Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2005 #1 Skrevet 16. august 2005 (endret) Legger en her også, siden det sikkert er mange her som har sånne hjemme... Hvis jeg kjøper en game boy advance, kan jeg bruke mine game boy og game boy colour spill på den da? Endret 16. august 2005 av Tex
Gjest gjest Skrevet 16. august 2005 #2 Skrevet 16. august 2005 Ja, det kan du, men spillene vil stikke ut av GameBoy A (De nye spillene er små, så de gamle er vel dobbelt så store) Men funker gjør det!
Iskvinnen Skrevet 16. august 2005 #3 Skrevet 16. august 2005 Game boy advnce er på vei ut nå. Vi kjøpte den nye nintendo ds til junior i sommer. Du kan bruke de gamle spillene dine på den å. Forøverig en veldig bra maskin.
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2005 #4 Skrevet 16. august 2005 Kan man bruke gamle game boy spill, altså fra før game boy colour på ds...?
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2005 #5 Skrevet 16. august 2005 I Elkjøp sin oversikt står at den bare passer med spill fra Advance.....
Gjest Qlio Skrevet 16. august 2005 #6 Skrevet 16. august 2005 http://www.nintendo.com/consumer/systems/g...bilitychart.jsp
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2005 #7 Skrevet 16. august 2005 Så det betyr at hvis jeg kjøper denne så er jeg trygg.....?
Iskvinnen Skrevet 16. august 2005 #8 Skrevet 16. august 2005 Du kan bruke alle game boy spill på ds ja. Det er et rom for de nye spillene, og et for de gamle. Ds har to skjermer, på de nye spillene bruker du en til manøvrering og den andre til å se på. På de gamle spillene benyttes kun den ene skjermen.
Iskvinnen Skrevet 16. august 2005 #9 Skrevet 16. august 2005 vi har ikke prøvd andre spill enn advance da, men på toys`rùs sa de at vi kunne bruke alle gamle spill. Dessuten ville jeg ikke kjøpt advance fordi det sansynligvis vil bli vanskelig å skaffe nye spill.
Gjest Gjesta Skrevet 16. august 2005 #10 Skrevet 16. august 2005 I følge de der vi var idag, kunne man ikke bruke game boy spill på den nye ds`en. Men alle spillene til de fire forskjellige game boy konsollene kan brukes på den nye advance sp.
Kassiana Skrevet 16. august 2005 #11 Skrevet 16. august 2005 Jeg vet ikke med de eldste spillene, men Gameboy color-spillene og advance-spillene kan man bruke i DS`en
Gjest spill-butikk ansatt Skrevet 17. august 2005 #12 Skrevet 17. august 2005 Jeg vil bare påpeke at GBA ikke nødvendigvis blir utdatert med det første (da snakker jeg om flere år). DS'en er en fantastisk maskin, men litt tung kanskje og dyrere, og det er ikke nødvendigvis det som passer best for alle. DS spill vil heller ikke 'ta over' for GBA i følge Nintendo, men fungere paralelt, fordi maskinene appellerer til en smule forskjellige brukergrupper osv. (f eks har Nintendo lagt inn en anbefalt aldersgrense på 10-12 år på DS, pga touch screen og stylus bruken (feil bruk og ødelegging av skjermen). Så GBA spill vil fortsette å lages i lang tid fremover. Men det kan jo alltids tas med en klype salt, leverandørene sier jo ofte ditt og datt Bruker de ca like mye begge to, men synes ikke det er like bra å spille GBA spill på DS'en. På den annen side er mange av DS spillene en fryd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå