AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #1 Skrevet 30. januar 2021 På grunn av reiserestriksjoner får jeg ikke dratt til Norge og fortalt foreldrene mine ansikt til ansikt at de skal bli besteforeldre for første gang. Det knuser hjertet mitt i tusenvis av småbiter, for det er ingen jeg har mer lyst til å klemme enn dem akkurat nå. Men! Sorg satt til side, så lurer jeg på hva dere tenker om å gravere kopper med "Bestemor" og "Bestefar" på, og sende dem i posten med beskjed om at de ikke får åpne presangen uten å ha oss på FaceTime samtidig? Jeg har alltid tenkt at sånne storslagne "graviditetsannonseringer" er ganske teit, men når vi ikke har mulighet til å besøke dem personlig, så vil jeg så gjerne at det skal være litt mer enn den ukentlige FaceTime-samtalen vår. Et annet alternativ er å fortelle det til min søster først, og så få henne til å servere de nye besteforeldrene kaffe i de nye koppene mens vi har en videosamtale gående. Da vil jo hun få vite det før dem, men er det tilgivelig når det er for en god sak? Føler meg så teit som bruker så mye tid og tankekapasitet på dette her, vil ikke være en sånn gravid som tror at universet sirkler rundt meg 😂 Kanskje det er best å bare ringe? Mannen min sier at det er mine foreldre, så han er med på hva enn jeg bestemmer meg for. Vi bor i hans hjemland, så hans foreldre får vite det neste uke. Input tas i mot med takk! Anonymkode: e7206...185
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #2 Skrevet 30. januar 2021 Tenker at det går an å ringe som et normalt menneske. Ikke lage så mye oppstyr. Anonymkode: 20c9d...129 4
Amatariel Skrevet 30. januar 2021 #3 Skrevet 30. januar 2021 Jeg syns en besteforeldergave er en super idè! Med åpning på Facetime ja, så får dere sett ansiktsuttrykkene deres. Det pleier å være magisk! ♥ 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #4 Skrevet 30. januar 2021 Men du trenger jo ikke noen kopp, holder da å snakke med de på FaceTime. Jeg bor i Norge, men eneste jeg fikk fortalt det til ansikt til ansikt denne gangen var mamma. Alle andre måtte jeg ringe til. Sånn er det bare 😊 Anonymkode: d2e67...3f3
Norja Skrevet 30. januar 2021 #5 Skrevet 30. januar 2021 Just now, AnonymBruker said: Men du trenger jo ikke noen kopp, holder da å snakke med de på FaceTime. Jeg bor i Norge, men eneste jeg fikk fortalt det til ansikt til ansikt denne gangen var mamma. Alle andre måtte jeg ringe til. Sånn er det bare 😊 Anonymkode: d2e67...3f3 Du fikk jo fortalt det til moren din, det er jo akkurat det TS påpeker at hun ikke får gjort? Ja til kopp! 2
Amatariel Skrevet 30. januar 2021 #6 Skrevet 30. januar 2021 Jeg tror dog jeg ville kjøpt noe annet enn en kopp. Stress og sende det i posten... dyrt og knuselig. Finnes så mange andre fine ting! Skilt, magneter o.l med besteforeldre. Jeg ville kanskje kjøpt dette heller. Fått det sendt direkte fra nettbutikken til foreldrene dine. Men fortelle dem at det kommer en gave, og få dem på Facetime for åpningen ♥
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #7 Skrevet 30. januar 2021 Norja skrev (1 time siden): Du fikk jo fortalt det til moren din, det er jo akkurat det TS påpeker at hun ikke får gjort? Ja til kopp! Ja, men ikke til pappa. Ikke til besteforeldrene mine eller søsknene mine heller. Mannen fikk ikke fortalt det til sine foreldre eller søsken ansikt til ansikt. Selv om vi bor under en time unna hverandre. Anonymkode: d2e67...3f3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #8 Skrevet 30. januar 2021 Dette var i sommer da, og vi var på besøk så det var ansikt til ansikt, men jeg kjøpte faktisk en kopp med "bestefar" på. Han ble veldig glad Synes det høres ut som en fin løsning å ta det på facetime. Anonymkode: e77b5...870
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #9 Skrevet 30. januar 2021 Enkelt. Si til dem "jeg er gravid". Det er ikke verre enn det. Anonymkode: 4a64c...e4a 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #10 Skrevet 30. januar 2021 Synes sånt oppstyr er kleint og unødvendig. Se det for deg: Pakken kommer frem, og de venter med å åpne den. Du sier på Facetime at de kan åpne. De finner den frem, ser to kopper. "Vent, må finne brillene mine" - ser ikke teksten. "Hmm..det står bestefar..?". På all denne tiden har fokuset vært på en teit kopp, i stedet for budskapet. Hvorfor lage show? Det er jo budskapet som ikke viktig, ikke alt det fjaset rundt. Anonymkode: 39397...da4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå