Gjest questioner Skrevet 30. januar 2021 #1 Del Skrevet 30. januar 2021 Jeg har alltid kunne spise som jeg vil uten å føle meg dårlig. Jeg er normalvektig, trener mye, student. Blir kvalm hver gang jeg spiser...Pleier aldri ha porblemer med å føle meg dårlig av noe jeg spiser og er aldri kvalm generelt! Jeg begynner å bli bekymra for hva dette kan være, for det er ikke typisk meg i det hele tatt.. Noen som har hatt det/har det lignende? At det bare plutselig begynte å bli ett problem? PS: Ikke gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #2 Del Skrevet 30. januar 2021 Andre symptomer, eller bare kvalme? Uansett lurt å ta det med lege for deg kan jo være alt fra A til Å. Anonymkode: faec6...693 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest questioner Skrevet 30. januar 2021 #3 Del Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Andre symptomer, eller bare kvalme? Uansett lurt å ta det med lege for deg kan jo være alt fra A til Å. Anonymkode: faec6...693 Blir akutt kvalm, trøtt og har null energi. I går var jeg så svimmel etter lunsj at jeg forlot undervisning..I dag sovnet jeg nesten i dusjen, spiste for 2 timer siden. Jeg klarer ikke å holde øynene oppe lenge av gangen og sånn har det vært i 4 dager...Når jeg først spiser så er det sunt og næringsrikt mat. Så det kan ikke være problemet. Jeg får bare dra til legen for sikkerhetsskyld 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #4 Del Skrevet 30. januar 2021 Høres ut som matallergi eller f eks glutenintolleranse. Prøv å unngå mel varer, spis kun fiberbrød, fiberspaghetti , ikke noe med hvitt mel eller melk i! Det er typiske ting man blir TRØTT av. Altså ikke KUN fiberbrød men altså heller fiberbrød enn loff og heller fiberspaghetti enn vanlig spaghetti osv osv osv! Sterk mat kan hjelpe mot kvalme! Anonymkode: 9c894...8b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #5 Del Skrevet 31. januar 2021 Jeg syns det høres ut som en infeksjon. Omgangssyke eller lignende. Har du målt om du har feber? Anonymkode: 8ae79...d9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #6 Del Skrevet 31. januar 2021 Drikker du mer enn vanlig? Tisser du mye? Stemmer i med de andre om at du bør oppsøke lege. Anonymkode: 399df...8ba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #7 Del Skrevet 31. januar 2021 Høres ut som du har en form for virus i kroppen. Kroppen din forsøker å bekjempe det og derfor vil den tvinge deg til å sove/være i ro. Derfor blir du trøtt. Ellers styres så mye som ca 80% av immunforsvaret i tarmene, så det er naturlig at fordøyelsessystemet er kranglete ifm virus. Jeg får selv ofte mage/tarm problemer samt lett kvalme ifm virusinfeksjoner. Er det virus er det vanskelig å finne dette ut av en lege. Men Covid-19 test er jo obligatorisk. Og legen vil kunne ta blodprøver for å utelukke andre ting. Anonymkode: 0d989...823 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #8 Del Skrevet 31. januar 2021 questioner skrev (11 timer siden): Blir akutt kvalm, trøtt og har null energi. I går var jeg så svimmel etter lunsj at jeg forlot undervisning..I dag sovnet jeg nesten i dusjen, spiste for 2 timer siden. Jeg klarer ikke å holde øynene oppe lenge av gangen og sånn har det vært i 4 dager...Når jeg først spiser så er det sunt og næringsrikt mat. Så det kan ikke være problemet. Jeg får bare dra til legen for sikkerhetsskyld 😕 Når det er så nyoppstått, med klart startpunkt og veldig åpenbare symptomer så er det eneste riktige svaret å gå til legen. Likner f.eks på hvordan min svigerfar hadde det, da han fikk betennelse på tolvfingertarmen. Antibiotika tok knekken på den, men han gikk alt for lenge og sleit i hverdagen før han fikk pella seg til legen. Anonymkode: 3b618...d37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #9 Del Skrevet 31. januar 2021 Og nå i covid-tiden er det jo heller ikke utelukket at nyoppståtte mageproblem kan være covid-symptom. Ville bedt om en test og holdt litt avstand til andre mennesker. https://forskning.no/ntb-sykdommer-virus/ni-pasienter-med-magesmerter-ved-ous-har-fatt-pavist-korona/1677399 Anonymkode: 3b618...d37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå