AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #1 Skrevet 30. januar 2021 Jeg er en mann godt over middagshøyden, og jeg trodde lenge at jeg ikke skulle reagere på denne måten etter at min datters venninner begynte å bli kvinner og ikke lenger småjenter. Men det har seg slik at noen av min datters venninner er rett og slett sexy og flotte, unge kvinner som virkelig vekker mannen i meg. To av dem er 18, like gamle som min datter, og den tredje av dem som egger meg på denne måten, fyller 18 i løpet av året. Jeg elsker selvsagt min kone og kunne ikke drømt om å gjøre noe dumt, men jeg har onanert og tenkt på min datters venninner. Har i blant slått av en liten vits når de har vært på besøk hos oss, klarte ikke dy meg med å spøke litt om at de nå begynner å bli voksne og må passe seg for virile unghingster som blir slått i bakken av deres skjønnhet. Heldigvis bare lo de av det, det glapp liksom bare ut av meg en dag da de var i huset. Jeg har sett at det er en del menn her inne, er det noen av dere som har fått slike tanker i blant? Hos meg har det brent seg litt fast i bakhodet, jeg skjemmes litt av å gå og tenke slik, jeg har jo en jevngammel datter og jeg "skal" jo liksom ikke ha slike tanker, men det har jeg altså. Evt er det noen kvinner her inne som har onanert mens dere har tenkt på deres sønns kompiser? Fantasi i seg selv er jo ikke skadelig, men jeg har drømt om at jeg har hatt meg med venninnene til min datter, alle på en gang (ikke medregnet min datter selvsagt, heldigvis ser jeg ikke henne på samme måten). Takk og pris for det. Men det plager meg litt at jeg går med en bul i buksa når de er på besøk. mann 56. Anonymkode: fcb2c...bad 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 30. januar 2021 Tro meg, ALLE merker det og ALLE synes det er kleint. Menn tror generelt at de er så diskret, men altså, nei... anbefaler deg å gå på er annet rom eller noe. Det er tragisk. Lurer på hvordan det er for mannlige lærere på vgs - æsj. Anonymkode: feff6...d73 138
Populært innlegg Norja Skrevet 30. januar 2021 Populært innlegg #3 Skrevet 30. januar 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er en mann godt over middagshøyden, og jeg trodde lenge at jeg ikke skulle reagere på denne måten etter at min datters venninner begynte å bli kvinner og ikke lenger småjenter. Men det har seg slik at noen av min datters venninner er rett og slett sexy og flotte, unge kvinner som virkelig vekker mannen i meg. To av dem er 18, like gamle som min datter, og den tredje av dem som egger meg på denne måten, fyller 18 i løpet av året. Jeg elsker selvsagt min kone og kunne ikke drømt om å gjøre noe dumt, men jeg har onanert og tenkt på min datters venninner. Har i blant slått av en liten vits når de har vært på besøk hos oss, klarte ikke dy meg med å spøke litt om at de nå begynner å bli voksne og må passe seg for virile unghingster som blir slått i bakken av deres skjønnhet. Heldigvis bare lo de av det, det glapp liksom bare ut av meg en dag da de var i huset. Jeg har sett at det er en del menn her inne, er det noen av dere som har fått slike tanker i blant? Hos meg har det brent seg litt fast i bakhodet, jeg skjemmes litt av å gå og tenke slik, jeg har jo en jevngammel datter og jeg "skal" jo liksom ikke ha slike tanker, men det har jeg altså. Evt er det noen kvinner her inne som har onanert mens dere har tenkt på deres sønns kompiser? Fantasi i seg selv er jo ikke skadelig, men jeg har drømt om at jeg har hatt meg med venninnene til min datter, alle på en gang (ikke medregnet min datter selvsagt, heldigvis ser jeg ikke henne på samme måten). Takk og pris for det. Men det plager meg litt at jeg går med en bul i buksa når de er på besøk. mann 56. Anonymkode: fcb2c...bad De ler fordi du oppfører deg ubehagelig. Du er i en autoritetsposisjon, og jeg gjetter på at de opplever deg som veldig ukomofortabel. Skjerp deg. 126
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #4 Skrevet 30. januar 2021 Det er helt vanlig det xD men bare ikke rør jentene. Det å fantasere er veldig vanlig 👍 Anonymkode: 9d2e2...451 4
Gjest O.G. Skrevet 30. januar 2021 #5 Skrevet 30. januar 2021 Vel, en av mine venninners fedre begynte å gi meg oppmerksomhet da jeg var 13-20 år, det var ekstremt creepy og jeg unngår ham den dag i dag.
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 Populært innlegg #6 Skrevet 30. januar 2021 Man merker når menn sikler.. å det er ubehagelig når du er så gammel og de er så unge. Foreslår at du slutter å tenke med pikken. Anonymkode: e59c4...ce4 66
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #7 Skrevet 30. januar 2021 Oouuff. Du kommer til å få gjennomgå i denne tråden... Ingenting galt å tenne på dem, men hold denne tenningen for deg selv, og aldri la deg bli preget! Anonymkode: a1b54...339 20
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #8 Skrevet 30. januar 2021 Er ikke farlig å fantasere. Det er kun når man fortrenger at fantasiene blir farlige. Anonymkode: 8800c...07a
Silva Pluvialis Skrevet 30. januar 2021 #9 Skrevet 30. januar 2021 Bare la det være, og ikke prøv deg. Lat som ingenting. 12
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #10 Skrevet 30. januar 2021 Er dette så uvanlig blant menn egentlig? Ikke at jeg forstår dette, men har skjønt at det er ganske vanlig. Har jo vært ung selv, og vet at mange voksne menn tenner på jenter helt ned i 13-14 års alder. Heldigvis så klarer de aller fleste menn å holde seg til kvinner på egen alder allikevel,men hadde de hatt mulighet til ei yngre så virker det som at de fleste menn ville ha valgt det. Anonymkode: 7bdc0...c10 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #11 Skrevet 30. januar 2021 Æsj og æsj. Og ja, jenter merker det GODT! Anonymkode: 2f89b...32c 32
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 Populært innlegg #12 Skrevet 30. januar 2021 Jeg er 41 og har tvillingsønner på 19. Nei, jeg tenner IKKE på deres kompiser. Husker fedre som oppførte seg likedan som deg da jeg var ung. Mistet respekten for dem tvert. Jeg syntes alltid synd på døtrene deres. Det er så dårlig gjort overfor din egen datter! Anonymkode: 1d8e9...bfa 68
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 Populært innlegg #13 Skrevet 30. januar 2021 Faren til en venninne ble omtalt som pervers. Mest pga at han hadde litt sånne teite vitser. Og jeg vet at en av venninnene mine diskuterte det med moren. Selv som 30 åring opplevde jeg blikket til denne fyren som ubehagelig. Da han trodde han tok en diskret kikk på kroppen min, i vanlig kjole. Anonymkode: 9d894...e0d 54
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #14 Skrevet 30. januar 2021 Norja skrev (9 minutter siden): De ler fordi du oppfører deg ubehagelig. Du er i en autoritetsposisjon, og jeg gjetter på at de opplever deg som veldig ukomofortabel. Skjerp deg. Dette! De ler ikke fordi det er smigrende. Anonymkode: d9f3d...53d 39
Gjest O.G. Skrevet 30. januar 2021 #15 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Faren til en venninne ble omtalt som pervers. Mest pga at han hadde litt sånne teite vitser. Og jeg vet at en av venninnene mine diskuterte det med moren. Selv som 30 åring opplevde jeg blikket til denne fyren som ubehagelig. Da han trodde han tok en diskret kikk på kroppen min, i vanlig kjole. Anonymkode: 9d894...e0d Vel, han kunne plutselig en dag ha nesen sin ned i utrigningen din, tro meg, da hadde det blitt ubehagelig da...
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #16 Skrevet 30. januar 2021 Min far oppførte seg kleint rundt en av mine venninner. Vi merket det, både jeg og henne. Vi har aldri snakket om det, men jeg sluttet å ta henne med hjem, jeg snakker aldri om henne til han. Kleint, ekkelt og ubehagelig, FLAUT!!!! Dette skjedde da vi var rundt 20. Han kan enda finne på å spørre hvor hun er nå i verden, har hun mann, har hun barn, bla bla bla. Jeg svarer minst mulig. Anonymkode: bc30d...d87 47
OxBall Skrevet 30. januar 2021 #17 Skrevet 30. januar 2021 Det er ikke rart at du får slike tanker og fantasier. Det er er ikke noe galt i det. Men, du bør ikke slå av teite vitser, eller være i nærheten av dem med en stiv pikk. Hvis du vet at de kommer på besøk, ta en runk før de kommer. 15
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #18 Skrevet 30. januar 2021 Jeg er 40 og har en datter. En ting er å synes en ung kvinne er attraktiv, en helt annen ting å vise det helt åpenlyst. Selvsagt kan unge kvinner være meget attraktiv, men man er jo voksen og viser ikke at man har lyst på dem sånn helt åpenbart. Anonymkode: 8800c...07a 17
myjn Skrevet 30. januar 2021 #19 Skrevet 30. januar 2021 (endret) Uff. Håper at datteren din aldri finner ut om dette her. Endret 30. januar 2021 av myjn 14
Gjest Dævendøtte Skrevet 30. januar 2021 #20 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Har i blant slått av en liten vits når de har vært på besøk hos oss, klarte ikke dy meg med å spøke litt om at de nå begynner å bli voksne og må passe seg for virile unghingster som blir slått i bakken av deres skjønnhet. Heldigvis bare lo de av det, det glapp liksom bare ut av meg en dag da de var i huset. Grøss... Husker ei venninne av meg som hadde en sånn far, så jævlig teit og kleint. Og ja, jeg lo da også, men det var fordi jeg ikke hadde bein nok i nesa til å fortelle at jeg egentlig syntes det var ekkelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå