon og The Medallion. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #9 Del Skrevet 1. februar 2021 Vokste også opp med Jackie Chan-filmene. Så mest på Rush Hour-filmene og Around the world in 80 days. Anonymkode: fd218...eee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tunique Skrevet 7. februar 2021 Forfatter #10 Del Skrevet 7. februar 2021 Catalina Culès skrev (På 31.1.2021 den 17.56): Jeg er ikke fan, men liker noen av filmene hans, som Rush Hour serien, Who Am I?, Shanghai Knights, Shanghai Noon og The Medallion. Who am I er jo en klassiker blitt. Herlige kanpscener og stunts på toppen av høyhuset mot slutten av filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #11 Del Skrevet 28. februar 2021 Jackie Chan har jo selv uttalt han først og fremst var en skuespiller. Ikke en ordentlig "fighter" som skal ha vært flink til kampsport. Selv om enkelte av "stuntene" han sikkert ser utrolig imponerende ut for vanlige folk som har null og niks "peiling" på noe som helst av kampsport. Anonymkode: 8e1d9...0d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå