Gå til innhold

SV-politiker har nominert BLM til fredsprisen!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg leste Tim Pool's twitter, men finner det bare gjengitt her: (lenke til innhold Kvinneguiden ikke vil assosieres med er fjernet) og da følgelig her: https://www.theguardian.com/world/2021/jan/29/black-lives-matter-nobel-peace-prize-petter-eide-norweigan-mp

Hvorfor er ikke dette hovedoppslag i Dagbladet? Dagens gla' nyhet? Kanskje jeg har oversett det. Tror vennene mine i Oregon stenger meg ute heretter ;) Flau.

Endret av Elaine Marley
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for lenke til innhold Kvinneguiden ikke vil assosieres med. Elaine Marley, mod.

• Liker 1
Skrevet

Det er mange dager gjennom et år det er pinlig og flaut å være nordmann.

I dag er nok en slik dag.

At vi har rikspolitikere som ikke forstår det aller minste av ting som skjer rundt dem og oss er surrealistisk når de samtidig tar sikte på å regulere oss andre ned til aller minste detalj.

Jeg vil være fri.

• Liker 6
Gjest Finkjole
Skrevet

Blm har drept så mange personer :( masse drap, vold og plyndring..

Flaut å være norsk nå :(

katastrofe at blm er nominert..:(

Skrevet

Lurer på hvordan gjengen her inne hadde reagert om KG fantes da MLK fikk fredsprisen. Han var jo også en kriminell person. 

• Liker 6
Gjest Thoringen
Skrevet (endret)

28 minutter siden, A-hunter said:

Det er mange dager gjennom et år det er pinlig og flaut å være nordmann.

I dag er nok en slik dag.

At vi har rikspolitikere som ikke forstår det aller minste av ting som skjer rundt dem og oss er surrealistisk når de samtidig tar sikte på å regulere oss andre ned til aller minste detalj.

Jeg vil være fri.

Er fortsatt fritt frem til å emigrere til et bedre land sist jeg sjekket?

-----------

Eller ser jeg heller ikke hvorfor BLM skulle bli nominert til Nobels fredspris men legger merke til at de som taper nattesøvn over dette var totalt fraværende i debatten når Trump ble nominert i fjor.

Ellers lenket i samme artikkel TS postet - https://www.theguardian.com/world/2020/sep/05/nearly-all-black-lives-matter-protests-are-peaceful-despite-trump-narrative-report-finds

Endret av Thoringen
Skrevet
PzMan skrev (12 minutter siden):

Hvem tenker du skal finansiere all denne detaljreguleringen da? Petter Eides store tankekvaliteter?

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, A-hunter said:

Hvem tenker du skal finansiere all denne detaljreguleringen da? Petter Eides store tankekvaliteter?

Bare flytt du, vi skal nok finne ut av det. 

• Liker 2
Skrevet
Aliquis skrev (27 minutter siden):

Bare flytt du, vi skal nok finne ut av det. 

Tenker jeg venter til dere kommer på å gjenbruke ideen med å samle oss på tog i retning østover.

• Liker 3
Skrevet
PzMan skrev (1 time siden):

-----------

Eller ser jeg heller ikke hvorfor BLM skulle bli nominert til Nobels fredspris men legger merke til at de som taper nattesøvn over dette var totalt fraværende i debatten når Trump ble nominert i fjor.

Ellers lenket i samme artikkel TS postet - https://www.theguardian.com/world/2020/sep/05/nearly-all-black-lives-matter-protests-are-peaceful-despite-trump-narrative-report-finds

Men det er IKKE sant! Jeg har venner i Portland som har vært dønn fortvilet! Noen aner visst ikke eller ønsker ikke å ane hva som skjedde i deler av USA gjennom sommer og høst. KG beholdt "politisk korrekte" Guardian linken min, men fjernet det norske nettstedet som forteller det samme (uten å tilsløre sannheten). Må si jeg er litt satt ut. Hva er dette for noe?

Jeg var ikke stille da Trump ble nominert. Men ærlig talt; Han fikk da i det minste til noe i Midtøsten, uansett om man er enig eller ikke i disse avtalene. Men BLM?

• Liker 5
Gjest Thoringen
Skrevet
15 minutter siden, Blålin said:

Men det er IKKE sant! Jeg har venner i Portland som har vært dønn fortvilet! Noen aner visst ikke eller ønsker ikke å ane hva som skjedde i deler av USA gjennom sommer og høst. KG beholdt "politisk korrekte" Guardian linken min, men fjernet det norske nettstedet som forteller det samme (uten å tilsløre sannheten). Må si jeg er litt satt ut. Hva er dette for noe?

Jeg var ikke stille da Trump ble nominert. Men ærlig talt; Han fikk da i det minste til noe i Midtøsten, uansett om man er enig eller ikke i disse avtalene. Men BLM?

Sorry men jeg stoler nok mer på rapporten Guardian lenker til som bruker etterprøvbar metodikk fremfor random bruker på KG ...

At du er satt ut - vel siden du er opptatt av amerikanske forhold så vil du kjenne til Ben Shapiros uttalelse at "facts don't care about your feelings".

Skrevet
PzMan skrev (19 minutter siden):

Sorry men jeg stoler nok mer på rapporten Guardian lenker til som bruker etterprøvbar metodikk fremfor random bruker på KG ...

At du er satt ut - vel siden du er opptatt av amerikanske forhold så vil du kjenne til Ben Shapiros uttalelse at "facts don't care about your feelings".

Kjenner godt til ham, ja. Problemet her er at fakta er noe annet enn aviser som Guardian (og VG m.fl.) ønsker å vise. Alternativt kopierer de bare NY Times, CNN o.l. Det er overhodet ikke lenger en hemmelighet hvilken side de og lignende medier står på. Befolkningen vet best. Undersøkende journalister vet best. Folk på bakken. Tidligere var det FOLKET venstresiden stolte på, nå er alt snudd på hodet. Venstresiden har blitt forsvarer av det korrupte "establishment". Et hederlig unntak er den libertarianske venstresiden med folk som Tulsi Gabbard, Glenn Greenwald og Portland beboer Bret Weinstein. Portland beboer og journalist Andy Ngo har måttet flykte ut av USA etter dødstrussler fra Antifa m/ tilhengere. Disse truslene var sprayet og malt flere steder i byen. Verdt å merke seg at Antifa (som har demonstrert sammen med BLM hele veien) også demonstrerte mot Biden like etter innsettelsen.

https://www.skynews.com.au/details/_6225707181001

• Liker 3
Skrevet

Skivebom av SV.

• Liker 8
Skrevet

Tenk å sammenligne den gjengen (eller Trump for den saks skyld)) med f.eks Yousafzai Malala, som mottok fredsprisen i 2014. Hun ble skutt i hodet av Taliban for å ville fremme utdannelse og like rettigheter for jenter i land hvor kvinner virkelig er annenrangs borgere. En av BLM sine hjertesaker er blant annet "defund the police"... Ja det hadde blitt fredfullt.

Dette var pinlig for Norge. SV avslører seg.

• Liker 9
Skrevet
20 hours ago, Callisto83 said:

Tenk å sammenligne den gjengen (eller Trump for den saks skyld)) med f.eks Yousafzai Malala, som mottok fredsprisen i 2014. Hun ble skutt i hodet av Taliban for å ville fremme utdannelse og like rettigheter for jenter i land hvor kvinner virkelig er annenrangs borgere. En av BLM sine hjertesaker er blant annet "defund the police"... Ja det hadde blitt fredfullt.

Dette var pinlig for Norge. SV avslører seg.

Ganske morsomt at eksempelet ditt åpent støtter BLM.

• Liker 7
Skrevet
Aliquis skrev (På 30.1.2021 den 19.07):

Lurer på hvordan gjengen her inne hadde reagert om KG fantes da MLK fikk fredsprisen. Han var jo også en kriminell person. 

Sammenligningen din er søkt.

Skrevet
Blålin skrev (På 30.1.2021 den 21.02):

Hva gjelder Trumps innsats i Midtøsten, kan man stille spørsmål ved om han egentlig hadde noe mer med situasjonen å gjøre enn bare å stille opp som en gallionsfigur for avtalene som ble inngått. Mitt inntrykk er at han tilfeldigvis fikk en gavepakke i fanget av aktører i Midtøsten som trengte en amerikansk president til å framstå utad som mellommann.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...