Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan plutselig begynne å kile i magen litt og at bobler på en måte beveger seg i livmoren. Kan det være liv jeg kjenner?

Anonymkode: ff1a0...f55

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mest sannsynlig innbilning. 

Anonymkode: 88898...7ce

• Liker 2
Skrevet

Godt mulig, mange sier det er som bobler.

spørst jo hvor langt du er på vei da.

Har ikke opplevd at det kiler selv.

Anonymkode: d13a0...054

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Godt mulig, mange sier det er som bobler.

spørst jo hvor langt du er på vei da.

Har ikke opplevd at det kiler selv.

Jeg er 18 uker 🙂

Skrevet

Merket det allerede til høyre for navlen fra uke 14 som kiling. Ble sterkere og sterkere. Han lå på tvers så vi på OUL og da sparket han samme sted. Så for oss stemte det.

Anonymkode: 3331a...f9a

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Merket det allerede til høyre for navlen fra uke 14 som kiling. Ble sterkere og sterkere. Han lå på tvers så vi på OUL og da sparket han samme sted. Så for oss stemte det.

I uke 14 er øverste del av livmoren 10cm under navlen, så hvis du kjente noe da, var det neppe fosteret. At fosteret lå på tvers over én måned seinere har heller ingenting å si, da de har stor plass til å turne på den tiden. 

Anonymkode: 4fe51...364

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg er 18 uker 🙂

Godt mulig du kjenner babyen når du er 18 uker :) 

• Liker 1
Skrevet

Kjente baby ved 14 uker begge ganger så ved 18 uker er det absolutt mulig 😄

Anonymkode: 2951d...5ec

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg er 18 uker 🙂

Fullt mulig :) jeg kjente liv ved 17/18 uker (sett i ettertid, skjønte det ikke da) selv med morkaken på fremre vegg!

Anonymkode: 42fa3...1e5

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

😂

• Liker 3
Skrevet

Ja det er mulig :)

Anonymkode: e8784...3e4

Skrevet

Jeg kjente liv i uke 18, som «bobler» nederst i livmora. Skjønte det ikke før et par uker senere, da jeg kjente liv på utsiden for første gang. 

Anonymkode: c1b53...2bf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

I uke 14 er øverste del av livmoren 10cm under navlen, så hvis du kjente noe da, var det neppe fosteret. At fosteret lå på tvers over én måned seinere har heller ingenting å si, da de har stor plass til å turne på den tiden. 

👏🏻

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ser flere le av kommentaren min. På OUL var det ved navlen. Var jo helt nede til høyre så tidlig. Herregud er ikke helt idiot heller.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Mest sannsynlig innbilning. 

😂😂 Vet ikke engang hvor langt hun e er på vei.. Pesimist eller hva? 

Anonymkode: 1bb39...82e

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Ser flere le av kommentaren min. På OUL var det ved navlen. Var jo helt nede til høyre så tidlig. Herregud er ikke helt idiot heller.

Men det at ungen lå på tvers under OUL sier jo ingenting om hvordan han lå i uke 14, de stuper jo kråke inni der hele tiden  

Anonymkode: f0218...4bf

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men det at ungen lå på tvers under OUL sier jo ingenting om hvordan han lå i uke 14, de stuper jo kråke inni der hele tiden  

Anonymkode: f0218...4bf

Det gjør de. Men det var jo akkurat samme følelse av killing som gradvis ble noe sterkere fra uke 14 til OUL. Og da lå han med bena akkurat der jeg kjente det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det gjør de. Men det var jo akkurat samme følelse av killing som gradvis ble noe sterkere fra uke 14 til OUL. Og da lå han med bena akkurat der jeg kjente det. 

Men livmor vokser jo en del mellom uke 14 og 18, det skjønner du? Dermed kan det ikke ha vært babyen du kjente i uke 14. med andremann kjente jeg babyen i uke 14, det var heeeelt nederst i magen. 

Ts: det kan høres ut som om det er babyen du kjenner ja 😊

Anonymkode: a2891...5b0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Men livmor vokser jo en del mellom uke 14 og 18, det skjønner du? Dermed kan det ikke ha vært babyen du kjente i uke 14. med andremann kjente jeg babyen i uke 14, det var heeeelt nederst i magen. 

Ts: det kan høres ut som om det er babyen du kjenner ja 😊

Anonymkode: a2891...5b0

Selvfølgelig KAN hun ha kjent babyen i uke 14.. Du gjorde jo det..  Hun sier ikke at hun kjente det i uke 14 og ved OUL på samme sted, hun sier hun kjente samme følelse.. Og ved OUL ble det jo bekreftet at det var baby.. 🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️ Og da på stedet hun kjente det ved OUL. Tidligere kjente hun det helt nede. Akkurat som du... Les hva hun skriver. 

Anonymkode: 1bb39...82e

• Liker 3
Skrevet

Kjente førstemann på utsiden til og med ved 14 uker så selvfølgelig er det mulig å kjenne babyen bevege seg så tidlig.

Anonymkode: 6835f...93e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...