Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Som barn har jeg vært plaget med mye eksem på hendene, og nå som jeg er 22, har det begynt å avta litt. Men sliter å holde hendene myke om vinteren. Hendene mine ser ut som rene Sahara-ørkenen. Kan legge ved et bilde:

Hva anbefaler dere? 

Endret av J19
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp kremen Aderma Exomega på apoteket. Den funker fjell for de med tørr/atopisk hud, både på kropp og hender. Tenåringsdøtrene mine har begge slitt med tørr hud og atopisk eksem  spesielt på vinteren. De periodene de gidder å smøre seg daglig med denne kremen, får de mye mykere og finere hud.. og mindre irritasjon og plager. 

Anonymkode: 95086...198

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke erfaring med eksem selv, men får veldig tørre hender. Cerave sin er veldig god og absorberes godt inn i huden . Men jeg er også glad i skin food sin som man får kjøpt på helsekost. Tror ikke det spesifikt står håndkrem, bare 'for dry skin' eller noe sånt. Mot tørr hud ellers på kropp og ansikt også. Den er KJEMPEGOD! Veldig god å ta på et tjukt lag før man sovner på kvelden :) 

Skrevet

Carbaderm anbefales av mange hudleger, fås kjøpt på apoteket.

Eucerin PH5 lotion (uten parfyme) er også fin for tørr hud.

Anonymkode: 149a9...39f

Gjest Raptuza
Skrevet

Ahava håndkrem med dødehavsmineraler . Fins i forskjellige dufter. 11286054-1114440172621056.thumb.jpg.49c85e9be4909e83d9d12e5e0ead1395.jpg

Gjest Bet-t-ina
Skrevet

Jeg liker håndkremene fra The Body Shop. De dufter fantastisk, og går rask inn i huden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...