buksa di Skrevet 30. januar 2021 #1 Del Skrevet 30. januar 2021 (endret) I sommer og høst har en kamerat av meg vært mye hjemme hos meg, jeg har flere ganger prøvd å foreslått om å kunne å gå på resturant ol, han har skyld på smitten og dermed ikke villet det. Jeg har under den perioden sett bilder av han ute på resturant og hjemme med jobben hvor det har vært andre som de ikke jobber med tilstede. så jeg har ant han har juget. Nå denne uken har jeg oppdaget at han har levd ett dobbelt liv og har vært ute på byn, vært på fester, ute på resturanter og vært hjemme på middag hos folk ol med en del ukjente folk han ikkke kjenner under denne tiden han har sagt at han ikke er sammen med noen andre untatt de på jobb og det har også vært sjeldent. Når han har blitt tatt innrømmet han at dette var tilfelle når han ble tatt- Jeg er så sinna da dette er totalt uansvarlig tanke på covid19 og smitte. Jeg har tenkt å si at hvis jeg tar han i juge mer om dette kan vi ikke tilbringe tid i sammen, jeg har aldri vært uærlig med han med hvem jeg har tilbragt tid med han. Han har alltid vært slik. Hva hadde dere gjort i en slik sitausjon med en som juger og ikke lytter til fornuft? alderen hans er 38 år. så ikke en ungutt. Endret 30. januar 2021 av buksa di 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langbein86 Skrevet 30. januar 2021 #2 Del Skrevet 30. januar 2021 buksa di skrev (3 timer siden): jeg har flere ganger prøvd å foreslått om å kunne å gå på resturant ol, han har skyld på smitten og dermed ikke villet det Forstår ikke helt, du ville gå på restaurant ol, men er sur fordi han gjorde det i smug? Pga smittevern eller det at han ikke ville gjøre det sammen med deg? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buksa di Skrevet 30. januar 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 30. januar 2021 langbein86 skrev (Akkurat nå): Forstår ikke helt, du ville gå på restaurant ol, men er sur fordi han gjorde det i smug? Pga smittevern eller det at han ikke ville gjøre det sammen med deg? Smittevern. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buksa di Skrevet 30. januar 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 30. januar 2021 langbein86 skrev (1 minutt siden): Forstår ikke helt, du ville gå på restaurant ol, men er sur fordi han gjorde det i smug? Pga smittevern eller det at han ikke ville gjøre det sammen med deg? Det er ikke okay å juge å si at man ikke vil gjøre ting pga smittevern, for å så gjøre det også. så egentlig begge deler, men mest pga smittevern og jeg ønsker ikke bli syk, jeg har atsma og DET vet han. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buksa di Skrevet 30. januar 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 30. januar 2021 buksa di skrev (2 minutter siden): Det er ikke okay å juge å si at man ikke vil gjøre ting pga smittevern, for å så gjøre det, så egentlig begge deler, men mest pga smittevern og jeg ønsker ikke bli syk, jeg har atsma og DET vet han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 30. januar 2021 #6 Del Skrevet 30. januar 2021 buksa di skrev (25 minutter siden): Det er ikke okay å juge å si at man ikke vil gjøre ting pga smittevern, for å så gjøre det også. så egentlig begge deler, men mest pga smittevern og jeg ønsker ikke bli syk, jeg har atsma og DET vet han. Så hvorfor har du da foreslått å gå på restaurant ol? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buksa di Skrevet 30. januar 2021 Forfatter #7 Del Skrevet 30. januar 2021 Chroma skrev (Akkurat nå): Så hvorfor har du da foreslått å gå på restaurant ol? litt forskjell med to stk på en resturant med stor smittevern mot å være på en hjemmefest vel, det skjønner du vel? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buksa di Skrevet 31. januar 2021 Forfatter #8 Del Skrevet 31. januar 2021 buksa di skrev (15 timer siden): litt forskjell med to stk på en resturant med stor smittevern mot å være på en hjemmefest med masse fule mennesker, det skjønner du vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
velociraptor Skrevet 31. januar 2021 #9 Del Skrevet 31. januar 2021 buksa di skrev (På 30.1.2021 den 18.24): litt forskjell med to stk på en resturant med stor smittevern mot å være på en hjemmefest vel, det skjønner du vel? Men du kritiserer jo også at han har vært på restaurant med andre... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buksa di Skrevet 31. januar 2021 Forfatter #10 Del Skrevet 31. januar 2021 velociraptor skrev (13 minutter siden): Men du kritiserer jo også at han har vært på restaurant med andre... ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buksa di Skrevet 31. januar 2021 Forfatter #11 Del Skrevet 31. januar 2021 velociraptor skrev (13 minutter siden): Men du kritiserer jo også at han har vært på restaurant med andre... Jeg skjønner ikke helt hva du spør om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 1. februar 2021 #12 Del Skrevet 1. februar 2021 buksa di skrev (På 30.1.2021 den 18.24): litt forskjell med to stk på en resturant med stor smittevern mot å være på en hjemmefest vel, det skjønner du vel? Joda, men en av tingene du klager på er at han har vært på restaurant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buksa di Skrevet 1. februar 2021 Forfatter #13 Del Skrevet 1. februar 2021 Chroma skrev (52 minutter siden): Joda, men en av tingene du klager på er at han har vært på restaurant. Beklager, men jeg forstår ikke hva poenget ditt er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 1. februar 2021 #14 Del Skrevet 1. februar 2021 42 minutter siden, buksa di said: Beklager, men jeg forstår ikke hva poenget ditt er. Du klager over at han har vært ute når du ville ut selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buksa di Skrevet 1. februar 2021 Forfatter #15 Del Skrevet 1. februar 2021 Rosa Sitron skrev (10 minutter siden): Du klager over at han har vært ute når du ville ut selv. Han har vært på hjemmefest med masse fulle folk uten smittevern. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buksa di Skrevet 1. februar 2021 Forfatter #16 Del Skrevet 1. februar 2021 (endret) Rosa Sitron skrev (12 minutter siden): Du klager over at han har vært ute når du ville ut selv. DET er ikke det samme, jeg har ikke vært på fest og heller ikke invitert han på fester. Hvordan det blir det samme for dere. DET skjønner ikke jeg, Endret 1. februar 2021 av buksa di 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 1. februar 2021 #17 Del Skrevet 1. februar 2021 32 minutter siden, buksa di said: DET er ikke det samme, jeg har ikke vært på fest og heller ikke invitert han på fester. Hvordan det blir det samme for dere. DET skjønner ikke jeg, Ingen som har sagt det er det samme, men hvorfor trekke frem noe du selv ville gjøre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
buksa di Skrevet 1. februar 2021 Forfatter #18 Del Skrevet 1. februar 2021 Rosa Sitron skrev (Akkurat nå): Ingen som har sagt det er det samme, men hvorfor trekke frem noe du selv ville gjøre. Rosa Sitron skrev (Akkurat nå): Ingen som har sagt det er det samme, men hvorfor trekke frem noe du selv ville gjøre. Jeg forstår ikke poenget ditt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 1. februar 2021 #19 Del Skrevet 1. februar 2021 buksa di skrev (1 minutt siden): Jeg forstår ikke poenget ditt. Kjære vene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 1. februar 2021 #20 Del Skrevet 1. februar 2021 1 minutt siden, buksa di said: Jeg forstår ikke poenget ditt. Nei, det har jeg skjønt. Jeg prøvde bare å hjelpe deg å forstå Chroma, men innser det var dødfødt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg