AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #1 Skrevet 30. januar 2021 Trenger litt tips til middager som er gode for oss voksne å spise, men som også kan gis til baby (evt. mose). Anonymkode: 28338...83b
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #2 Skrevet 30. januar 2021 All middag med potet, lasagne, .....egentlig veldig mye så lenge det lages fra bunnen. Bare ta av litt til baby før du tar i salt! Anonymkode: de7ad...2b7
altflyter Skrevet 30. januar 2021 #3 Skrevet 30. januar 2021 Egentlig nesten hva som helst så lenge du tar av mat til baby før du salter😊
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #4 Skrevet 30. januar 2021 Gode fiskemiddager for eksempel. Enkelt å tygge å mose med potetmos til, og grønnsaker som gulrot etc. Lasagne er veldig fint. Som flere skriver. Dropp ekstra salt når dere tilbereder. Men annet krydder er veldig fint for barn å smake fikk jeg beskjed om. Jeg liker å lage gryter (vegetar) med linser og gode grønnsaker som ungene elsker. De er 1.5 år. Fiskegrateng Godt med søtpotet som tilbehør til noe også. Anonymkode: 1b403...375
Djungelvrål Skrevet 30. januar 2021 #5 Skrevet 30. januar 2021 Det meste kan gis så sant det ikke er for salt eller for sterkt. Bare å mose med stavmikser
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #6 Skrevet 31. januar 2021 Fiskegrateng med masse fisk var populært her. Linsegryte med karri og kokosmelk var også en slager, denne frøys jeg ned i porsjoner så baby kunne få når vi hadde annen mat. Jeg anbefaler å bruke fond i stedet for buljong, da får du smaken uten saltet. Husk å sette salt på bordet, så kan dere voksne salte deres egne porsjoner. Anonymkode: 43175...1d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå