AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #1 Del Skrevet 30. januar 2021 Hei Takstmannen kommer på mandag i forbindelse med salg av leilighet. Jeg har vasket begge badene veldig grundig. Tok tak og vegger også. Skal vaske kjøkkenskap og skuffer fra utsiden. Tenker å støvsuge resten av leiligheten og tørke litt støv. Må det moppes også? Hva skal jeg gjøre med lekene til barna? Skal de skjules? Anonymkode: d66c4...2f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #2 Del Skrevet 30. januar 2021 Nei det er unødvendig. Takstmannen ser på det tekniske i boligen, ikke om gulvet er vasket eller om det ligger leker der. Anonymkode: 225d4...f1f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #3 Del Skrevet 30. januar 2021 Takstmannen bryr seg ikke om hvor rent det er, men det bør være tilgang til loft og tekniske steder i huset Personlig anbefaling - ikke vask og tørk klær noen dager før. Du vil ha minst mulig fukt i huset når veggene måler. Anonymkode: a2b3f...e6a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #4 Del Skrevet 30. januar 2021 Vask sluket i dusjen. Anonymkode: 96cf7...c4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smeltemann Skrevet 30. januar 2021 #5 Del Skrevet 30. januar 2021 Smør dørhengslene om de knirker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pikeliten Skrevet 30. januar 2021 #6 Del Skrevet 30. januar 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Hei Takstmannen kommer på mandag i forbindelse med salg av leilighet. Jeg har vasket begge badene veldig grundig. Tok tak og vegger også. Skal vaske kjøkkenskap og skuffer fra utsiden. Tenker å støvsuge resten av leiligheten og tørke litt støv. Må det moppes også? Hva skal jeg gjøre med lekene til barna? Skal de skjules? Anonymkode: d66c4...2f2 Som de over sier, takstmannen ser ikke på rydding og vasking. Fiks opp i tekniske/praktiske ting hvis mulig. Ikke dusj om morgenen den dagen han kommer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OCB Skrevet 30. januar 2021 #7 Del Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hei Takstmannen kommer på mandag i forbindelse med salg av leilighet. Jeg har vasket begge badene veldig grundig. Tok tak og vegger også. Skal vaske kjøkkenskap og skuffer fra utsiden. Tenker å støvsuge resten av leiligheten og tørke litt støv. Må det moppes også? Hva skal jeg gjøre med lekene til barna? Skal de skjules? Anonymkode: d66c4...2f2 Ikke legg så mye i det. En takstmann skal kun vurdere den tekniske verdien av boligen. Denne vaskingen og ryddingen har ingenting for seg. Ikke vask sluket, det har ingenting med alder eller tilstand å gjøre. Derimot rens sluket, det skal alle gjøre to ganger i året. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #8 Del Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vask sluket i dusjen. Anonymkode: 96cf7...c4c OCB skrev (1 time siden): Ikke legg så mye i det. En takstmann skal kun vurdere den tekniske verdien av boligen. Denne vaskingen og ryddingen har ingenting for seg. Ikke vask sluket, det har ingenting med alder eller tilstand å gjøre. Derimot rens sluket, det skal alle gjøre to ganger i året. Hvordan vasker man sluket? Anonymkode: d66c4...2f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #9 Del Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan vasker man sluket? Anonymkode: d66c4...2f2 Du tar opp risten og drar opp alt av hår som ligger der! og du, ikke dusj i morgen eller på mandag før han kommer! Anonymkode: 1109e...9a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophonax Skrevet 30. januar 2021 #10 Del Skrevet 30. januar 2021 Takstmannen er ute etter tilstanden på boligen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #11 Del Skrevet 30. januar 2021 Hadde nettopp en talsmann i min leilighet. Han sjekket sluket, så var veldig glad for at jeg hadde renset det! Anonymkode: 5c432...a5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OCB Skrevet 30. januar 2021 #12 Del Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Hvordan vasker man sluket? Anonymkode: d66c4...2f2 Du vasker ikke sluket.. Benytt en plasthanske og dra opp hår og klomper som ligger i vannlåsen. Fordel å ha en plastpose i nærheten som avfallet legges i.. En takstmann er kun interessert i alder og en eventuell klemring i sluket. Nå det er sagt, så er takstmann ingen guder. Jeg har avkled enkelte på faglig basis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå