AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #1 Skrevet 30. januar 2021 Vi har vært ilag i 2 år. Jeg er litt lei meg fordi jeg savner å gjøre gøye ting med kjæresten. Det virker som om kjæresten tenker at jeg er der hele tiden liksom og vi får alltid litt tid til å se på tv ilag og gå en tur. Så når han skal gjøre noe gøy så blir det gjerne ting som innebærer vennene hans. En fest eller sitte å snakke med de på nettet. Høre på en lydbok eller gå å trene. Det er livet hans. Og jeg savner initiativ til å gjøre mer ting. Ilag jeg er ikke så flink selv heller og tenker at d ikke er rom for det. Tenker at det må være innenfor de kategoriene han liker og gjør på til vanlig. Men jeg tror jeg tenker litt feil. Vil utfordre disse tankene mine litt. Vi er begge personer som ikke er så initiativrik. Jeg har mange ideer men jeg tenker at han er så godt vant til at d ikke spiller noe rolle for han liksom. Vi har vært ilsg i 2 år. Hvordan kan jeg utfordre disse tankene og hvordan kan jeg stole mer på at det jeg foreslår er kjekt? Anonymkode: 90786...cd8
Virrevirrevapp Skrevet 30. januar 2021 #2 Skrevet 30. januar 2021 Lag ei liste over ting du tror kan være gøy å gjøre aleine, sammen med andre eller med ham. Bruk lista til å foreslå aktiviteter.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #3 Skrevet 30. januar 2021 Hva enn du gjør, ikke flytt sammen. Fortsett som særboere så er det lettere å sette av tid til kvalitetstid. Avtal hvilke kvelder dere skal treffes, så har dere en plan å forholde dere til og da blir det enklere for deg å avtale tid med venner. Anonymkode: fe571...4d9 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #4 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Hva enn du gjør, ikke flytt sammen. Fortsett som særboere så er det lettere å sette av tid til kvalitetstid. Avtal hvilke kvelder dere skal treffes, så har dere en plan å forholde dere til og da blir det enklere for deg å avtale tid med venner. Anonymkode: fe571...4d9 Ts: Vi bor ilag allerede og mye er fint i forholdet. Men jeg sliter med usikkerhet og dårlig selvtillit. Så dette blir ekstra vanskelig for meg. Anonymkode: 90786...cd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå