AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #1 Skrevet 30. januar 2021 Hei! Jeg har opprinnelig en mørk, kald farge i håret. Jeg ønsket å stripe håret for å få litt liv i det. Stripene skulle opprinnelig være litt lysere brune. I stedet ble stripene litt lysere med oransjeskjær i. Jeg ble litt skuffa, for jeg forventet ett finere resultat. Kan det være at håret mitt tok opp fargen annerledes enn frisøren trodde? Sist gang ble jeg også misfornøyd med fargen Anonymkode: 96220...a27
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #2 Skrevet 30. januar 2021 Haha, skulle stå striping Anonymkode: 96220...a27
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #3 Skrevet 30. januar 2021 Har opplevd dette flere ganger og da sier jeg fra sånn at frisøren korrigerer fargen, altså gjør den kaldere. Frisører kan blande feil og ikke minst er hår veldig forskjellig. Mitt tar farge veldig fort og når frisøren striper med både mørke og lyse striper, hender det at de mørke blir rødbrune - da korrigerer hun. Blandingen må tilpasses ditt hår, så lurt å ha en frisør som kjenner håret ditt. Sa du ikke fra til frisøren? Hvis det ikke er lenge siden så kan du ringe og si at når du kom hjem og så fargen i dagslys så oppdaget du at den var altfor varme/oransje og at du vil ha ny time for å ta det på reklamasjon. Går helt fint, jeg gjør det og frisøren sier alltid fra om det også. På den måten har de hatt en trofast kunde i åresvis, sikkert 20 år. Anonymkode: a6367...772
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #4 Skrevet 30. januar 2021 Ooooh, strippende frisør! O la la! 😅 Anonymkode: 5dfd9...41c
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #5 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har opplevd dette flere ganger og da sier jeg fra sånn at frisøren korrigerer fargen, altså gjør den kaldere. Frisører kan blande feil og ikke minst er hår veldig forskjellig. Mitt tar farge veldig fort og når frisøren striper med både mørke og lyse striper, hender det at de mørke blir rødbrune - da korrigerer hun. Blandingen må tilpasses ditt hår, så lurt å ha en frisør som kjenner håret ditt. Sa du ikke fra til frisøren? Hvis det ikke er lenge siden så kan du ringe og si at når du kom hjem og så fargen i dagslys så oppdaget du at den var altfor varme/oransje og at du vil ha ny time for å ta det på reklamasjon. Går helt fint, jeg gjør det og frisøren sier alltid fra om det også. På den måten har de hatt en trofast kunde i åresvis, sikkert 20 år. Anonymkode: a6367...772 Jeg fikk beskjed om å bruke blåsjampo, så får jeg se. Jeg tror jeg får finne meg en frisør som er skikkelig flink, men jeg ser at jeg ofte ender opp med litt varm/gulstoner etter farging Anonymkode: 96220...a27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå