AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #1 Skrevet 30. januar 2021 Hei, er litt bekymret nå. Var så uheldig å bli skubbet (ikke med vilje) slik at jeg slo nedre del av ryggen/ korsryggen rett mot kanten av kjøkkenbordet. Er 19 uker gravid. Gjorde ganske vondt da det skjedde og kjenner at jeg er øm/ gjør vondt i nedre del av korsryggen nå. Kan dette være farlig for fosteret? Kan man få delvis morkakeløsning av dette? Har ikke blødd noe eller kjent akutte smerter i magen. Kjenner litt ubehag stikkinger venstre side magen litt slik som mensensmerter, men det har jeg hatt før jeg slo meg tror jeg. Usikker på hva jeg skal gjøre😕 Anonymkode: 0b187...8a0
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #2 Skrevet 30. januar 2021 Hadde du vært lenger på vei hadde jeg nok vært mer bekymret. Går nok helt sikkert greit. Er du utrygg og bekymra ringer du jordmor nå. Bedre èn gang for mye enn èn gang for lite Anonymkode: 21344...38f
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #3 Skrevet 30. januar 2021 Ring legevakten og hør med dem om de tror du bør undersøkes. Bedre å ringe en gang for mye. Anonymkode: dd65f...a4f
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #4 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ring legevakten og hør med dem om de tror du bør undersøkes. Bedre å ringe en gang for mye. Anonymkode: dd65f...a4f Dette er ikke noe å ringe legevakten for. TS, dette går fint. Det var ikke et slag/støt mot magen og heller ikke et fall eller noe som skulle tilsi fare for morkaken eller foster. Anonymkode: efd01...719 4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #5 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er ikke noe å ringe legevakten for. TS, dette går fint. Det var ikke et slag/støt mot magen og heller ikke et fall eller noe som skulle tilsi fare for morkaken eller foster. Anonymkode: efd01...719 Du vet jo faktisk ikke hvor hardt dette slaget var. Hva om det faktisk har skjedd noe på innsiden? Hva om fosteret er blitt påvirket? Er det faktisk ikke bedre å være litt hysterisk å ringe legevakten, for å høre med dem hva man skal gjøre, enn å plutselig våkne midt på natten til et blodbad i senga? Ts jeg hadde om jeg var deg ringt legevakten. Jeg mener ikke at du trenger å reise ned dit, men ringe dem å høre. De er faktisk der for å hjelpe folk i situasjoner som du er i nå, der du ikke vet hva du skal tenke. Anonymkode: dd65f...a4f
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #6 Skrevet 31. januar 2021 Det går nok helt fint Ts. Jeg har hatt mange uhell og slått magen hardt i både skuffer og oppvaskmaskin. Har til og med fått blåmerker på magen. Baby har det helt fint. Leste om en kvinne på et forum som hadde både blitt påkjørt bakfra, og ved et senere tilfelle falt på isen og landet rett på magen. Ingen skade skjedd der heller. Anonymkode: d3ff2...4fe
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #7 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Du vet jo faktisk ikke hvor hardt dette slaget var. Hva om det faktisk har skjedd noe på innsiden? Hva om fosteret er blitt påvirket? Er det faktisk ikke bedre å være litt hysterisk å ringe legevakten, for å høre med dem hva man skal gjøre, enn å plutselig våkne midt på natten til et blodbad i senga? Ts jeg hadde om jeg var deg ringt legevakten. Jeg mener ikke at du trenger å reise ned dit, men ringe dem å høre. De er faktisk der for å hjelpe folk i situasjoner som du er i nå, der du ikke vet hva du skal tenke. Anonymkode: dd65f...a4f Hvordan I all verden skal et støt i korsryggen påvirke et foster inni magen? Ikke skrem folk unødig. Dette har gått bra. Anonymkode: a2161...d08 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå