AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #1 Skrevet 30. januar 2021 Hvor gammel var du da du fant ut at du faktisk ikke var omsvermet på byen lengre? Eller at det motsatte kjønn lot det være i fred en hel kveld? Jeg var 45-46. Plutselig følte jeg at jeg gikk i ett med veggen. Mulig forfallet mitt var drastisk i den alderen... Anonymkode: c679f...9ff
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #2 Skrevet 30. januar 2021 Just now, AnonymBruker said: Hvor gammel var du da du fant ut at du faktisk ikke var omsvermet på byen lengre? Eller at det motsatte kjønn lot det være i fred en hel kveld? Jeg var 45-46. Plutselig følte jeg at jeg gikk i ett med veggen. Mulig forfallet mitt var drastisk i den alderen... Anonymkode: c679f...9ff Lot DEG være i fred, skulle det stå Anonymkode: c679f...9ff
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #3 Skrevet 30. januar 2021 50 og fortsatt attraktiv tydeligvis, går jo steder hvor det er andre voksne, blir alltid litt flørt med kjekke jevnaldrende menn. Har aldri noe ons, men liker å være ute og snakke med forskjellige folk en gang i blant. Savner det veldig nå i coranatider. Tar vare på meg selv da, trener litt, bruker veldig lite sminke og kun øyensminke, så huden får pust og holder seg bra Anonymkode: 68d38...e39 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå