Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så akkurat nå et screenshot (tror jeg) og bilde av en annen dame på kjærestens mobil. Han skulle vise meg noen bilder fra en fjelltur han nylig var på og da dukket de opp.... aner ikke hvem hun er fikk ikke sett lenge nok. Huffa’, mulig jeg overtenker men ble litt sånn.. redd? Gjør jo ikke noe å ha bilder der av andre, men ... skal jeg spørre hvem det er? 🥺

Anonymkode: a2195...8ce

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør hvem det er ja, på en ikke anklagende måte 😅

Anonymkode: ccc52...9cd

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Så akkurat nå et screenshot (tror jeg) og bilde av en annen dame på kjærestens mobil. Han skulle vise meg noen bilder fra en fjelltur han nylig var på og da dukket de opp.... aner ikke hvem hun er fikk ikke sett lenge nok. Huffa’, mulig jeg overtenker men ble litt sånn.. redd? Gjør jo ikke noe å ha bilder der av andre, men ... skal jeg spørre hvem det er? 🥺

Hvilket bilde var det? Ansiktsbilde?

Anonymkode: 7d2b7...a5a

Skrevet

Mulig det var bilde av meg. Jeg ble kjent med en fyr via via helt nylig. Hørte han hadde dame.

Anonymkode: be694...0fe

• Liker 1
Skrevet

Åpenbart at brukeren over er ute etter å provosere og trykke meg ned når jeg er i en litt vrien situasjon, men jeg biter ikke på den :)

jeg har spurt han og fikk en veldig plausibel forklaring. Tviler ikke og stoler på han. Takk til dere andre som svarte!

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Åpenbart at brukeren over er ute etter å provosere og trykke meg ned når jeg er i en litt vrien situasjon, men jeg biter ikke på den :)

jeg har spurt han og fikk en veldig plausibel forklaring. Tviler ikke og stoler på han. Takk til dere andre som svarte!

Så bra :) 

Anonymkode: fd760...36b

• Liker 1
Skrevet

Jeg tar en million screenshots! Det trenger ikke bety noe. Kan være en kompis har spurt om ett eller anna random, typ: vet du om noen som driver med å fikse klær, trenger å få sydd i et glidelås? så har typen din screenshotta facebooken hennes. Teit eksempel, men du skjønner hva jeg mener. Screenshot er bare for fort å ta vare på ting, huske noe, eller vise noen noe.

Det er jo bare å spørre? 

Anonymkode: 79156...058

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Spør hvem det er ja, på en ikke anklagende måte 😅

Anonymkode: ccc52...9cd

Ingen damer greier å spørre på «en ikke anklagende måte».

Anonymkode: d43d7...23e

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Ingen damer greier å spørre på «en ikke anklagende måte».

Anonymkode: d43d7...23e

Hvordan anbefaler du da, som «ekspert» å spørre for at det ikke skal virke anklagende? 

Anonymkode: cc3ac...b82

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvordan anbefaler du da, som «ekspert» å spørre for at det ikke skal virke anklagende? 

Anonymkode: cc3ac...b82

Hei, jeg ble nysgjerrig, hvem er det bilde av? 

Anonymkode: 584f0...8b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...