AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #21 Del Skrevet 30. januar 2021 Ja gjerne, var student, var mye på pub, dro på Roskilde og interrail på sommeren og visste ikke at jeg skulle bli rammet av alvorlig sykdom året etter, som mer eller mindre har preget livet mitt etterpå. Lett å tenke at det var bekymringsløst selv om det sikkert ikke var det. Anonymkode: d3e56...e3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #22 Del Skrevet 30. januar 2021 Skulle gått tilbake i tid og visst hva jeg vet nå, så skulle jeg investert litt mer i både google, facebook og kjøpt noe bitcoin osv... Anonymkode: 7b30e...6e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 30. januar 2021 #23 Del Skrevet 30. januar 2021 Jeg tror ikke det har vært så mange år i løpet av livet mitt jeg har jobbet mer, så jeg står over. 2000 var bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moho Skrevet 30. januar 2021 #24 Del Skrevet 30. januar 2021 Neitakk, 1999 trenger jeg ikke på nytt. Kan bli med til da jeg var 19 år i 1996, da kunne jeg godt valgt mye annerledes. Hvis det skal være et skikkelig bra år, så tenker jeg 1985 (8 år, det var fint det!) eller 2008 (31 år) som jeg også husker som et bra år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OPIgirl Skrevet 30. januar 2021 #25 Del Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): 1999, ikke faen. Da er det bedre med 2020 Anonymkode: 607f4...16f Hvorfor 2020? Et skikkelig møkkaår spør du meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #26 Del Skrevet 30. januar 2021 1999: Nesten nygift, huskjøp, mye jobb, lite penger, nesten 20 år med mannen i mitt liv foran meg - Ja takk. Jeg er med. Anonymkode: 5d505...34e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hlidskjalf Skrevet 31. januar 2021 #27 Del Skrevet 31. januar 2021 1999 var et ekstremt bra år på musikkfronten og det var mange gode filmer fra dette året også. Mange gode minner fra den tiden der på grunn av dette og var vel året som formet min smak. Selv om ungdomsskolen var forferdelig deprimerende naturligvis. Var nok mer i mental balanse fra rundt 2001 og utover. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #28 Del Skrevet 31. januar 2021 Trist å lese at du ikke trives med livet ditt, håper det på et tidspunkt kan bli bedre ❤️ Livet mitt er langt fra perfekt, men jeg har det mye bedre i dag enn i 1999. Så litt usikker på om jeg vil bli med tilbake. I 1999 bodde jeg hjemme hos en dysfunksjonell og alkoholisert familie. Jeg var så langt nede noen ganger at jeg bare ville dø. Barne- og ungdomstiden er noe jeg bare vil legge bak meg. Jeg klarte å komme meg bort fra alt det vonde, tok en utdannelse og fikk til slutt en veldig bra jobb. Kjærligheten har jeg mislykkes med, men har for mange traumer med meg og sliter litt med å stole på andre mennesker. Jeg har på en måte akseptert det, og godtar det. Det har gitt meg en ro. Anonymkode: 701c0...b47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #29 Del Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): År 1999 - Vil noen være med i tidsmaskin tilbake ditt det året? Hadde jeg hatt en tidsmaskin nå, ville jeg dratt tilbake til året 1999. Livet mitt er helt mislykket. Jeg føler meg veldig deprimert. Det er vanskelig holde ut livet.. når alt bare er mørkt. De siste årene har vært et mareritt. Siden 2012 har jeg vært innlagt mange ganger i psykiatrien. Det er så flaut. Har i mange år hatt det veldig tungt.. og det blir ikke bedre. Føler meg fortapt. Jeg får ikke til livet.. Jeg har lyst reise tilbake i tid. Så jeg unngår alt det vonde jeg opplevde. Kanskje jeg kunne forandret hvordan alt ble? Det er så mange valg jeg ville gjort annerledes. Tidsmaskin. Ja takk.. Ta meg med tilbake til jeg var bare 4-5 år i 1999. Så jeg får forandret livet. Vil noen være med tilbake til 1999? Anonymkode: 2dc6b...894 Var du bare 4-5 år i 1999? Jeg var 17 år i 1999, men ble 18 iløpet av det året. Husker det som et bra år etter å ha hatt det vondt og vanskelig hjemme i mange år. Fikk mange venner på vgs og vi hadde det så gøy sammen. Husker jeg fikk min første mobil det året, til 18-årsdagen. Det var stort på den tiden. Husker at iløpet av 1999 hadde hele klassen fått mobil og alle sendte tekstmelding til hverandre hele tiden som kostet 1 kr per melding, og vi spilte snake, det eneste spillet på mobilen. Det var tider, det. Musikken fra den tiden er nostalgisk. For meg var 1999 er godt år, på god og vondt. Husker jeg var russ i 2000 og det var vemodig å avslutte det året. Livet som møtte meg etter vgs høsten 2000 var vondt og hardt og brutalt, og har slitt mye siden. Føler med deg angående å slite psykisk. Akkurat året 1999 og frem til høsten 2000 var den beste tiden i livet mitt. Anonymkode: a8178...7e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #30 Del Skrevet 31. januar 2021 Kågebruker skrev (7 timer siden): Im blue En stor slager på dansegulvet 99/00 Anonymkode: a8178...7e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #31 Del Skrevet 31. januar 2021 Jeg var født i 99, så går gjerne tilbake. Kunne jeg levd livet på nytt og tatt mange bedre valg, og unngått det som gjør livet mitt vanskelig nå. Anonymkode: 12a57...152 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #32 Del Skrevet 31. januar 2021 Hadde jeg hatt en tidsmaksin hadde jeg heller dratt frem i tid. Anonymkode: 28283...316 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #33 Del Skrevet 31. januar 2021 Jeg var 16 år i 1999, og hadde det helt topp. Drar lett tilbake! 😁 Anonymkode: c4d3b...7fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #34 Del Skrevet 31. januar 2021 Nei takk. 1999 var et helt for jøvlog år for mitt vedkommende. Aldri tilbake dit.ta det som et bevis på at ting kan bli. Eeeeeeeldig mye bedre ila livet selv om det føles. Ledig vondt og mørkt akkurat nå. du burde heller reise til 2029. Man finner ingen svar om man graver i fortiden. Anonymkode: 4851b...bc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #35 Del Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Nei takk. 1999 var et helt for jøvlog år for mitt vedkommende. Aldri tilbake dit.ta det som et bevis på at ting kan bli. Eeeeeeeldig mye bedre ila livet selv om det føles. Ledig vondt og mørkt akkurat nå. du burde heller reise til 2029. Man finner ingen svar om man graver i fortiden. Anonymkode: 4851b...bc7 2029?! Høres enda verre ut. Da aner man ikke hva man får. Du er nesten 10 år eldre, skikkelig på etterskudd i forhold til alle andre, corona herjer, muterte varianter tar livet av enda flere, det høres dritkjipt ut å reise til 2021. Da er det bedre å nyte det man har nå. Nå vet vi ihvertfall hva vi har. Anonymkode: 734df...821 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #36 Del Skrevet 31. januar 2021 Jeg var 16... så usikker. Der og da var følelsene og hormonene høyt og lavt. I ettertid ser jeg jo at jeg var veldig heldig, og lykkelig. Men der og da ville jeg nok ikke påstått det. Samtidig - merker smilet kom da jeg leste om første mobil, snake, og tekstmeldinger, over her, så mange gode minner. 2004 kunne jeg vært med på. Jeg var midt i et studium jeg elsket, med et fantastisk, sosialt og bekymringsløst liv. Og hadde nettopp truffet han jeg senere stiftet familie med. Har det godt nå og. Men savner det bekymringsløse med å ikke eie noe, ikke ha ansvar, kun leve fra dag til dag, og nesten utelukkende tenke på meg selv. Anonymkode: fb234...e28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ansvar Skrevet 31. januar 2021 #37 Del Skrevet 31. januar 2021 Sorry Mac. Jeg hadde ikke vært den jeg er i dag uten alle erfaringene. Har gjort mange feil, men har aldri gått over grensene mine. Har alltid holdt meg innenfor hva jeg kan tåle å tape. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #38 Del Skrevet 3. februar 2021 Ja gjerne det 🙂 Var 13 år. Savner den tiden ❤ Anonymkode: 1b328...e27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #39 Del Skrevet 3. februar 2021 Gjerne! 12 år - og det som betydde noe var hest, søte gutter og overnatting hos venninner. Ikke hadde man mobil heller. Var mer opptatt med å skrive i hverandres minnebøker/skoledagbøker. Fin tid! Savner spesielt jula før man ble tenåring. Sukk.❤️ Anonymkode: 50e0f...3b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #40 Del Skrevet 3. februar 2021 Ah, 1999, året da man trodde man ikke hadde verre ting i vente enn Y2K. Når det er sagt er det mange år jeg ville valgt foran det. Anonymkode: b9c5c...5e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå