AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #1 Skrevet 30. januar 2021 Frem til nå har det vært lite action grunnet sterk kvalme. Nå er jeg i andre trimester og vi har hatt sex et par ganger, men i ettertid får jeg så voldsomt kynnere og jeg får også noen smerter nedover i lårene på baksiden. Det skremmer meg litt. Har ikke lege eller jordmortime på en stund så tenkte å høre om andre noen gang har opplevd lignende eller av andre grunner har fått beskjed om å feks unngå sex i svangerskapet? Anonymkode: 34a61...fb0
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #2 Skrevet 30. januar 2021 Har ikke opplevd det selv og ville avstått fram til du har snakket med lege eller jordmor. Litt svake kynnere er sikkert normalt, men kraftige kynnere høres ikke helt bra ut tidlig i andre trimester. Anonymkode: 817b8...6b4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #3 Skrevet 30. januar 2021 Orgasme er jo en livmor sammentrekning og, en kynner er en liv morsammentrekning. Er veldig vanlig å få kynnere etter orgasme, men skal gi seg etter noen få minutter. Men alltid greit å forhøre seg med jordmor eller lege når man er usikker. Det er lov å spørre om en ekstra oppfølgingstime Anonymkode: bd8c6...9ca 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #4 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Frem til nå har det vært lite action grunnet sterk kvalme. Nå er jeg i andre trimester og vi har hatt sex et par ganger, men i ettertid får jeg så voldsomt kynnere og jeg får også noen smerter nedover i lårene på baksiden. Det skremmer meg litt. Har ikke lege eller jordmortime på en stund så tenkte å høre om andre noen gang har opplevd lignende eller av andre grunner har fått beskjed om å feks unngå sex i svangerskapet? Anonymkode: 34a61...fb0 Det er veldig vanlig å få kynnere når man har sex. Men hvis kynnerne gjør vondt, er det lurt å kutte ut å ha sex på en stund, det er kroppens signal på at du burde roe ned Anonymkode: 3a94e...7c6
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #5 Skrevet 30. januar 2021 Får nesten bestandig kynnere etter sex, og en del bekkenplager pga stillinger og belastning/trykk. Anonymkode: b27a6...602
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå