AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #1 Skrevet 30. januar 2021 Flere enn meg som synes det er rart å få spørsmål om hvorfor man har slettet noen og hvorfor man ikke vil være venn med en person på SoMe? Jeg har oppigjennom slettet en del FB-venner fordi jeg ikke har noe kontakt med personene lenger, men to ganger har det skjedd at jeg får melding om hvorfor de er slettet/hvorfor jeg ikke vil være venn. Hadde det vært en nær person så hadde jeg forstått det, men dette er altså snakk om personer jeg ikke har snakket med på flere år. Ikke nære venner, men perifere folk jeg ikke har noe med å gjøre. 🙈 Anonymkode: b79af...827 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #3 Skrevet 30. januar 2021 Nei, det er ikke rart. Du gjør folk usikker med at du driver å sletter dem der de lurer på om de har gjort deg noe. Anonymkode: 577e3...cb5 1
Djungelvrål Skrevet 30. januar 2021 #4 Skrevet 30. januar 2021 Jeg sletter "venner" stadig. Bryr meg ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #5 Skrevet 30. januar 2021 Har flere ganger fått høre «å? Er vi ikke venner på facebook?» etter jeg har slettet dem. Limsom en diskret konfrontasjon 😂 jeg sier bare «jeg sletter de jeg ikke prater med, ser ikke helt poenget da. Det er ikke noe personlig». Ferdig. Det handler utelukkende om at folk er nysgjerrige på andres liv. Anonymkode: 49105...d92 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #6 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, det er ikke rart. Du gjør folk usikker med at du driver å sletter dem der de lurer på om de har gjort deg noe. Anonymkode: 577e3...cb5 Hvis det var en bekjent jeg ikke hadde snakket med på flere år så tror jeg ikke at jeg hadde lagt merke til at jeg var slettet. Jeg ønsker ikke å ha hundrevis av venner jeg aldri snakker med. Anonymkode: b79af...827
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #8 Skrevet 30. januar 2021 Kommer litt an på konteksten. Hvis du f.eks er perifer og passiv Facebook-venn med alle fra ungdomsskoletrinnet eller på den tidligere arbeidsplassen din, og sletter kun EN person av disse, så er det forståelig at vedkommende lurer på hvorfor han/hun er blitt slettet. Anonymkode: 5e423...1e9 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #9 Skrevet 30. januar 2021 Jeg sletter sjelden, men har selv blitt slettet mange ganger. Bryr meg ikke om det, tenker bare at det er noen som tar FB mer alvorlig enn meg. Anonymkode: b1e0b...bbf 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #10 Skrevet 30. januar 2021 Det har vore nokre som har sendt ny friend request etter å ha blitt sletta. Sidan dei då ikkje tar hintet om at vi har null felles og ikkje er noko grunn til vere vennar så legg eg dei til igjen, men fjernar alt av tilgang slik at alt dei ser er ei tom tidslinje utan innhald. Anonymkode: cd575...eb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå