AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #1 Skrevet 30. januar 2021 Jeg har venner på sosiale medier som aldri kommenterer eller liker noe av det jeg legger ut, er det barnselig av meg å slette eller begrense de? Anonymkode: e6e2b...2e2 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #2 Skrevet 30. januar 2021 Det er jo helt blåst ! Hvor selvopptatt er du egentlig? Nå vet jeg ikke hvor mange "venner" du har på fjesboka, men ikke alle er innom hver dag og ikke alle får med seg alt som blir lagt ut. Legger du ut innlegg 5 g daglig og forventer at folk sitter klar for å klikke like? Ikke alle liker alt andre legger ut og ikke alle gidder å like selv om de liker innlegg. Anonymkode: 46e4a...ed3 27
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #3 Skrevet 30. januar 2021 Nei, kjør på! Anonymkode: 00506...d54 5
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #4 Skrevet 30. januar 2021 Ja, det er barsnlig, men jeg gjør det, og jeg er 40 år. Anonymkode: 20bc3...412 4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #5 Skrevet 30. januar 2021 Veldig barnslig. Mange sjekker face typ 1 gang per mnd, så litt storforlangende at de skal scrolle veggen din og like og kommentere for å få være venner med deg. Anonymkode: b8dc4...713 11
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #6 Skrevet 30. januar 2021 Jeg liker eller kommenter aldri noe som helst (med unntak av i grupper og slikt) på Facebook. Ikke fra egen familie engang. Likevel liker jeg faktisk at ting blir lagt ut. Anonymkode: 18586...651 4
Djungelvrål Skrevet 30. januar 2021 #7 Skrevet 30. januar 2021 Er det virkelig mennesker som "lever" av likes lengre? Trodde det var en greie i 2010, ikke i 2021. 23
buksa di Skrevet 30. januar 2021 #9 Skrevet 30. januar 2021 Dette er grunnen til at jeg poster sjeldent på insta og fb, for nesten aldri likes eller kommentar og det påminner meg om hvor ensom jeg er. 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #11 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg liker eller kommenter aldri noe som helst (med unntak av i grupper og slikt) på Facebook. Ikke fra egen familie engang. Likevel liker jeg faktisk at ting blir lagt ut. Anonymkode: 18586...651 Hvis man liker noe, bør man bidra til at det fortsetter. Du høres ut som en som liker at det finnes artister som spiller inn musikk, men ikke gidder å betale for det, men heller laster ned ulovlig. Anonymkode: 00506...d54 2
buksa di Skrevet 30. januar 2021 #12 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis man liker noe, bør man bidra til at det fortsetter. Du høres ut som en som liker at det finnes artister som spiller inn musikk, men ikke gidder å betale for det, men heller laster ned ulovlig. Anonymkode: 00506...d54 enig.
Gjest Saph Skrevet 30. januar 2021 #13 Skrevet 30. januar 2021 (endret) Har dere ikke kontakt utenfor Internett? Betyr ikke det mere? Verdt å risikere vennskap fordi du ikke takler at de ikke er like aktive som deg på Internett ? Endret 30. januar 2021 av Saph
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #14 Skrevet 30. januar 2021 Folk bør seriøst slappe av med å leve livet gjennom sosiale medier. Jeg er voksen nok til å huske livet før Facebook, og det var mye mer avslappende når man slapp å stresse over å ikke bli bli sett/ være med på ting. Ei venninne av meg mener at hvis ting ikke blir annonsert på Facebook, så er det ikke seriøst. Feks folk som ikke er oppført som kjærester på Facebook, har ikke et seriøst forhold. Hun kaller det da åpent forhold. Hun mener også at hvis man er i et forhold og ikke bor sammen, er det heller ikke et seriøst forhold🙄 Anonymkode: 46e4a...ed3 3
buksa di Skrevet 30. januar 2021 #15 Skrevet 30. januar 2021 Saph skrev (9 minutter siden): Har dere ikke kontakt utenfor Internett? Betyr ikke det mere? Verdt å risikere vennskap fordi du ikke takler at de ikke er like aktive som deg på Internett ? Du ser det står "venner", ikke sant?
buksa di Skrevet 30. januar 2021 #16 Skrevet 30. januar 2021 Saph skrev (10 minutter siden): Har dere ikke kontakt utenfor Internett? Betyr ikke det mere? Verdt å risikere vennskap fordi du ikke takler at de ikke er like aktive som deg på Internett ? så pga det vil jeg tippe at de ikke har kontakt utenfor fb. siden de er "venner".
Mezzosoprena Skrevet 30. januar 2021 #17 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg har venner på sosiale medier som aldri kommenterer eller liker noe av det jeg legger ut, er det barnselig av meg å slette eller begrense de? Anonymkode: e6e2b...2e2 JA!
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #18 Skrevet 30. januar 2021 Ja, og det er barnslig å skrive barnselig. De fleste på facebook har hundrevis av venner, noen tusenvis. Man har ikke tid til å trykke liker på absolutt alt, og man ser også bare et lite utvalg av det folk legger ut. Og, kall meg gal, men jeg trykker bare liker på ting jeg faktisk liker. Hvis min venn Kari legger ut bilde av lapskausen sin, og jeg ikke trykker liker, så betyr det ikke at jeg ikke liker Kari. Det betyr at jeg ikke er interessert i lapskausen hennes. Hvis jeg er heldig har ikke lapskausen hennes kommet opp i feeden min i det hele tatt. Anonymkode: 05af2...43b 8
Gjest Saph Skrevet 30. januar 2021 #19 Skrevet 30. januar 2021 buksa di skrev (Akkurat nå): så pga det vil jeg tippe at de ikke har kontakt utenfor fb. siden de er "venner". Hvorfor da ha de på Facebook i det hele tatt? Når de ikke er venner, og de betyr så lite at hvis de ikke klikker "lik" så kan de dumpes.
buksa di Skrevet 30. januar 2021 #20 Skrevet 30. januar 2021 Saph skrev (Akkurat nå): Hvorfor da ha de på Facebook i det hele tatt? Når de ikke er venner, og de betyr så lite at hvis de ikke klikker "lik" så kan de dumpes. Hæ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå