AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #1 Skrevet 30. januar 2021 Har en bekjent gjennom mange år og felles fritidsinteresse. Er jeg smålig/ sjalu/ etc..når jeg føler 🤮, ifht at det legges ut minst 10- 20 bilder hver uke med isbading og selfies. ?? Har pågått over lang tid. Ooooo,det er så kaldt å bade i 15 minus,,,se på meg ( tidligere modell i et kvinneblad) Hun er godt oppi femtiåra, Typ 3 poster om dagen fra hennes perfekte liv ellers også. God økonomi og ressurssterk familie. In real person, er hun ydmyk ,intelligent og et grått skjørt 😆, som jeg egentlig liker veldig GODT!! Det er bare dette massive behovet for oppmerksomhet, som gjør at jeg ikke vet hva jeg synes om henne ? Jeg vil like henne, - og hun er alltid korrekt og ordentlig. Men dette Facebook- greiene klarer jeg bare ikke??? Vil ikke unfollow heller, da vi deler felles hobby. Anonymkode: 8e1cc...605 4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #2 Skrevet 30. januar 2021 Typisk kvinner i 40/50 årene, skal markedsføre seg selv på fb/Ig som noen spennende fantastiske kvinner.. Anonymkode: b50e8...5c5 5
Dillan Skrevet 30. januar 2021 #3 Skrevet 30. januar 2021 Du kan velge å ikke se innlegg fra en person. 10
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #4 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Typisk kvinner i 40/50 årene, skal markedsføre seg selv på fb/Ig som noen spennende fantastiske kvinner.. Anonymkode: b50e8...5c5 Er det ? Hun er langt eldre enn meg,,, og jeg får skikkelig dårlig samvittighet fordi jeg føler som jeg gjør ... 😅 Hun er en skikkelig bra person,,,men overeksponerer idyllen daglig... Grunnen til at jeg spør her,er fordi vi ikke kommer utenom hverandre på hobbybasisen- som hun er meget god på,- og det betyr meget for oss begge. ❤ Anonymkode: 8e1cc...605
Gjest ti10 Skrevet 30. januar 2021 #5 Skrevet 30. januar 2021 Men hva mener du folk skal bruke sosiale medier til, da? Hele konseptet bygger jo på å "by på seg selv" og "dele" for å få oppmerksomhet. Jeg ser mye heller innleggene som handler om fritidsaktiviteter enn de som handler om utlevering av syke barn eller beskriver private detaljer som burde vært forbeholdt de aller, aller nærmeste.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #6 Skrevet 30. januar 2021 Typisk selvrealiserere eller uteksaminerte fra Livets Harde Skole. Block! Anonymkode: 8217f...bea 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #7 Skrevet 30. januar 2021 Hva mener du Facebook skal brukes til, da? Facebook er blitt til et sted med mange kikkere som aldri legger ut noe, feeden er bare full av reklame og skulle noen finne på å legge ut noe, da er det skryt. Anonymkode: 862b3...c25 10
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #8 Skrevet 30. januar 2021 Dillan skrev (3 minutter siden): Du kan velge å ikke se innlegg fra en person. Ja,vet det 🙂 Men hun forventer ( i mitt hode ) respons på sosiale medier. Hun får typ 100 likes ... jeg liker av og til... for syns skyld 🙈 av og til. Mange innlegg som fortjener likes, ikke misforstå! Men HVER helg siden i fjor : fuckings isbading 😆,, i tillegg til picture perfect ellers... som er daglige poster ... Det blir litt mye. Hadde det vært 20 % av hva hun legger ut,så ville det samsvart med hennes karakter i virkeligheten. Mulig jeg er et svart skjørt ... nei - absolutt ikke . Fronter selv ting utad - .Føler meg bare dritt fordi hun er et bra menneske,og jeg er LEI av postene 🙈 Anonymkode: 8e1cc...605 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #9 Skrevet 30. januar 2021 ti10 skrev (9 minutter siden): Men hva mener du folk skal bruke sosiale medier til, da? Hele konseptet bygger jo på å "by på seg selv" og "dele" for å få oppmerksomhet. Jeg ser mye heller innleggene som handler om fritidsaktiviteter enn de som handler om utlevering av syke barn eller beskriver private detaljer som burde vært forbeholdt de aller, aller nærmeste. Enig i det. Men det er jo ikke det jeg snakker om her. ❤ Anonymkode: 8e1cc...605
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #10 Skrevet 30. januar 2021 Virker litt sært å svarteliste henne for hva hun legger ut på face, særlig om dama faktisk er veldig ok IRL. Jeg og har en bekjent som legger ut skryte-bilder av seg selv HELE tiden. Hun er en flott dame og burde ikke trenge masse bekreftelse på det hele tiden, men vel: da er hun kanskje ikke så selvsikker som hun har grunn til å være da er alt jeg tenker om det. Jeg dømmer henne overhodet ikke. Kanskje du og skulle prøve gi litt slack? Alle mennesker har irriterende sider. Det er litt av sjarmen det. Anonymkode: 92882...db3 3
Ullvott Skrevet 30. januar 2021 #12 Skrevet 30. januar 2021 Jeg sier ikke at det MÅ være slik i det tilfellet TS forteller om, men jeg tenker at i noen tilfeller må slike ting skrives på kontoen for raushet og takhøyde. Ikke alle har samme terskel for hva de legger ut, og ting som noen oppfatter som skryt trenger ikke være ment som det. Noen legger ut fine og positive ting av ren glede, selv om det kan oppfattes skrytete hvis man vil tolke det på den måten. "Se så flink JEG er til å bake. Se så fint hus VI har. Se så spreke VI er, her vi står på en fjelltopp i sola. Se så mange flotte og vakre venninner JEG har å drikke vin med. Se så fine ferier VI har råd til å reise på." osv osv Vel, i mange tilfeller så er det rett og slett ikke lagt ut for å være nedlatende mot andre, men for å være positiv. Ingen vet hvordan de har det verken før eller etter bildene ble lagt ut. 6
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #13 Skrevet 30. januar 2021 Relasjonen er ikke såpass nær personlig, at jeg kan spørre henne. Det er i vår felles hobby at vi har med hverandre å gjøre ,ifht planlegging og virke. Men kanskje det bare er meg som ikke følger med tiden.. 🤷♀️ Grunnen til at jeg spurte,er fordi denne hobbyen er en viktig del av våre liv,og det i Coronatiden er make it or break it ,,innad i dette -økonomisk. Så det frivillige arbeidet betyr mye. Da vil man jo gjerne ikke føle motstand i sjela personlig for de man omgir seg med. ❤ Anonymkode: 8e1cc...605
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #14 Skrevet 30. januar 2021 Ullvott skrev (6 minutter siden): Jeg sier ikke at det MÅ være slik i det tilfellet TS forteller om, men jeg tenker at i noen tilfeller må slike ting skrives på kontoen for raushet og takhøyde. Ikke alle har samme terskel for hva de legger ut, og ting som noen oppfatter som skryt trenger ikke være ment som det. Noen legger ut fine og positive ting av ren glede, selv om det kan oppfattes skrytete hvis man vil tolke det på den måten. "Se så flink JEG er til å bake. Se så fint hus VI har. Se så spreke VI er, her vi står på en fjelltopp i sola. Se så mange flotte og vakre venninner JEG har å drikke vin med. Se så fine ferier VI har råd til å reise på." osv osv Vel, i mange tilfeller så er det rett og slett ikke lagt ut for å være nedlatende mot andre, men for å være positiv. Ingen vet hvordan de har det verken før eller etter bildene ble lagt ut. Absolutt ❤ Har levd såpass lenge at jeg ser den. Men typ 3 innlegg daglig med masse solskinn blir for mye for meg . Anonymkode: 8e1cc...605 1
Ullvott Skrevet 30. januar 2021 #15 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da vil man jo gjerne ikke føle motstand i sjela personlig for de man omgir seg med. ❤ Anonymkode: 8e1cc...605 Hvis innlegg på Facebook av den typen du beskriver her gir deg motstand i sjela personlig, legger du virkelig alt for mye i det. 5
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #16 Skrevet 30. januar 2021 Driver folk fortsatt med sånt enda? Var jo en greie før 2012, men NÅ? I min krets er det ytterst få som fremdeles bruker FB. Men vet ikke hvor gammel du er da. Anonymkode: f0a8e...82f 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #17 Skrevet 30. januar 2021 Og det der grått skjørt og svart skjørt skjønte jeg lite av. Er det det samme som grå mus? 🤔 Anonymkode: f0a8e...82f 7
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #18 Skrevet 30. januar 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Driver folk fortsatt med sånt enda? Var jo en greie før 2012, men NÅ? I min krets er det ytterst få som fremdeles bruker FB. Men vet ikke hvor gammel du er da. Anonymkode: f0a8e...82f Alltid er det en, er det du på alle innleggene? Som sier at ingen bruker FB lenger? Slår ikke feil ass. Anonymkode: 06049...f7c 4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #19 Skrevet 30. januar 2021 Så,da er jeg vel smålig da. ... 🙂,, ingen emojis som passer, da kommentaren kan oppfattes passivt agressiv uansett 😜 Anonymkode: 8e1cc...605
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #20 Skrevet 30. januar 2021 Hun får bare legge ut det hun vil på Facebook. Det er åpenbart folk som liker det, siden det gir henne oppmerksomhet. Og du kan velge å ikke se innleggene fra henne. Anonymkode: 36c30...548 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå