Gå til innhold

JEG VIL BARE FORTELLE OM EN HENDELSE!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

som skjedde da jeg besøkte min venninne. Jeg og min venninne Nikoline koste oss en tur ute og nikoline skulle da gå for å kjøpe noe å spise og vi som fant en fin sitteplass ville ikke miste denne så jeg tenker jeg kan sitte igjen. Jeg sitter igjen i parken og nyter kveldssola og aner fred og ingen fare. 3 voksene sitter bortenfor sånn at jeg hører hva de snakker om. Da hører jeg de bemerker seg med at jeg nok en gang er en Neger som man ofte ser i Oslo som sitter der for å selge meg for dette hadde de sett før. Jeg var da en hore som det er fullt av i Oslo og dette hadde de da klare tanker om. Dette var voksene i 40 års alderen. Jeg blir da veldig kvalm og ubekvem og visste ikke helt hvor min venninne hadde gått så måtte bli sittende å vente med dette spydene ut på sidelinjen... i tillegg var dekningen litt dårlig aå verken jeg eller nikoline fikk tak i hverandre. Jeg som hadde vert borti trakassering en gang før velger denne gangen og gå rolig bort å si: jeg sitter faktisk å hører alt dere sier og bare så dere vet det er jeg Addoptert, bodd i Norge fra jeg var liten, går på skole og er Verken en hore som hører til på gatene i Oslo og de bør tenke på hva dem sier. Den END mannen reiser seg opp og begynner å slenge mer bemerkelser sammen med sin filippinske kjæreste som sitter på sidelinjen og tar å støtter dette og sier de ikke kan stole på det jeg sier fordi DE SOM MEG ofte lyver og vet hvordan vi kan få det som vi vil. Jeg velger å rygge unna å gå. Og heldigvis reiser den ene mannen seg opp som satt med dem og kommer bort å ber meg om å gi nr til nikoline slik at han kan ringe henne for meg å finne ut i hvilken butikk hun gikk til. Og han snakket rolig og hadde også noen i familierelasjon som var addoptert. Jeg takker så mye til denne mannen som valgte å gå imot sine venner og ta å vise meg veien. Jeg kom meg tilbake til nikoline og knakk sammen.... DETTE skjer også i NORGE... og det er virkelig ikke Greit. Jeg er kun en ung jente som skulle på tur til min venninne og ha det hyggelig... man skal tenke på hva man sier for du ødelegger ikke kun dine egne verdier men også Livet til Andre. JEG VET IKKE HVA DU HET, MEN DU SOM HJALP MEG, JEG VIL TAKKE DEG. OG JEG VET DU ER DER.💖

Anonymkode: 8db9b...cc0

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

som skjedde da jeg besøkte min venninne. Jeg og min venninne Nikoline koste oss en tur ute og nikoline skulle da gå for å kjøpe noe å spise og vi som fant en fin sitteplass ville ikke miste denne så jeg tenker jeg kan sitte igjen. Jeg sitter igjen i parken og nyter kveldssola og aner fred og ingen fare. 3 voksene sitter bortenfor sånn at jeg hører hva de snakker om. Da hører jeg de bemerker seg med at jeg nok en gang er en Neger som man ofte ser i Oslo som sitter der for å selge meg for dette hadde de sett før. Jeg var da en hore som det er fullt av i Oslo og dette hadde de da klare tanker om. Dette var voksene i 40 års alderen. Jeg blir da veldig kvalm og ubekvem og visste ikke helt hvor min venninne hadde gått så måtte bli sittende å vente med dette spydene ut på sidelinjen... i tillegg var dekningen litt dårlig aå verken jeg eller nikoline fikk tak i hverandre. Jeg som hadde vert borti trakassering en gang før velger denne gangen og gå rolig bort å si: jeg sitter faktisk å hører alt dere sier og bare så dere vet det er jeg Addoptert, bodd i Norge fra jeg var liten, går på skole og er Verken en hore som hører til på gatene i Oslo og de bør tenke på hva dem sier. Den END mannen reiser seg opp og begynner å slenge mer bemerkelser sammen med sin filippinske kjæreste som sitter på sidelinjen og tar å støtter dette og sier de ikke kan stole på det jeg sier fordi DE SOM MEG ofte lyver og vet hvordan vi kan få det som vi vil. Jeg velger å rygge unna å gå. Og heldigvis reiser den ene mannen seg opp som satt med dem og kommer bort å ber meg om å gi nr til nikoline slik at han kan ringe henne for meg å finne ut i hvilken butikk hun gikk til. Og han snakket rolig og hadde også noen i familierelasjon som var addoptert. Jeg takker så mye til denne mannen som valgte å gå imot sine venner og ta å vise meg veien. Jeg kom meg tilbake til nikoline og knakk sammen.... DETTE skjer også i NORGE... og det er virkelig ikke Greit. Jeg er kun en ung jente som skulle på tur til min venninne og ha det hyggelig... man skal tenke på hva man sier for du ødelegger ikke kun dine egne verdier men også Livet til Andre. JEG VET IKKE HVA DU HET, MEN DU SOM HJALP MEG, JEG VIL TAKKE DEG. OG JEG VET DU ER DER.💖

ok?

Anonymkode: 51e60...7b5

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

En mann med kjæreste fra Filippinene..   det sier sitt om denne mannen

Mange hyggelige jenter fra Filippinene,  men menn som henter dem hit har ofte et kvinnesyn som ikke er normalt. Det er han det er noe galt med. Vanlige folk tenker IKKE hore om de ser en svart jente sitte på en benk i en park.  

Anonymkode: 75c22...d91

• Liker 3
Skrevet

Hva i helvete feilte de folkene? Hudfarge har da ingenting med å være hore og gjøre.

Anonymkode: b6c32...c78

• Liker 1
Skrevet

Ja, det skjer dessverre også i Norge. Folk kan være både rasistiske og fordomsfulle, som i andre land. Men dette er ikke NORMALEN i Norge heldigvis. Og husk at folk som holder på sånn har en skrue løs. Minst

Men trist at du skulle oppleve det, og hyggelig at han ene hjalp deg tilslutt. Og TØFT av deg å konfrontere dem 👍

Skrevet

Men, er du usedvanlig melaninrik?

Anonymkode: 37f79...149

• Liker 2
Skrevet

Dessverre finnes det en del idiotmenn som føler veldig for å trakassere jenter/kvinner av andre etnisiteter enn deres egen. Etter min erfaring er det ikke bare norske som gjør sånt, men mange andre også.

Ja, det er ekkelt å bli stemplet som noe negativt bare pga. hudfargen, dessverre er det mange som opplever det.

Anonymkode: 94597...6bf

• Liker 1
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

_popcorn_, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...