AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #1 Skrevet 30. januar 2021 Noen som med hånden på hjertet kan si at de føler seg som en perfekt mor? Jeg kan. Har siden fødsel hatt en enorm selvsikkerhet, og vært velsignet med en rolig unge (det hjalp første halvåret). Kjenner meg på ingen måte igjen når andre snakker om at "ingen er perfekt". Her er huset strøkent, ungen har aldri satt passiv i vippestol foran tv, og vi lager sunn og god mat. Dere med mange unger og kolikk-baby er selvfølgelig unnskyldt 😅 Men andre med én unge som kjenner seg igjen? Anonymkode: 9c392...af0 2
youcancallmejune Skrevet 30. januar 2021 #2 Skrevet 30. januar 2021 Vi har flere unger og perfekt vil jeg ikke si at jeg er, men jeg har aldri noensinne følt meg utilstrekkelig som mor eller partner. Jeg synes vi har det akkurat passe rent, pent og travelt. Ungene har sittet i vippestol og middagene har ikke vært så sunne på de travleste dagene, men jeg synes jeg er rå likevel. Perfekt er kjedelig. Feil og mangler er bare sjarmerende 7
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #3 Skrevet 30. januar 2021 youcancallmejune skrev (2 minutter siden): Vi har flere unger og perfekt vil jeg ikke si at jeg er, men jeg har aldri noensinne følt meg utilstrekkelig som mor eller partner. Jeg synes vi har det akkurat passe rent, pent og travelt. Ungene har sittet i vippestol og middagene har ikke vært så sunne på de travleste dagene, men jeg synes jeg er rå likevel. Perfekt er kjedelig. Feil og mangler er bare sjarmerende Synes det høres perfekt ut, jeg 😊 Anonymkode: 9c392...af0 5
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #4 Skrevet 30. januar 2021 Jeg føler meg perfekt fordi jeg ikke er mor. Anonymkode: 35880...d25 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #5 Skrevet 30. januar 2021 Tror det handler mer om kravene man setter til seg selv. Kanskje du har satt terskelen ganske lavt siden du føler du strekker til på alt? Anonymkode: 07e18...629 11
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #6 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg føler meg perfekt fordi jeg ikke er mor. Anonymkode: 35880...d25 Også et godt poeng 👍 Selv følte jeg meg ubrukelig helt til jeg fikk unge 😅 Anonymkode: 9c392...af0 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #7 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror det handler mer om kravene man setter til seg selv. Kanskje du har satt terskelen ganske lavt siden du føler du strekker til på alt? Anonymkode: 07e18...629 På ingen måte. Anonymkode: 9c392...af0
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #8 Skrevet 30. januar 2021 Føler meg absolutt ikke perfekt, men jeg vet jeg er en veldig god mor. Aldri tenkt "herregud så perfekt jeg er!" Men har ikke noe imot de som tenker de selv er perfekt, flott med god selvtillit Med det sagt ser jeg ikke på NOEN som perfekte selv. Har også blitt velsignet med et barn som alltid er snill, glad og som sover hele natten og lenge på morgen. Anonymkode: 77242...b74 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #9 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Også et godt poeng 👍 Selv følte jeg meg ubrukelig helt til jeg fikk unge 😅 Anonymkode: 9c392...af0 Da er det vel derfor du føler deg perfekt nå 😜 anyway, det er bare bra at folk er forskjellige ☺️ Anonymkode: 35880...d25
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #10 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Noen som med hånden på hjertet kan si at de føler seg som en perfekt mor? Jeg kan. Har siden fødsel hatt en enorm selvsikkerhet, og vært velsignet med en rolig unge (det hjalp første halvåret). Kjenner meg på ingen måte igjen når andre snakker om at "ingen er perfekt". Her er huset strøkent, ungen har aldri satt passiv i vippestol foran tv, og vi lager sunn og god mat. Dere med mange unger og kolikk-baby er selvfølgelig unnskyldt 😅 Men andre med én unge som kjenner seg igjen? Anonymkode: 9c392...af0 Hvor gammel er ungen? Jeg kan love deg at du vil kjenne på utilstrekkelighet etter hvert. Når barnet blir større blir det argumentering, krangling med deg, søsken osv. Bra å føle at du er perfekt altså, men idyllen vil ikke vare for alltid. Anonymkode: 15bfa...4d6 7
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #11 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor gammel er ungen? Jeg kan love deg at du vil kjenne på utilstrekkelighet etter hvert. Når barnet blir større blir det argumentering, krangling med deg, søsken osv. Bra å føle at du er perfekt altså, men idyllen vil ikke vare for alltid. Anonymkode: 15bfa...4d6 Du kan ikke love noenting. Elsker slike bezzerwisserere som deg 😅 "Bare vent, det vil bli slitsomt". Anonymkode: 9c392...af0 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #13 Skrevet 30. januar 2021 Ok gratulerer. Anonymkode: 9d1a4...7d2 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #14 Skrevet 30. januar 2021 Jeg synes det er mer alarmerende at noen oppriktig tror dem er perfekt, enn dem som ikke sier dem er perfekt. Ingen er perfekt. Selv ikke du, TS. Og det er ikke bra at du tror det. Anonymkode: e0efd...76a 16
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #15 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg synes det er mer alarmerende at noen oppriktig tror dem er perfekt, enn dem som ikke sier dem er perfekt. Ingen er perfekt. Selv ikke du, TS. Og det er ikke bra at du tror det. Anonymkode: e0efd...76a Enig! Vitner om litt lite selvinnsikt. Jeg er også skeptisk til de som mener de kan alt om et emne. De kan som regel lite. Intelligente mennesker er sjelden veldig skråsikre på noe. Anonymkode: 15bfa...4d6 12
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #16 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Du kan ikke love noenting. Elsker slike bezzerwisserere som deg 😅 "Bare vent, det vil bli slitsomt". Anonymkode: 9c392...af0 Ok da! Livet med barna blir sikkert en tur på en rosa sky. Ingen problemer, bare idyll. Når de blir tenåringer blir også alt fryd og gammen. Du ser at fallhøyden kan bli stor med en slik innstilling om at du er perfekt og alt er perfekt?:) Anonymkode: 15bfa...4d6 6
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #17 Skrevet 30. januar 2021 Det som er perfekt i dine øyne et ikle nødvendigvis det i andres. Anonymkode: 72bb6...301 5
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #18 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Noen som med hånden på hjertet kan si at de føler seg som en perfekt mor? Jeg kan. Har siden fødsel hatt en enorm selvsikkerhet, og vært velsignet med en rolig unge (det hjalp første halvåret). Kjenner meg på ingen måte igjen når andre snakker om at "ingen er perfekt". Her er huset strøkent, ungen har aldri satt passiv i vippestol foran tv, og vi lager sunn og god mat. Dere med mange unger og kolikk-baby er selvfølgelig unnskyldt 😅 Men andre med én unge som kjenner seg igjen? Anonymkode: 9c392...af0 Det kan jo være at det uperfekte ved deg er at du mangler selvinnsikt til å se at du ikke er perfekt?😉 Anonymkode: ed033...050 9
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #19 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Det kan jo være at det uperfekte ved deg er at du mangler selvinnsikt til å se at du ikke er perfekt?😉 Anonymkode: ed033...050 Skjønner at det må tøft å høre om du selv har et miserabelt liv 😅 Anonymkode: 9c392...af0
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #20 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Skjønner at det må tøft å høre om du selv har et miserabelt liv 😅 Anonymkode: 9c392...af0 Hvor gammel er ungen din? Jeg syns det er bare bra at man føler seg som en god mor. Heller det, enn det motsatte. Anonymkode: dad0f...0fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå