Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helgene også. Jeg er lei av å våkne alene, føler jeg er singel og ensom. Han jobber ekstra for å få ekstra penger, siden det er korona likevel, og da kan han tjene enda mer penger. Men det går ut over forholdet, han er sliten og trøtt hele tiden, og må legge seg tidlig i helgene. Det har gått greit en stund, men nå begynner det å gjøre vondt. Jeg er ikke singel, men det føles sånn når jeg våkner alene vær eneste helg.

burde han ta hensyn til forholdet, jobbe annenhver helg istedenfor feks? Jeg har det ikke bra i forholdet, når det er slik hele tiden. Jeg liker heller ikke si ifra om sånne ting, fortelle hva han ikke skal og sånn, men dette går virkelig inn på meg og forholdet. Men hva kan jeg kreve og forvente? 😔

Anonymkode: f28c3...bac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kreve? kan du ikke bare si det. Det hjelper jo ingenting å skrive det her om du ikke ber han lese det du har skrevet da.

Anonymkode: 54ed6...e0c

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kreve? kan du ikke bare si det. Det hjelper jo ingenting å skrive det her om du ikke ber han lese det du har skrevet da.

Anonymkode: 54ed6...e0c

Men hvis han sier nei da? Hvis han velger å jobbe og mener at jeg må vente i flere måneder? Hva da? Må jeg gjøre det slutt da? Bryr han seg ikke om meg da?

Beklager, men jeg vet ikke hva som er riktig i slike situasjoner 

Skrevet

Hvis du forklarer rolig at du savner tid med ham, og ønsker at livet skal være annerledes, at forholdet og hverdagen er viktig her og nå, og han ikke bryr seg, da har du vel svaret ditt. Det blir ikke bedre i fremtiden når koronaen går over, dersom dere faktisk har helt ulike prioriteringer i livet. Kanskje trenger han bare en vekker, eller kanskje er han ikke interessert i forholdet slik som deg. Line greit å finne ut. Sånne ting må man kunne prate om!

Anonymkode: 87804...151

• Liker 3
Skrevet

Har du en vanlig jobb? 

Anonymkode: 85409...34f

• Liker 1
Skrevet

Det ble slutt mellom meg og en samboer pga det samme,han jobbet mye og var stadig bortreist, forholdet døde pga mangel på næring og felles historie. Det var som å være singel, men jeg hadde ikke den singles valg og muligheter.

Anonymkode: 91b2c...0b7

Skrevet

Hva er årsaken til at han ønsker å tjene mer penger? Er det av egoistiske årsaker eller er det fordi han mener det er bra/nødvendig for DERE?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Helgene også. Jeg er lei av å våkne alene, føler jeg er singel og ensom. Han jobber ekstra for å få ekstra penger, siden det er korona likevel, og da kan han tjene enda mer penger. Men det går ut over forholdet, han er sliten og trøtt hele tiden, og må legge seg tidlig i helgene. Det har gått greit en stund, men nå begynner det å gjøre vondt. Jeg er ikke singel, men det føles sånn når jeg våkner alene vær eneste helg.

burde han ta hensyn til forholdet, jobbe annenhver helg istedenfor feks? Jeg har det ikke bra i forholdet, når det er slik hele tiden. Jeg liker heller ikke si ifra om sånne ting, fortelle hva han ikke skal og sånn, men dette går virkelig inn på meg og forholdet. Men hva kan jeg kreve og forvente? 😔

Sånn er det her også. Vi tilbringer nesten aldri helger sammen. Jeg har lært meg å finne på ting med venner/familie/hobby og å ett få en søndag ettermiddag ol sammen. Iblant Jeg jobber jeg selv helg, både for å tjene penger og for å ha noe å gjøre. Skal også ta opp et deltidsstudium til høsten. Jeg har rett og slett mye ledig tid. Heldigvis har jeg mange jern i ilden. Men ønsker likevel mer tid med ham. 

Jeg synes det er dumt. Samtidig, det er jo ikke festing og tull han driver med. Han tar ansvar for å tjene nok og ha penger i bakhånd. Han er også nøysom, så han bruker ikke pengene på tull. Familien hans bor langt unna og han vurderer å ta en privat operasjon, så jeg skjønner på en måte at han vil jobbe mye.

Jeg har veldig lyst på baby på sikt. Jeg velger å se det sånn at han viser at han kan bære en god forsørger. Han gir meg også tid til å drive på med mitt. Men jeg ønsker at han skal jobbe LITT mindre. 

Jeg har sagt fra at jeg syntes vi så hverandre for lite før, og at jeg ønska å iblant overnatte sammen. Det har blitt bedre. Han sa også at han jobba mye for å betale bilen, men han solgte bilen etter vår prat! Jeg påpekte at bil er kostbart, og at man kan leie bil til ferier.

Det som mangler, er flere hele helger sammen, og å reise sammen. At han setter at mer tid til oss. I sommer var jeg skuffa. Kan være han tenkte at reiser var liten vits pga Corona men. Jeg har tenkt å jobbe ekstra selv, så jeg har råd til å foreslå (trygge) reiser med ham. 

Anonymkode: d6d9a...9f8

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har det ikke bra i forholdet, når det er slik hele tiden. Jeg liker heller ikke si ifra om sånne ting, fortelle hva han ikke skal og sånn, men dette går virkelig inn på meg og forholdet. Men hva kan jeg kreve og forvente? 

Du må si fra om hvilke ønsker du har... Begge skal trives i forholdet! 

Jeg sa til min kjæreste at jeg savna mer tid med ham, ville bli bedre kjent, gjøre hyggelige ting sammen. Altså ikke negativt, men a la at jeg likte ham og ville ha mer av ham. 

Du kan ikke kreve, men du kan ønske og se om han vil glede deg.

Min kjæreste har begynt å oftere komme til meg før eller etter vakt på jobb. Det er ikke ideelt, men det er bedre enn før. 

Anonymkode: d6d9a...9f8

Skrevet

Det hadde ikke jeg orket.

Skrevet

Men er det et "vi" der fra ham? Hvis det er det, så må du bare la ham være ham.

Skrevet

Kvalitet fremfor kvantitet. Finn smutthull i hverdagen og utnytt dem. 

Hvis mannen din trives med å jobbe mye, og ikke ønsker å endre det risikerer du å ødelegge forholdet om du krever at han skal slutte med noe som han trives med og som dere begge har nytte av. 

Anonymkode: b50e2...1b7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...