AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #1 Skrevet 30. januar 2021 Det hele startet igår. Hun hadde vinkveld med venninner hjemme, å etter disse var dratt blir hun liggende på sofaen i over en time. Jeg hadde lagt meg, men får ikke helt til å sove. Da jeg spurte henne idag om hva hun gjorde, forteller hun at hun lå oppe litt, å holdte på med telefonen. Kommer fram litt etter litt idag at hun hadde spurt en kollega om de kunne kjøre seg en tur (klokken var 02). Jeg synes det er litt morsomt, for jeg har tidligere antydet at denne kollegaen har et godt øye for henne, men at jeg ikke reagerer om de hadde funnet på noe sammen en dag. Jeg reager dog på at hun spør midt på natten etter å ha drukket, og kommer med sannheter med modifikasjoner idag, for å unngå å fortelle hva hun egentlig gjorde. Hun tar offerrollen idag, når jeg spurte om hvorfor hun ikke bare kunne si det som det var, hvor hun svarer at det er fordi hun visste at jeg kom til å reagere. Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre videre. Anonymkode: 2416f...d0b
Revenmann29 Skrevet 30. januar 2021 #2 Skrevet 30. januar 2021 1 minutt siden, Ukulelespilleren said: Spørre henne først og deretter fortelle det på kvinneguiden Om du faktisk gidder å lese innlegget så har hun snakket med henne.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #3 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg synes det er litt morsomt, for jeg har tidligere antydet at denne kollegaen har et godt øye for henne, men at jeg ikke reagerer om de hadde funnet på noe sammen en dag. Det er jo helt feil sagt. Du burde sagt at hun bør holde seg unna. Ikke er det morsomt heller, det er tragisk. Anonymkode: 53c4a...131 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #4 Skrevet 30. januar 2021 Jeg synes det er shady å ta seg en kjøretur med en kollega midt på natta Anonymkode: f56e4...9b9 19
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #5 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jo helt feil sagt. Du burde sagt at hun bør holde seg unna. Ikke er det morsomt heller, det er tragisk. Anonymkode: 53c4a...131 TS. Jeg mener man bør ha den friheten, å henge med hvem man vil i et forhold, sålenge jeg/partner ikke utvikler følelser for vedkommende. Man har garantert venner som synes man er attraktiv og som hadde vært villig til å ha sex. Problemet er når parten i et forhold utvikler slike følelser, og at man da bør ta valget mellom å forlate daværende partner eller avslutte vennskapet. Jeg mener jo selv at dette var i gråsonen. Hun har beklaget seg, og synes selv det var rart nå i etterpåklokskapen. Fortalte også at kollegaen hadde reagerte på forespørselen hennes, og lurt på hva jeg hadde synes om det. Anonymkode: 2416f...d0b 3
buksa di Skrevet 30. januar 2021 #6 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det hele startet igår. Hun hadde vinkveld med venninner hjemme, å etter disse var dratt blir hun liggende på sofaen i over en time. Jeg hadde lagt meg, men får ikke helt til å sove. Da jeg spurte henne idag om hva hun gjorde, forteller hun at hun lå oppe litt, å holdte på med telefonen. Kommer fram litt etter litt idag at hun hadde spurt en kollega om de kunne kjøre seg en tur (klokken var 02). Jeg synes det er litt morsomt, for jeg har tidligere antydet at denne kollegaen har et godt øye for henne, men at jeg ikke reagerer om de hadde funnet på noe sammen en dag. Jeg reager dog på at hun spør midt på natten etter å ha drukket, og kommer med sannheter med modifikasjoner idag, for å unngå å fortelle hva hun egentlig gjorde. Hun tar offerrollen idag, når jeg spurte om hvorfor hun ikke bare kunne si det som det var, hvor hun svarer at det er fordi hun visste at jeg kom til å reagere. Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre videre. Anonymkode: 2416f...d0b slo opp-
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #7 Skrevet 30. januar 2021 buksa di skrev (Akkurat nå): slo opp- ... Å fordele omsorgen for barna og selge huset, på bakgrunn av dette? God ide. Anonymkode: 2416f...d0b 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #8 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): hun hadde spurt en kollega om de kunne kjøre seg en tur (klokken var 02) Hva sier kona di om dette? Jeg forstår ikke helt. Hva var formålet med denne kjøreturen? AnonymBruker skrev (2 timer siden): hun liggende på sofaen i over en time. Jeg hadde lagt meg, men får ikke helt til å sove. Visste hun at du var våken? Ble hun liggende på sofaen for å ikke vekke deg, eller for å få alenetid/slippe å snakke med deg? Anonymkode: 40c7e...261 4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #9 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva sier kona di om dette? Jeg forstår ikke helt. Hva var formålet med denne kjøreturen? Visste hun at du var våken? Ble hun liggende på sofaen for å ikke vekke deg, eller for å få alenetid/slippe å snakke med deg? Anonymkode: 40c7e...261 Formålet var visst bare en kjøretur ut ifra hva hun beskriver. Lite tid i hverdagen, så hun følte ikke at kvelden skulle ta slutt helt enda. Hun trodde jeg sov. Anonymkode: 2416f...d0b
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #10 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Formålet var visst bare en kjøretur ut ifra hva hun beskriver. Lite tid i hverdagen, så hun følte ikke at kvelden skulle ta slutt helt enda. Hun trodde jeg sov. Anonymkode: 2416f...d0b Men hvorfor kontaktet hun et kollega? Hvorfor gikk hun ikke heller inn på soverommet og snakket med deg? Hadde dere kranglet tidligere på dagen? Og hvorfor fortalte hun deg at hun hadde kontaktet en kollega? For å prøve å få deg sjalu? Synes hele greia her virker veldig merkelig. Har hun det stressende eller psykisk vanskelig for tiden? Har dere vansker i forholdet? Anonymkode: 40c7e...261 6
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #11 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Men hvorfor kontaktet hun et kollega? Hvorfor gikk hun ikke heller inn på soverommet og snakket med deg? Hadde dere kranglet tidligere på dagen? Og hvorfor fortalte hun deg at hun hadde kontaktet en kollega? For å prøve å få deg sjalu? Synes hele greia her virker veldig merkelig. Har hun det stressende eller psykisk vanskelig for tiden? Har dere vansker i forholdet? Anonymkode: 40c7e...261 Det er en mannlig kollega, de har god kjemi i jobbsammenheng. Aldri møtt hverandre utenom før. Ikke kranglet, men lå oppe for 2 kvelder siden og hadde en lang prat. Da begge er slitne og har lite egentid (som har resultert i at vi har mistet oss selv som individer litt). Anonymkode: 2416f...d0b
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #12 Skrevet 30. januar 2021 Om det var for å gjøre meg sjalu vet jeg ikke. Hun spurte før jeg la meg: "er det ok om vi drar til xxx å ser film", hvor jeg sa ja. Men hun sa like etterpå at det bare var for å sjekke responsen min. Skjønner meg ikke på henne... Anonymkode: 2416f...d0b 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #13 Skrevet 30. januar 2021 Jeg ville følt det som suspekt når hun kontakter kollegaen som er påpekt som interessert i henne. Fylla eller ikke; hadde jeg gjort det hadde jeg vært ute etter oppmerksomhet eller direkte tafsing. Anonymkode: 2c9c1...a8b 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #14 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Om det var for å gjøre meg sjalu vet jeg ikke. Hun spurte før jeg la meg: "er det ok om vi drar til xxx å ser film", hvor jeg sa ja. Men hun sa like etterpå at det bare var for å sjekke responsen min. Skjønner meg ikke på henne... Anonymkode: 2416f...d0b Hun er nok redd for at du er ferdig med forholdet, og prøver å finne ut av det ved å "teste" deg. Umoden og lite hensiktsmessig måte å oppføre seg på, men hun føler kanskje at hun ikke når inn til deg når dere snakker sammen? Anbefaler at dere bruker helgen til å snakke ordentlig sammen. Vær ærlig på at du blir forvirret og usikker når hun oppfører seg slik, og kom gjerne med konkrete forslag til hvordan dere som par i fremtiden kan løse slike kommunikasjons-floker. Det er mulig at hun misforstod deg da du sa at du ønsker mer egentid, og at hun tok det som at du mente at du ikke vil være sammen med henne. Ren gjetning fra meg, men snakk med henne om det og finn ut av hva som ligger til grunn for den merkelige oppførselen hennes. Bli enige om en slags ukesplan og avtal at dere gjør noe koselig sammen bare dere to et par kvelder i uken, og markér det i kalenderen. Anonymkode: 40c7e...261 6
Antiviruset Skrevet 30. januar 2021 #15 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): TS. Jeg mener man bør ha den friheten, å henge med hvem man vil i et forhold, sålenge jeg/partner ikke utvikler følelser for vedkommende. Man har garantert venner som synes man er attraktiv og som hadde vært villig til å ha sex. Problemet er når parten i et forhold utvikler slike følelser, og at man da bør ta valget mellom å forlate daværende partner eller avslutte vennskapet. Jeg mener jo selv at dette var i gråsonen. Hun har beklaget seg, og synes selv det var rart nå i etterpåklokskapen. Fortalte også at kollegaen hadde reagerte på forespørselen hennes, og lurt på hva jeg hadde synes om det. Dette er bare naivt, hadde aldri tolerert at min dame møtte andre mannlige "venner" når de har "kjemi" og helt garantert følelser på en eller annen måte, det er en vanvittig dårlig ide! Menn som skal ha kvinnelige "venner" på dette grunnlaget du sier, ja det er garantert en baktanke med det. Her leker kona di med ilden, og dere kommer til og brenne dere om dette fortsetter. Hva hadde hun sagt om du reiste på en "kjøretur" med en annen dame mitt på natten? Hadde neppe godtatt det hun heller. Det er jo ikke grenser for dårskap lenger, hvordan man sitter der og underminerer sitt eget ekteskap begge to, kjører mot stupet i rene kamikaze ånd. 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #16 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): TS. Jeg mener man bør ha den friheten, å henge med hvem man vil i et forhold, sålenge jeg/partner ikke utvikler følelser for vedkommende. Man har garantert venner som synes man er attraktiv og som hadde vært villig til å ha sex. Problemet er når parten i et forhold utvikler slike følelser, og at man da bør ta valget mellom å forlate daværende partner eller avslutte vennskapet. Jeg mener jo selv at dette var i gråsonen. Hun har beklaget seg, og synes selv det var rart nå i etterpåklokskapen. Fortalte også at kollegaen hadde reagerte på forespørselen hennes, og lurt på hva jeg hadde synes om det. Anonymkode: 2416f...d0b Javel, men da må du nesten godta å ikke få de beste damene eller det beste forholdet. Jeg ville ALDRI hatt en mann som lot meg henge med andre menn og syntes det var morsomt. Anonymkode: 53c4a...131
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #17 Skrevet 30. januar 2021 Antiviruset skrev (3 minutter siden): Dette er bare naivt, hadde aldri tolerert at min dame møtte andre mannlige "venner" når de har "kjemi" og helt garantert følelser på en eller annen måte, det er en vanvittig dårlig ide! Menn som skal ha kvinnelige "venner" på dette grunnlaget du sier, ja det er garantert en baktanke med det. Her leker kona di med ilden, og dere kommer til og brenne dere om dette fortsetter. Hva hadde hun sagt om du reiste på en "kjøretur" med en annen dame mitt på natten? Hadde neppe godtatt det hun heller. Det er jo ikke grenser for dårskap lenger, hvordan man sitter der og underminerer sitt eget ekteskap begge to, kjører mot stupet i rene kamikaze ånd. Akkurat. Ikke bare er det naivt, det er tannløst og usexy. Anonymkode: 53c4a...131
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #18 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): ... Å fordele omsorgen for barna og selge huset, på bakgrunn av dette? God ide. Anonymkode: 2416f...d0b Omg, er det unger med i denne ligningen? Skaff dere hjelp, for dette forholdet ender snart opp med drama. Anonymkode: 53c4a...131 1
Antiviruset Skrevet 30. januar 2021 #19 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): . Å fordele omsorgen for barna og selge huset, på bakgrunn av dette? God ide. Hallo! Må denne kollegaen kjøre kuken sin i din kone før du tar disse grepene da? Beklager mitt direkte språk her, for det er akkurat det som kommer til og skje om dette for utvikle seg videre, og dere står til halsen i dritt allerede. Du må være mann og løse dette, eller ta tak og få henne ut av livet ditt. For det ender ikke bra når hun søker kontakt med en annen mann, og du bare står og glor på det og ikke bryr deg. Når hun kommer hjem i fylla, og du spiller henne rett inn i hendene på en annen mann? Det er i beste fall patetisk. 3
SoWhat? Skrevet 30. januar 2021 #20 Skrevet 30. januar 2021 Hvorfor tror du at kollegaen har et godt øye til henne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå