Blue Berry Skrevet 3. februar 2021 #41 Del Skrevet 3. februar 2021 hlidskjalf skrev (På 31.1.2021 den 6.17): 1999 var et ekstremt bra år på musikkfronten og det var mange gode filmer fra dette året også. Mange gode minner fra den tiden der på grunn av dette og var vel året som formet min smak. Selv om ungdomsskolen var forferdelig deprimerende naturligvis. Var nok mer i mental balanse fra rundt 2001 og utover. Den første sangen der....... Har ikke hørt den siden 1999 og der var jeg plutselig 13 igjen 😄 tuuusen takk for at du la ut den sangen 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #42 Del Skrevet 3. februar 2021 Ingenting spesielt med 99. Bare dårligere teknologi. Og dårligere identietspolitikl og slikt. Lite til ingenting har forandret seg siden 1993 eller noe Anonymkode: d1d55...089 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 3. februar 2021 #43 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 30.1.2021 den 18.53): År 1999 - Vil noen være med i tidsmaskin tilbake ditt det året? Hadde jeg hatt en tidsmaskin nå, ville jeg dratt tilbake til året 1999. Livet mitt er helt mislykket. Jeg føler meg veldig deprimert. Det er vanskelig holde ut livet.. når alt bare er mørkt. De siste årene har vært et mareritt. Siden 2012 har jeg vært innlagt mange ganger i psykiatrien. Det er så flaut. Har i mange år hatt det veldig tungt.. og det blir ikke bedre. Føler meg fortapt. Jeg får ikke til livet.. Jeg har lyst reise tilbake i tid. Så jeg unngår alt det vonde jeg opplevde. Kanskje jeg kunne forandret hvordan alt ble? Det er så mange valg jeg ville gjort annerledes. Tidsmaskin. Ja takk.. Ta meg med tilbake til jeg var bare 4-5 år i 1999. Så jeg får forandret livet. Vil noen være med tilbake til 1999? Anonymkode: 2dc6b...894 Jeg vil heller tilbake til 1989. Året jeg begynte på barneskolen. Ville endret alt fra da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #44 Del Skrevet 3. februar 2021 1999 var et fint år. Jeg fikk førerkortet og hadde bæsjehullsex for første gang. Anonymkode: 9a343...2a2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hlidskjalf Skrevet 3. februar 2021 #45 Del Skrevet 3. februar 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ingenting spesielt med 99. Bare dårligere teknologi. Og dårligere identietspolitikl og slikt. Lite til ingenting har forandret seg siden 1993 eller noe Anonymkode: d1d55...089 Tror det skal være mulig å høre forskjell på en låt laget på nittitallet og en låt laget i dag. Med mindre du er 110 år gammel da. Da blir vel alt etter 1955 ganske likt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #46 Del Skrevet 3. februar 2021 Kan vi ta en svipptur innom1996 så hopper jeg av der? 😃 Anonymkode: 850ca...bfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 3. februar 2021 #47 Del Skrevet 3. februar 2021 Ja, hadde reist på hyperstate igjen 😎⛑ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. februar 2021 #48 Del Skrevet 3. februar 2021 Russetid og folkehøgskolestart - det var et fint år Nye venner og store konserter og gode opplevelser, skoletur til Moskva og sommerferie i England - jeg kan godt ta en svipptur tilbake. Kanskje jeg kan få rettet opp den 3'eren jeg fikk på eksamen og som ødelegger det fine karakterkortet mitt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #49 Del Skrevet 3. februar 2021 Jeg var 2 år da. Ville ikke huske noe uansett! 😆 Anonymkode: 01c15...7ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #50 Del Skrevet 3. februar 2021 Nei, 1999 tror jeg ikke jeg vil tilbake til. Ikke at noe veldig galt skjedde der for meg, men mye var usikkert i livet mitt. Men gi meg 2001. Da snakker vi! Selve året da det skjedde mye. 2001 er akkurat 20 år siden. Så kan vi ikke feire 20-års jubileet for 2001 med en liten tidsreise? Jeg blir med! Anonymkode: ca87f...903 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. februar 2021 #51 Del Skrevet 3. februar 2021 Jeg fikk hundevalpen min Hun ble en svært gammel dame. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #52 Del Skrevet 3. februar 2021 On 31.1.2021 at 12:05 AM, OPIgirl said: Hvorfor 2020? Et skikkelig møkkaår spør du meg. Sier vel hvor dritt 1999 var... Anonymkode: 607f4...16f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #53 Del Skrevet 3. februar 2021 99, året da jeg var full for første gang, kjørt til sykehuset og nesten magepumpet, året jeg hadde sex for første gang og var syk i kyssesyken i sex måneder. Begynte på videregående og hadde de første to måneder hjemmeskole og neste to måneder deltid. Tok lang tid før jeg ble kjent med folk. 99 var året foreldrene mine skiltes og jeg og broren ble separert. 99 var ikke mitt beste år, men definitivt bedre enn denne koronatiden vi lever i nå. Anonymkode: 86ba9...fa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WonderWomaan Skrevet 3. februar 2021 #54 Del Skrevet 3. februar 2021 https://www.nrk.no/mimre/#/universe?year=1990&_k=iuemcf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2021 #55 Del Skrevet 3. februar 2021 Bare på én betingelse - at jeg fikk montere et kamera i huset og sittet i et annet rom for å observere hva som skjedde i hjemmet. Jeg var 1 år. Det var galskap. Anonymkode: 16f31...e6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2021 #56 Del Skrevet 4. februar 2021 År 99 var før alle flyttingene, før all mobbingen, før vektøkning, før depresjoner og alt.. Men det hadde vært uten barna.. Hadde jeg kunnet fått velge at barna ble de samme (men gjerne med helt andre fedre enn de 2 toskene jeg har de med) og uten alt de har vært gjennom så mer enn gjerne. Skulle gjerne hatt en normal barndom og at barna mine skulle hatt en normal og god barndom. Anonymkode: c74ef...aa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar #57 Del Skrevet 14. februar Kunne absolutt tenkt meg å dra tilbake til 1999. Jeg var en som slet mye med ensomhet. Men det var en ensomhet som kom av hvor sjenert jeg var. Om jeg kunne dratt tilbake i tid og kunne gjort ting annerledes så hadde jeg takket ja til de som inviterte meg på besøk. For ensomheten spiste meg opp. Noen av mine beste venner i dag var folk jeg møtte i 1999, men hvor jeg ikke turte å bli venner med dem før mange år senere. Om jeg ikke kunne gjort noe annerledes så hadde jeg ikke hatt noe ønske om å gå tilbake i tid. Anonymkode: 1e2d9...b95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #58 Del Skrevet 15. februar Hvordan fungerer tidsmaskinen? Det høres ut som at du også blir yngre og kan leve livet på nytt med nye valg? I så fall drar jeg tilbake til 2004. Da ble jeg myndig. Jeg ville startet å jobbe i steden for å gå mer på skole. Kjøpt Bitcoin med en gang det kom ut. Dersom det er mer som en "klassisk" tidsmaskin, hvor du ankommer din nye tid i den samme kroppen du har nå, så ville jeg aldri dratt tilbake i tid, men fremover! Jeg trur livet blir mye bedre fremover. Dessuten er jeg ikke så nyskjerrig på fortiden, den kan man jo lese om i historiebøkene. Det står ingenting om fremtiden i dem! Ville sett hvordan livet var i år 2100, 2500, 3000, 10.000, osv. Anonymkode: 28283...316 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar #59 Del Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (På 30.1.2021 den 18.53): År 1999 - Vil noen være med i tidsmaskin tilbake ditt det året? Hadde jeg hatt en tidsmaskin nå, ville jeg dratt tilbake til året 1999. Livet mitt er helt mislykket. Jeg føler meg veldig deprimert. Det er vanskelig holde ut livet.. når alt bare er mørkt. De siste årene har vært et mareritt. Siden 2012 har jeg vært innlagt mange ganger i psykiatrien. Det er så flaut. Har i mange år hatt det veldig tungt.. og det blir ikke bedre. Føler meg fortapt. Jeg får ikke til livet.. Jeg har lyst reise tilbake i tid. Så jeg unngår alt det vonde jeg opplevde. Kanskje jeg kunne forandret hvordan alt ble? Det er så mange valg jeg ville gjort annerledes. Tidsmaskin. Ja takk.. Ta meg med tilbake til jeg var bare 4-5 år i 1999. Så jeg får forandret livet. Vil noen være med tilbake til 1999? Anonymkode: 2dc6b...894 Ah! The Matrix, Britney Spears og Slipknot-, og året jeg debuterte, så det blir ikke akkurat angreåret mitt. Hadde vært fint å kunne gå tilbake og oppleve det igjen, ikke sant? Neida, jeg skjønner det ikke er så hyggelige minner her. Den "hva-om" blamingen på seg selv har jeg gitt meg selv mye. Det ble ofte selvforsterket, nesten som om jeg produserte mer smerte enn jeg i mitt tilfelle ikke egentlig trengte selv om jeg hadde forståelige grunner. I stedet for å glemme, klarte jeg heller å akseptere. Jeg luker ikke bort dårlige tanker det synes jeg er ignorant å gjøre mot seg selv. Men gir meg tid til å klare å se det positive også. For det må det vel være noe der vi kan være takknemlige for i dag. Anonymkode: 2fab9...25a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar #60 Del Skrevet 16. februar Nei. 80-tallet derimot... Anonymkode: 284cf...b68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå