Gå til innhold

Svigerfar skiftet bleie på babyen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor vanlig er det at noen andre skifter bleie på baby når foreldrene er i nærheten?

Var hjemme hos svigers, og baby trengte ny bleie. Jeg skulle reise meg opp for å gjøre det så tar bare svigerfar og begynner og kle av og sier at han kan gjøre det. Jeg følte ikke jeg kunne si noe tilbake..

Baby er kun 3 måneder, og jeg er vant med å alltid gjøre det selv og ble bare  litt satt ut. 

Anonymkode: f12f4...40c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han ville sikkert bare gjøre noe hyggelig for deg. Da mitt barn var baby, kunne andre nære familiemedlemmer tilby seg å stelle henne, for å hjelpe til.

Anonymkode: b5eda...13a

• Liker 43
Skrevet

Han ville vel sikker bare hjelpe? Eller tenker du det lå noe annet bak?

Anonymkode: 0995b...1a7

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor vanlig er det at noen andre skifter bleie på baby når foreldrene er i nærheten?

Var hjemme hos svigers, og baby trengte ny bleie. Jeg skulle reise meg opp for å gjøre det så tar bare svigerfar og begynner og kle av og sier at han kan gjøre det. Jeg følte ikke jeg kunne si noe tilbake..

Baby er kun 3 måneder, og jeg er vant med å alltid gjøre det selv og ble bare  litt satt ut. 

Hvorfor satt ut? Fordi dette var en mann? Redd for pedofili? Du vil ha kontrollen selv?

Hadde bare blitt glad om svigerfar hadde taklet å skifte en bleie. Her er dessverre svigerfar livredd bleier og skiftet ikke engang på egne barn. Stakkars svigermor gjorde alt selv.

Anonymkode: 0155e...e51

• Liker 34
Skrevet

Og hvorfor skulle han ikke gjøre det? Han har sikkert byttet bleie mer enn en gang.

Anonymkode: 93b7c...b9b

• Liker 25
Skrevet

Han har nok skiftet bleier på faren til ungen så går sikkert bra.

Anonymkode: 461b0...1cd

• Liker 25
Skrevet

Satt ut av hva? At han ville skifte på baby? Seriøst? 

Skrevet

Besteforeldre synes ofte bleieskift er stas, både fordi de ønsker å hjelpe til, og fordi man ofte får god kontakt med barnet ved stell og skift. Min svigerfar har dog aldri vist interesse for bleieskift, akkurat, men min svigermor elsker det! Mine foreldre er ikke så giret på det, men vil gjerne være med når ungene skal bade. 

Anonymkode: 37a8c...f6a

• Liker 20
Skrevet

Svigerfaren min har skiftet bleier på både våre barn og barnebarn. Jeg har aldri tenkt at det skulle være noe rart med det. 

Anonymkode: 511f7...635

• Liker 15
Skrevet

Satt ut..?! Håper du tuller nå. Herlighet. 

Anonymkode: a7b86...bf8

• Liker 12
Skrevet

Faren min skiftet bleier på barna mine da de var små, men han var nok ikke den første som meldte seg. Jeg ser ikke problemet.

Anonymkode: b1994...b00

• Liker 8
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Dette var da en merkelig ting å reagere på, syns heller du burde sette pris på hjelp.

Skrevet (endret)

Ja...hva skal man si....man kan jo tenke at det er hyggelig med en engasjert bestefar som tar initiativ til å hjelpe til....Jeg kan ikke se hva som er problematisk med dette.

Endret av Sophonax
  • Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Enda større grunn til å hjelpe til hvis det bare er du som gjør det. 

Han ville nok hjelpe til samtidig som han ønsker mer kontakt med baby. 

• Liker 11
Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hun gjør det selv sier hun,far får sikkert ikke bytte på babyen sin heller.

Vær glad svigerfar gjør dette for deg du,han kan å gjøre sånne ting. Du bør vel med sønnen hans å det er vel folk av han å. 

Skrevet

Han hadde selvsagt perverse tanker i hodet da han holdte på 🙄

Anonymkode: 2e985...7d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...