AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #1 Del Skrevet 30. januar 2021 Kan jeg ha det i tilfelle lekkasjer? Har skjønt at tisselaken ikke anbefales pga de er så tette og ikke puster. Men hva med kladder? Anonymkode: 7acbe...4d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #2 Del Skrevet 30. januar 2021 Anbefaler virkelig tisselaken,både pga gulp, oppkast og andre uhell. Anonymkode: 3c1a6...33a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duttings Skrevet 30. januar 2021 #3 Del Skrevet 30. januar 2021 Jeg ville helle brukt tisselaken enn kladd. De nye typen tisselaken er nesten som vanliglaken. Eller så kan du kjøpe babymadrass som tåler å vaskes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #4 Del Skrevet 30. januar 2021 Jeg ville heller kjøpt overmadrass som er enkel å vaske. Så blir det ikke så tett og barnet får puste hvis det snur seg rundt med ansiktet ned. Anonymkode: 756ba...f6f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #5 Del Skrevet 30. januar 2021 duttings skrev (15 minutter siden): Jeg ville helle brukt tisselaken enn kladd. De nye typen tisselaken er nesten som vanliglaken. Eller så kan du kjøpe babymadrass som tåler å vaskes. Hvordan tisselaken tenker du på? Gjerne link kjøpte et på IKEA til å ha under mitt laken nå mot fødsel, og det ble skikkelig klamt og ekkelt å ligge på 😕 Anonymkode: 7acbe...4d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
duttings Skrevet 30. januar 2021 #6 Del Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvordan tisselaken tenker du på? Gjerne link kjøpte et på IKEA til å ha under mitt laken nå mot fødsel, og det ble skikkelig klamt og ekkelt å ligge på 😕 Anonymkode: 7acbe...4d6 Mener jeg kjøpte på Pricess, sånn som minner om vanlig stretchlaken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #7 Del Skrevet 30. januar 2021 duttings skrev (3 minutter siden): Mener jeg kjøpte på Pricess, sånn som minner om vanlig stretchlaken. 👆Anbefaler de fra Princess. Anonymkode: 3c1a6...33a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #8 Del Skrevet 30. januar 2021 duttings skrev (7 minutter siden): Mener jeg kjøpte på Pricess, sånn som minner om vanlig stretchlaken. Er disse trygge mtp krybbedød? Anonymkode: 7acbe...4d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #9 Del Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er disse trygge mtp krybbedød? Anonymkode: 7acbe...4d6 Nei. Ingen tisselaken er det. Ikke kladder heller. Er det vanntett kan ikke babyen puste gjennom det. Anonymkode: c8e70...8a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #10 Del Skrevet 30. januar 2021 Tenker du sånne engangs? Det hadde ikke hatt. Jeg klippet opp et tisselaken og hadde bare på nederste del av senga i starten så det ikke var tett der hodet var. Men hovedproblemet var egentlig gulp,men tisset jo ikke på seg. Så da gikk jeg over til å ha en stor gulpeklut over vanlig laken på hodedelen som jeg byttet på ofte. Anonymkode: 1c9fb...3c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monabanana Skrevet 30. januar 2021 #11 Del Skrevet 30. januar 2021 Vi har lagt tisselaken på tvers i senga, sånn at det mest utsatte området på madrassen er beskyttet 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #12 Del Skrevet 30. januar 2021 Vi har tisselaken I sengen lagt på tvers. Er ingen problem med gulping her, men nå er ungen 2 år.. Vi har derimot problemer med lekkasje og jeg skifter på sengen flere ganger i uken, noen ganger hver dag. Så det er nødt til å være der. Når han var liten var det ikke samme behovet, og da hadde jeg bare putetrekket under hodet i tilfellet gulp. Anonymkode: 91f21...4f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #13 Del Skrevet 30. januar 2021 Vi kjøpte den madrassen man kan puste gjennom, AeroSleep. Den er vevd i en slags 3D slik at den skifter luft hele tiden. Dersom det blir gulp eller andre uhell er den sykt enkel å vaske samt kort tid å tørke pga måten den er lagd på. Og ikke minst dersom baby snur seg rundt får barnet alltid puste. Anbefales. Anonymkode: 889a4...e04 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #14 Del Skrevet 30. januar 2021 Aerosleep anbefaler jeg. Elsker den😊 Pustes lett igjennom og holder tett👌🏻 Anonymkode: 14499...3ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 30. januar 2021 #15 Del Skrevet 30. januar 2021 Vi har bare kjøpt en tynn overmadrass som enkelt kan puttes i maskin og vaskes på 60 grader. Bare sjekk hva overmadrassene er laget av. Noen er i polyester som blir like klamt som kladder, men du får flere i bomull også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #16 Del Skrevet 30. januar 2021 Vi har kjøot Ikea sin Himlavalv. Trekket kan tas av og innermadrassen spyles. Anonymkode: ae046...a2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå