Gå til innhold

Kan det bli for mye av det gode?

Anbefalte innlegg

Gjest Vindelspev
Skrevet (endret)

Jeg elsker te, særlig nå som det går mot høst. Det er dessuten en grei erstatning for brus og knasking av snop. Men kan det bli for mye av det gode?

Drikker 4-8 kopper grønn te daglig.

Må ha et par teskjeer sukker i.

Endret av Vindelspev
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jeg aldri tenke meg :) Drikker ca to kopper grønn te selv nå..kanskje det er en typisk høstting?

Det eneste er at du får i deg en del sukker.. Vurdert suketter?

Skrevet

Te skal du bare drikke, men så mye sukker er ikke bra.

Gjest Vindelspev
Skrevet
Det eneste er at du får i deg en del sukker.. Vurdert suketter?

Æsj. :ler: Men det er fortsatt mye mindre sukker enn om jeg hadde drukket brus/spist snop da... Babysteps? :ler::sjarmor:

Skrevet
Æsj. :ler: Men det er fortsatt mye mindre sukker enn om jeg hadde drukket brus/spist snop da... Babysteps? :ler:  :sjarmor:

Hehe, joda..det er muligens bedre enn godteri.

Kjøp Natreen (blå og hvit), de er veldig gode, de orginale sukettene er forferdelige.

Hva slags grønn te drikker du? Jeg er kanskje det eneste mennesket i Norge som liker grønn te med mint, og nå er det ingen som fører det mer :( Har funnet en erstatning fra tyrkia, men man er jo et vanedyr.

Gjest Vindelspev
Skrevet

Drikker kommersvarianten jeg.:) Twinings Grønn te med sitron. Får vel prøve suketter. Veit jo at jeg får i meg for mye sukker. Og jeg har verdens tynneste unnskyldning også: Jeg er ikke feit, så da er det ikke så viktig....*sukk* :smekk:

Gjest Vindelspev
Skrevet

Suketter var jo ikke så gærent! :ler:

Starter et nytt og bedre liv...

Skrevet

Bare et lite te tips.... De har masse forskjellig te i løsvekt på Kremmerhuset, kjempegode. Jeg drikker 4-6 kopper om dagen, med suketter.... :)

Gjest Liz2005
Skrevet

Grønn te med eple er også faktisk ganske god! Appelsein er heller ikke så værst :)

Gjest Vindelspev
Skrevet
Grønn te med eple er også faktisk ganske god! Appelsein er heller ikke så værst  :)

Hvor kjøper du den? Hvilket merke?

Gjest Rufus ii
Skrevet
...Jeg er kanskje det eneste mennesket i Norge som liker grønn te med mint, og nå er det ingen som fører det mer :( 

Neida, vi er iallefall 2 :)

Kjøpte sist på en Ultra-butikk, jeg...et par uker siden...men det er den i poser altså...ikke i løsvekt...Mener jeg har sett den på Meny også...

Ellers har de den fra Lipton i Sverige, om du er der iblandt...

Skrevet
Neida, vi er iallefall 2 :)

Kjøpte sist på en Ultra-butikk, jeg...et par uker siden...men det er den i poser altså...ikke i løsvekt...Mener jeg har sett den på Meny også...

Ellers har de den fra Lipton i Sverige, om du er der iblandt...

:tommelsmil: Wow, vi burde starte en klubb. Fant det på Maxi nå, måtte kjøpe 3 pakker i tilfelle ;) Dette er Lipton forresten, praktisk med posete synes jeg. Før jeg fant disse, så vurderte jeg faktisk en harrytur..ene og alene for å kjøpe te, hehe.

Gjest Liz2005
Skrevet
Hvor kjøper du den? Hvilket  merke?

Merket er Twinings og jeg har kjøpt den enten på Meny eller på Obs husker ikke. Eple finnes hvertfall i egen pakke. Appelsin var i pakken med 5 forskjellige smaker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...