Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

duttings skrev (15 minutter siden):

Jeg ville helle brukt tisselaken enn kladd. De nye typen tisselaken er nesten som vanliglaken. Eller så kan du kjøpe babymadrass som tåler å vaskes.

Hvordan tisselaken tenker du på? Gjerne link :) kjøpte et på IKEA til å ha under mitt laken nå mot fødsel, og det ble skikkelig klamt og ekkelt å ligge på 😕 

Anonymkode: 7acbe...4d6

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvordan tisselaken tenker du på? Gjerne link :) kjøpte et på IKEA til å ha under mitt laken nå mot fødsel, og det ble skikkelig klamt og ekkelt å ligge på 😕 

Mener jeg kjøpte på Pricess, sånn som minner om vanlig stretchlaken.

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er disse trygge mtp krybbedød? 

Nei. Ingen tisselaken er det. Ikke kladder heller. Er det vanntett kan ikke babyen puste gjennom det. 

Anonymkode: c8e70...8a9

• Liker 1

Tenker du sånne engangs? Det hadde ikke hatt.

Jeg klippet opp et tisselaken og hadde bare på nederste del av senga i starten så det ikke var tett der hodet var. Men hovedproblemet var egentlig gulp,men tisset jo ikke på seg. Så da gikk jeg over til å ha en stor gulpeklut over vanlig laken på hodedelen som jeg byttet på ofte. 

Anonymkode: 1c9fb...3c7

Vi har tisselaken I sengen lagt på tvers. Er ingen problem med gulping her, men nå er ungen 2 år.. Vi har derimot problemer med lekkasje og jeg skifter på sengen flere ganger i uken, noen ganger hver dag. Så det er nødt til å være der. Når han var liten var det ikke samme behovet, og da hadde jeg bare putetrekket under hodet i tilfellet gulp. 

Anonymkode: 91f21...4f4

Vi kjøpte den madrassen man kan puste gjennom, AeroSleep. Den er vevd i en slags 3D slik at den skifter luft hele tiden. Dersom det blir gulp eller andre uhell er den sykt enkel å vaske samt kort tid å tørke pga måten den er lagd på. Og ikke minst dersom baby snur seg rundt får barnet alltid puste. Anbefales. 

Anonymkode: 889a4...e04

• Liker 3

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...