Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Vurderer å gå hudpleier skole men finner ikke lønna på utdanning.no. Lurer på hva en hudpleier tjener? Evt. apotekmedarbeider?

Anonymkode: d3116...70c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er i samme gata som frisør, Under 400 000 

Skrevet

hudpleier er virkelig ikke et nødvendig yrke og jeg lurer på hva de egentlig lærer der ?? har vært borti hudpleiere som ikke har peiling på hud.

Anonymkode: 81cc1...535

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

hudpleier er virkelig ikke et nødvendig yrke og jeg lurer på hva de egentlig lærer der ?? har vært borti hudpleiere som ikke har peiling på hud.

Du har aldri hørt om folk som har problemer med huden og får hjelp av hidpleier?? Man må ikke til lege for det, greit å avlaste helsevesenet og reservere leger til det andre ikke kan ta seg av!

Anonymkode: 5fbed...4f7

• Liker 1
Skrevet

Jeg var til hudlege og hudpleier i samme salong, og ble skadet for livet. lol 

• Liker 1
Skrevet

Jeg jobber som hudpleier og tjener 166 timen, men får provisjon itillegg for behandlinger og produktsalg. Tjener ikke mye nå om dagen med få kunder.

Anonymkode: 17efd...f8e

Skrevet
Peonjenta skrev (På 30.1.2021 den 14.59):

Tror det er i samme gata som frisør, Under 400 000 

Hvorfor tjener frisører så lite når det er så rådyrt å dra til frusøren? Har de få kunder pr dag?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor tjener frisører så lite når det er så rådyrt å dra til frusøren? Har de få kunder pr dag?

Vet ikke, syns jeg har lite med 240 kr i timen.  Har selvsagt tillegg for kveld og helg.   Jobber innen helse med full ansennitet.  Jobbet ekstra i kveld,1800 utbetalt for 8,5 timers jobb. 

Anonymkode: 6a239...aac

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vet ikke, syns jeg har lite med 240 kr i timen.  Har selvsagt tillegg for kveld og helg.   Jobber innen helse med full ansennitet.  Jobbet ekstra i kveld,1800 utbetalt for 8,5 timers jobb. 

Ok, det er jo ikke så lite. En her skrev under 400.000.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ok, det er jo ikke så lite. En her skrev under 400.000.

Ja de tjener under 400 000.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...