AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #1 Skrevet 30. januar 2021 Er sammen med en, og har vært sammen med han i 2 måneder. Problemet er at jeg er lei samleie med han allerede. Han er litt under gjennomsnittet i str, og jeg blir veldig våt som gjør at jeg kjenner lite (tror han også gjør det). Jeg kommer bare med klitorisstimuli under sex, og har tatt dette opp flere ganger. Jeg har sagt at jeg ønsker å stimulere klitoris samtidig som vi har samleie. Dette bare overser han og sier han skal få meg til å komme engang. Liker ikke gutter dette? Er lei samme sexen hele tiden uten noe særlig nytelse Anonymkode: 51a4e...f2a 1
buksa di Skrevet 30. januar 2021 #2 Skrevet 30. januar 2021 exen min var sånn, slo opp det blir ikke bedre. hadde ikke sex de siste 9 mnd. 4
Gjest O.G. Skrevet 30. januar 2021 #3 Skrevet 30. januar 2021 Du liker ham ikke godt nok, så ikke kast bort tiden din på dette.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #4 Skrevet 30. januar 2021 Ta ansvar selv for din egen nytelse. Hvis han ikke ønsker det så får du gjøre det slutt med han. Anonymkode: 4db18...1e6
Østkantgutt1913 Skrevet 30. januar 2021 #5 Skrevet 30. januar 2021 Bytt ut fyren, han virker egoistisk 5
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #6 Skrevet 30. januar 2021 Høres ut som han er mer interessert i sitt eget macho selvbilde enn din nytelse. Anonymkode: 4e2d0...357 4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #7 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Er sammen med en, og har vært sammen med han i 2 måneder. Problemet er at jeg er lei samleie med han allerede. Han er litt under gjennomsnittet i str, og jeg blir veldig våt som gjør at jeg kjenner lite (tror han også gjør det). Jeg kommer bare med klitorisstimuli under sex, og har tatt dette opp flere ganger. Jeg har sagt at jeg ønsker å stimulere klitoris samtidig som vi har samleie. Dette bare overser han og sier han skal få meg til å komme engang. Liker ikke gutter dette? Er lei samme sexen hele tiden uten noe særlig nytelse Anonymkode: 51a4e...f2a Du kan gi deg selv klitorisstimuli Anonymkode: ad69d...cd9 7
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #8 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er sammen med en, og har vært sammen med han i 2 måneder. Problemet er at jeg er lei samleie med han allerede. Han er litt under gjennomsnittet i str, og jeg blir veldig våt som gjør at jeg kjenner lite (tror han også gjør det). Jeg kommer bare med klitorisstimuli under sex, og har tatt dette opp flere ganger. Jeg har sagt at jeg ønsker å stimulere klitoris samtidig som vi har samleie. Dette bare overser han og sier han skal få meg til å komme engang. Liker ikke gutter dette? Er lei samme sexen hele tiden uten noe særlig nytelse Anonymkode: 51a4e...f2a Dette hadde vært veldig turnoff for meg. Skjønner godt at du er lei. Når han allerede helt i starten av forholdet ikke gidder å anstrenge seg litt engang for at du skal nyte, så blir det aldri bedre. Finn heller en som forguder kroppen din, og vil gjøre alt for at du skal ha det deilig. Anonymkode: e861d...4e2 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #9 Skrevet 30. januar 2021 Forholdet skrangler etter 2 måneder Det blir ikke bedre, så her er det bare å dumpe fyren med en gang. Hvorfor kaste bort tiden sin på noen man ikke liker? Anonymkode: aa5e5...494 2
CorvusCorax Skrevet 30. januar 2021 #10 Skrevet 30. januar 2021 Så hvorfor stimulerer du ikke klitoris? Det er vel bare å gjøre det. Hva forventer du han skal gjøre med størrelsen? 2 mnd. og du er allerede lei... tror ikke dette er ment til å vare. 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #11 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er sammen med en, og har vært sammen med han i 2 måneder. Problemet er at jeg er lei samleie med han allerede. Han er litt under gjennomsnittet i str, og jeg blir veldig våt som gjør at jeg kjenner lite (tror han også gjør det). Jeg kommer bare med klitorisstimuli under sex, og har tatt dette opp flere ganger. Jeg har sagt at jeg ønsker å stimulere klitoris samtidig som vi har samleie. Dette bare overser han og sier han skal få meg til å komme engang. Liker ikke gutter dette? Er lei samme sexen hele tiden uten noe særlig nytelse Anonymkode: 51a4e...f2a Hvorfor stimulerer du ikke klitorisen din selv? Det er fullt mulig i doggy, om dere knuller i skje, når han er på topp osv. Det er jo ikke han sin jobb å gjøre dette? Anonymkode: d0484...f48 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #12 Skrevet 30. januar 2021 at du gidder Anonymkode: 0fb17...1f7 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #13 Skrevet 30. januar 2021 Det funket ikke med tidligere kjærester heller? Virker som du er problemet. Anonymkode: e40ab...ee7
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #14 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor stimulerer du ikke klitorisen din selv? Det er fullt mulig i doggy, om dere knuller i skje, når han er på topp osv. Det er jo ikke han sin jobb å gjøre dette? Anonymkode: d0484...f48 Ikke jeg som er ts men. Det oppleves jo deiligere og bedre om kjæresten din som en er tent på, stimulerer, enn å gjøre det selv? Det er jo deilig og tennende om den du er med virkelig vil at du skal nyte og ha det best mulig. Anonymkode: a0331...594 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #15 Skrevet 30. januar 2021 Mann her. Altså greit at TS kan stimulere seg selv for å gjøre opplevelsen noe bedre. Men vet du hva! Hun har vært tøff nok til å si ifra flere ganger om hva hun ønsker og trenger, likevel så ignorer fyren dette! Han høres jo veldig tafatt ut og litt mindre smart! Du har sagt ifra flere ganger tidlig i forholdet og ingen bedring! Jeg tenker du har gitt han muligheten. Noen er bare elendige i senga. Anonymkode: 1ddc4...ab4 2
Bamseklemmer Skrevet 30. januar 2021 #16 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Mann her. Altså greit at TS kan stimulere seg selv for å gjøre opplevelsen noe bedre. Men vet du hva! Hun har vært tøff nok til å si ifra flere ganger om hva hun ønsker og trenger, likevel så ignorer fyren dette! Han høres jo veldig tafatt ut og litt mindre smart! Du har sagt ifra flere ganger tidlig i forholdet og ingen bedring! Jeg tenker du har gitt han muligheten. Noen er bare elendige i senga. Anonymkode: 1ddc4...ab4 Enig, hun kunne jo selvfølgelig massert seg selv, men noen liker faktisk at menn gjør det samtidig med sexen... Jeg bruker noen ganger en hånd på puppene og den andre å massere klittområdet, kysser på halsen og samtidig som jeg knuller henne. Bruker man føttene riktig får jeg henne til å skreve skikkelig også, da har jeg 5 punkt som forvirrer henne til orgasme🥰 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #17 Skrevet 31. januar 2021 Bamseklemmer skrev (6 minutter siden): Enig, hun kunne jo selvfølgelig massert seg selv, men noen liker faktisk at menn gjør det samtidig med sexen... Jeg bruker noen ganger en hånd på puppene og den andre å massere klittområdet, kysser på halsen og samtidig som jeg knuller henne. Bruker man føttene riktig får jeg henne til å skreve skikkelig også, da har jeg 5 punkt som forvirrer henne til orgasme🥰 😂😂😂😂 dummeste jeg har lest! Det er så bull🥴 men ja. Hvis man virkelig liker en mann så gjør man vel unntak. Dette er ikke for å være ekkel. Men det finnes ikke fasitsvar. Folk er forskjellige. Anonymkode: 2ffe5...7f4 3
Bamseklemmer Skrevet 31. januar 2021 #18 Skrevet 31. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): 😂😂😂😂 dummeste jeg har lest! Det er så bull🥴 men ja. Hvis man virkelig liker en mann så gjør man vel unntak. Dette er ikke for å være ekkel. Men det finnes ikke fasitsvar. Folk er forskjellige. Anonymkode: 2ffe5...7f4 Haha, bra du fikk en latter da, men hva er egentlig bull? Det er ikke et fasitsvar, det var bare en påminnelse på at man kan bruke andre kroppsdeler... Tenker man med kuken så blir sexen deretter, eller slik som TS opplever det👌
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #19 Skrevet 31. januar 2021 Dette er jo ikke noe problem. Bare be han fingre deg, og samt gro en større penis. Så er dere vel begge fornøyde. Anonymkode: f3dca...da3 1
Kåte Anders Skrevet 31. januar 2021 #20 Skrevet 31. januar 2021 Kom deg videre. Slike kvinner som deg er attraktive 😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå