Helene Skrevet 30. januar 2021 #1 Skrevet 30. januar 2021 Overskriften sier det meste. Sambo er kjempesnill. Men han ser ikke meg som person. Vi har vært sammen i 10 år, sånn cirka. De 4 første var bra. Har dog kjent han siden 2004, så noe måtte han ha falt for underveis. Først var vi venner, og litt til. Men jeg ville ikke mere. Lang historie kort, vi ble sammen. Vi hadde det fint, helt til han flyttet inn til meg. Jeg er sånn omvendt. Jeg hadde egen bolig, med egenkapital og alt, som jeg hadde kjempet om i flere år. Han hadde ingenting. Men det er ikke det jeg vil fram til. Sambo er kjempesnill. Men han ser meg ikke. Jeg er tullete. Hvert år på Halloween går jeg med djevelhorn. Jeg er ufør, på mine dårlige dager kler jeg meg i en rosa onepiece. Jeg hater rosa, men det gjenspeiler hva jeg synes om mine plager. Derimot har jeg ting jeg elsker. Disney, Disneyland. Karuseller, Berg og dal baner. Sa jeg forresten at jeg er 51 år? Jeg elsker thai mat, asia mat. Sambo påstår det samme. Men ønsker poteter til det mestr... Så det er ikke at han er en ond og ekkel person. Det er bare at har er ikkke min mann. Og har forresten hoppet i fallskjerm. Et stort ønske fra meg.
Helene Skrevet 30. januar 2021 Forfatter #2 Skrevet 30. januar 2021 Er det virkelig Ingen damer der ute som har egne drømmer og ønsker?
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #3 Skrevet 31. januar 2021 Høres ut som han liker deg som du er. Anonymkode: b83fb...686 4
Nuith Skrevet 31. januar 2021 #5 Skrevet 31. januar 2021 Jeg skjønner ikke problemet? Det eneste du peker på som er galt er at han liker å spise poteter til middag? Har du FORTALT HAM at du vurderer å forlate ham fordi han er så opphengt i poteter? Hvis mannen min vurderte å forlate meg for noe sånt så ville jeg (etter å ha rullet veldig med øynene) selvfølgelig kuttet ned på potetinntaket. 15
Gjest Lama_Drama Skrevet 31. januar 2021 #6 Skrevet 31. januar 2021 Du høres jo en smule selvopptatt ut? Ser du han?
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #7 Skrevet 31. januar 2021 Her er det jo bare deg selv du snakker negativt om. Eller er poteter feil? Hva med han, hva gir du han i hverdagen? Anonymkode: dccc9...ed8 6
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #8 Skrevet 31. januar 2021 Dumpegrunn: potet Anonymkode: b83fb...686 5
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #9 Skrevet 31. januar 2021 Du høres helt ærlig talt litt kokko ut i topplokket, men for all del. Anonymkode: 4e430...67c 11
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #10 Skrevet 31. januar 2021 Vil du gå fra han fordi han jatter med deg, og later at han liker thaimat og fallskjermhopping for å tekkes deg? Men det er jo ikke å ikke se deg. Ønsker du at han skal skjønne at du har en dårlig dag fordi du kler deg i rosa som du hater? Selv om du gjør det av en grunn, så er det ikke lett for andre å vite det uten at du forteller det. Det er lite i innlegget ditt som beskriver at han ikke ser deg. I stedet har du skrevet mye annet som for oss virker som ikke har noe med saken å gjøre. Hvis du ønsker svar på spørsmålet ditt, så må du skrive konkret eksempler på at han ikke ser deg, og ikke skrive om alt mulig annet. Vi er ikke synske og kjæresten din er ikke synsk. Om du ikke trives i forholdet med kjæresten din, og dere ikke har barn, så er det helt fritt frem for å slå opp med han. Anonymkode: 70354...a66 6
visp Skrevet 31. januar 2021 #11 Skrevet 31. januar 2021 Helene skrev (23 timer siden): Overskriften sier det meste. Sambo er kjempesnill. Men han ser ikke meg som person. Vi har vært sammen i 10 år, sånn cirka. De 4 første var bra. Har dog kjent han siden 2004, så noe måtte han ha falt for underveis. Først var vi venner, og litt til. Men jeg ville ikke mere. Lang historie kort, vi ble sammen. Vi hadde det fint, helt til han flyttet inn til meg. Jeg er sånn omvendt. Jeg hadde egen bolig, med egenkapital og alt, som jeg hadde kjempet om i flere år. Han hadde ingenting. Men det er ikke det jeg vil fram til. Sambo er kjempesnill. Men han ser meg ikke. Jeg er tullete. Hvert år på Halloween går jeg med djevelhorn. Jeg er ufør, på mine dårlige dager kler jeg meg i en rosa onepiece. Jeg hater rosa, men det gjenspeiler hva jeg synes om mine plager. Derimot har jeg ting jeg elsker. Disney, Disneyland. Karuseller, Berg og dal baner. Sa jeg forresten at jeg er 51 år? Jeg elsker thai mat, asia mat. Sambo påstår det samme. Men ønsker poteter til det mestr... Så det er ikke at han er en ond og ekkel person. Det er bare at har er ikkke min mann. Og har forresten hoppet i fallskjerm. Et stort ønske fra meg. Jo, men så kom teksten... 16
Helene Skrevet 31. januar 2021 Forfatter #12 Skrevet 31. januar 2021 (endret) Potetene var et tullete eksempel. Problemet er vel mere at han gjør narr av meg, hele tiden. Blir latterliggjort pga mine interesser. På en side, han påstår at han liker de samme ting som meg. På den andre siden gjør han narr av meg og mine interesser, til enhver tid, også foran andre folk. Endret 31. januar 2021 av Helene 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #13 Skrevet 31. januar 2021 Helene skrev (Akkurat nå): Problemet er vel mere at han gjør narr av meg, hele tiden. Det skriver du ikke noe om i HI. Anonymkode: b83fb...686 5
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #14 Skrevet 31. januar 2021 Du høres ekstremt selvopptatt ut. Du har en mann som bryr seg om deg som den du er, og du klager? Og nu legger du til at han bare gjør narr av deg? Klarer ikke å ta deg seriøst. SOrry. Anonymkode: eb635...a4b
Helene Skrevet 31. januar 2021 Forfatter #16 Skrevet 31. januar 2021 Ja kanskje jeg er selvopptatt. Jeg sliter skikkelig for tiden. Men ikke si at jeg har en mann som bryr seg om meg. Han bryr seg om seg selv, og sine interesser. Og jeg betaler prisen, i kroner og øre. 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #17 Skrevet 31. januar 2021 Helene skrev (1 minutt siden): ...Han bryr seg om seg selv, og sine interesser. Og jeg betaler prisen, i kroner og øre. Betaler han ikke nok i husleie til deg? Anonymkode: b83fb...686
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #18 Skrevet 31. januar 2021 1 minutt siden, Helene said: Ja kanskje jeg er selvopptatt. Jeg sliter skikkelig for tiden. Men ikke si at jeg har en mann som bryr seg om meg. Han bryr seg om seg selv, og sine interesser. Og jeg betaler prisen, i kroner og øre. Du er bra dobbelmoralsk her. Du sier først han er kjempe snill og alt, og at han ikke er ond, og nå legger du bare på mere og mere og tull? Sorry, men hold deg til en historie så skal vi prøve å gi deg noen tips. Det nytter ikke og komme med nye ting vær gang noen sier noe til deg, da høres det egentlig ut som du bare "legger" ekstra ting på historien. Skriv hele historien som den er, og så kan vi hjelpe deg. Anonymkode: eb635...a4b 1
Helene Skrevet 31. januar 2021 Forfatter #19 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Husleie? Vi har kjøpt noe sammen. Jeg gikk inn med egenkapital. Han 0 kr. Likevel betaler vi like mye inn på felleskonto hver måned. For å dekke faste utgifter. Han jobber, jeg er ufør. Men jeg betaler 50 % av alt. Jeg har bedt om samboerkontrakt i 8 år. Han nekter. Jeg kommer fortsatt til å betale min del. Noe annet er unaturlig for meg.
Helene Skrevet 31. januar 2021 Forfatter #20 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Skriv hele historien som den er, og så kan vi hjelpe deg. Anonymkode: eb635...a4b Det er vanskelig. Jeg greier ikke åpne opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå