AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #1 Skrevet 30. januar 2021 Jeg har pusset opp en utleiedel som skal leies ut møblert og fullt utstyrt. Veggfargene er grønn-blå (Jotun City Scape i et rom og og Jotun Minty Breeze i det andre). Takene er lys grå (veldig lys). Gulv antikkgrå. Jeg har gardiner og endel "stæsj" i svart, grått og hvitt. Men jeg synes det mangler en kontrastfarge? Svart, hvitt og grått passer veldig godt til det grønn-blå, men jeg skulle gjerne funnet en farge som hadde skilt seg litt ut og som kunne være en kontrast og blikkfang. For eksempel på puter og bilder. Det er pent der nå, og det er ikke jeg som skal bo der. Men jeg liker å pusle med oppussing, og har lagt min sjel i at denne leiligheten skal se fin ut. Tips til kontrastfarger som jeg kan bruke på interiørdetaljer? Anonymkode: 3f103...56e
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #2 Skrevet 30. januar 2021 Please unngå masse "stæsj"! Å leie ut møblert er ugunstig for de fleste som ønsker å leie, spesielt de som ønsker langtidsleie - jo mer du putter inn i leiligheten jo vanskeligere blir det å bo for leietakeren din.. Anonymkode: 68024...ee6 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #3 Skrevet 30. januar 2021 Konjakkbrunt kanskje? Anonymkode: 46c6a...18f 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #4 Skrevet 30. januar 2021 Har litt lignende farger her. Har sennepsgule puter. Anonymkode: 34f6d...49c 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #5 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Please unngå masse "stæsj"! Å leie ut møblert er ugunstig for de fleste som ønsker å leie, spesielt de som ønsker langtidsleie - jo mer du putter inn i leiligheten jo vanskeligere blir det å bo for leietakeren din.. Anonymkode: 68024...ee6 Dette er leietakere som ønsker at alt skal være på plass. Det blir bolig nr. 2 for dem (jobb-bolig). Leiligheten skal ikke ut på det åpne leiemarkedet. - ts - Anonymkode: 3f103...56e
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #6 Skrevet 30. januar 2021 Rød-oransj er komplementærfarven til blå-grønn. Ifølge teorien skal det passe da det gir en estetisk harmoni. Anonymkode: a0beb...715 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #7 Skrevet 30. januar 2021 Jeg ville også gått for konjakk og sennepstoner Anonymkode: 51dd6...d59 2
SoWhat? Skrevet 30. januar 2021 #8 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Rød-oransj er komplementærfarven til blå-grønn. Ifølge teorien skal det passe da det gir en estetisk harmoni. Anonymkode: a0beb...715 Dette stemmer, men rødt og oransje er krevende farger. Du skal være sikker på at folk liker dem i huset! Eller i det hele tatt. Sennepsgul var et veldig godt forslag ellers!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå