AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #1 Skrevet 30. januar 2021 Etter en del år som singel ble jeg veldig komfortabel med egen kropp, deriblant kroppshår. Jeg sluttet å barbere meg under armene, mellom beina og på leggene. For en stund siden møtte jeg en mann som jeg har vært sammen med nå en stund. Helt ærlig, jeg har lyst til å slå opp fordi jeg er så drittlei av å barbere meg. Jeg hater å ikke kunne være meg selv og at jeg blir sett på som ekkel og maskulin fordi jeg har hår. Jeg er vanligvis relativt feminin og jeg har god personlig hygiene. Er ingen sint feminist med blått hår som liker kroppshår for å være rebelsk.. Jeg har bare blitt komfortabel med hvordan jeg er fra naturens side. Har ikke spurt han om hva han foretrekker men ALLE menn foretrekker barberte legger og underarmer, er noen som tydeligvis har hårete fitte som fetisj men tviler på at det gjelder han jeg ligger med nå.. Å vokse meg er ikke aktuelt fordi det er kjempe vondt. Nei jeg syns ikke følelsen av glatt underliv er deilig. Jeg føler meg naken og rar. Leggene mine er fortsatt myke selv om det er hår på dem. Om jeg har barbert meg under armene og løfter armene foran speilet så føler jeg meg så sykt rar og ulik meg selv. Bare en liten utblåsning.. Føler meg feminin og sexy selv om jeg har hår, bare synd ikke menn syns jeg er det. Anonymkode: c9ab6...0b0 22
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #2 Skrevet 30. januar 2021 Snakk for deg selv, jeg har aldri noensinne tatt bort alt kjønnshåret og har vært i et forhold i over ti år. Kommer heller aldri til å intimbarbere meg. Om noen har et problem med det så får det være deres sak, jeg gidder ikke bry meg. Anonymkode: e46f5...ade 18
Julia1 Skrevet 30. januar 2021 #4 Skrevet 30. januar 2021 Dette er ikke noe å stresse med. Kjenner folk som heller ikke shaver og deres menn er helt likegyldige til om det er hår eller ikke. Hvis en fyr liker det så godtar han hvordan du er. Det er viktig å stelle seg men det trenger ikke å betyr å shave seg. 17
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #5 Skrevet 30. januar 2021 Julia1 skrev (Akkurat nå): Dette er ikke noe å stresse med. Kjenner folk som heller ikke shaver og deres menn er helt likegyldige til om det er hår eller ikke. Hvis en fyr liker det så godtar han hvordan du er. Det er viktig å stelle seg men det trenger ikke å betyr å shave seg. Jeg er glad i å ta vare på meg selv og mye av det jeg gjør i hverdagen er egenomsorg. Å barbere meg er faktisk ikke en av delene, det er noe jeg alltid har gjort bare fordi mennene mener at damene skal være glatte.. Føler meg sexy med busk. Anonymkode: c9ab6...0b0 5
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #6 Skrevet 30. januar 2021 Jeg barberer ikke legger, men tar under armene. Skrittet stusser jeg med saks. Gjør alt mens jeg dusjer, synes ikke det er stress. Anonymkode: 50d1a...338 4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #7 Skrevet 30. januar 2021 Dere kan si hva dere vil om hvor mye mennene deres foretrekker hårete kvinner - skal love dere at hvis han fikk spm om barbert eller ikke-barbert i et anonymt spørreskjema, så hadde han krysset av for "barbert". Dette med at de liker kvinneben og armhuler med pels er kun noe de sier og har forsont seg med for å få fred og ro i heimen Anonymkode: 68b43...c0d 8
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #8 Skrevet 30. januar 2021 Jeg er singel og ikke på "jakt", men jeg barberer under armene for min egen del. Tar det i dusjen og ferdig på sekunder. På leggene bruker jeg epilator jevnlig, selv om vinteren når ingen ser leggene mine. Trives best med glatte legger. Stusser skrittet jevnlig - også for egen del. Tar det dusjen på lørdager mens hårkuren (på hodet) får virke. Anonymkode: eef8c...8f7 4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #9 Skrevet 30. januar 2021 Gjør som du vil - og det du føler deg mest vel med👍🏻 Jeg foretrekker å fjerne hår, føler meg ustelt dersom alt gror til....🙈 Anonymkode: 088f5...38d 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #10 Skrevet 30. januar 2021 Jeg var sammen m en som mislikte hår- begynte m brasiliansk waxing- kjempe digg glatt lenge og ikke kløe slik man føler når man barberer. Han jeg er sammen m nå liker at jeg har hår nedentil og sier aldri noe. Vokser Legger og armer fordi jeg selv liker det.. Anonymkode: 29d23...6b7
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #12 Skrevet 30. januar 2021 Jeg har ikke barbert meg på årevis. Min ekskjæreste, og min nåværende samboer, likte/liker godt at jeg har hår der jeg fra naturens side har hår. Jeg er som deg, trives godt med å ha hår på kroppen. Jeg er ingen feministaktivist, men trives best med kroppen min slik. Jeg har spurt kjæresten min om han hadde foretrukket at jeg barberte meg på beina og armene (dusken tar jeg ikke uansett. Orker ikke røde nupper og konstant kløe), men han ønsker ikke at jeg barberer meg. Siden kjæresten din ikke har sagt noe om det, så er det jo heller ikke sikkert han har noe imot det? Mange menn trives med "naturlige" kvinner. Gi han i hvert fall en sjanse før du går. Det er trist om du går på grunn av usikkerhet på din egen kropp. Anonymkode: 2e005...25b 9
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #13 Skrevet 30. januar 2021 Du får ta et valg da. Hårete og singel, eller stelle deg litt og være i et forhold. Tror ikke du hadde likt om han bare lot seg forfalle heller. Anonymkode: c8ea8...aad 5
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #14 Skrevet 30. januar 2021 Skjønner deg veldig godt. Jeg er singel og hårete, men tenker jeg må gjøre noe med det når jeg begynner å date, men det er noe jeg gruer meg til! Anonymkode: 74c5e...31c
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #15 Skrevet 30. januar 2021 14 minutter siden, Fabulous said: Laser people!,!,! Surt den dagen man endrer mening og føler seg naken uten kroppshår. Det er ikke gitt at hva man liker i dag er det samme man liker om 20 år. Anonymkode: 26501...48a 4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #16 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Dere kan si hva dere vil om hvor mye mennene deres foretrekker hårete kvinner - skal love dere at hvis han fikk spm om barbert eller ikke-barbert i et anonymt spørreskjema, så hadde han krysset av for "barbert". Dette med at de liker kvinneben og armhuler med pels er kun noe de sier og har forsont seg med for å få fred og ro i heimen Anonymkode: 68b43...c0d Er jo dette jeg vet. Er det som er så frustrerende. Anonymkode: c9ab6...0b0 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #17 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du får ta et valg da. Hårete og singel, eller stelle deg litt og være i et forhold. Tror ikke du hadde likt om han bare lot seg forfalle heller. Anonymkode: c8ea8...aad Å ha kroppshår er ikke å forfalle ditt syke troll. Om du har et så dårlig forhold til din naturlige kropp så er det veldig synd i deg. Anonymkode: c9ab6...0b0 26
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #18 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg har ikke barbert meg på årevis. Min ekskjæreste, og min nåværende samboer, likte/liker godt at jeg har hår der jeg fra naturens side har hår. Jeg er som deg, trives godt med å ha hår på kroppen. Jeg er ingen feministaktivist, men trives best med kroppen min slik. Jeg har spurt kjæresten min om han hadde foretrukket at jeg barberte meg på beina og armene (dusken tar jeg ikke uansett. Orker ikke røde nupper og konstant kløe), men han ønsker ikke at jeg barberer meg. Siden kjæresten din ikke har sagt noe om det, så er det jo heller ikke sikkert han har noe imot det? Mange menn trives med "naturlige" kvinner. Gi han i hvert fall en sjanse før du går. Det er trist om du går på grunn av usikkerhet på din egen kropp. Anonymkode: 2e005...25b Nja, det er veldig få menn som gjør det dessverre. Anonymkode: c9ab6...0b0 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #19 Skrevet 30. januar 2021 Jeg barberer meg under armene, det er det hele. Har vært i et forhold i 15 år. Nei, han skulle ikke egentlig ønske at jeg var barbert. Noen ganger har jeg barbert leggene for ham, han viser ingen spesiell interesse for det. Han har tilbud om å barbere meg nedentil om han ønsker og gjør ikke det heller. Anonymkode: af4c0...b38 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #20 Skrevet 30. januar 2021 Spør han hva han mener (for til motsetning av hva du skriver her, så er det ikke sånn at alle menn foretrekker deg uten hår), og om han ønsker motsatt av deg, dump han, dersom dette er viktig for deg. Anonymkode: 17c2e...4d7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå