AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #1 Skrevet 30. januar 2021 Hvordan rettferdiggjører du en slik ha doing? 150 meter på "ufarlig" vei eller ei, hvordan får du deg til å tro at dette er greit? Anonymkode: f7dcb...271 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #2 Skrevet 30. januar 2021 Aldri gjort det, og kommer heller aldri til å gjøre det Anonymkode: 30a6b...bf1 3
solmåneogstjerner Skrevet 30. januar 2021 #3 Skrevet 30. januar 2021 Har jeg aldri gjort og kommer aldri til å gjøre heller. Kaaanskje hvis vi er ti stk i bilen på rømmen fra en gal morder liksom. Vi må på det nivået der. 10
solmåneogstjerner Skrevet 30. januar 2021 #4 Skrevet 30. januar 2021 Hadde forresten en venninne som syntes det var greit å ikke ha beltene på babyen sin når han hadde på seg mye klær. Det ble så trangt visstnok. Men å ta av klærne? Nei, for da ble han kald... Jeg ble rimelig sjokkert, og spesielt da hun ikke ville høre. Noen folk altså... 4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #5 Skrevet 30. januar 2021 Idiotisk, hvis bilen har airbag og noe skjer så blir hodet til barnet trykt så hardt inn i brystkassen at sjansen er stor for at begge dør. Samme med de idiotene som sitter på bil og har føttene på dashbordet, utløses airbagen så blir kneskålene trykt inn i hodeskallen. Anonymkode: 86ef8...45e 5
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #6 Skrevet 30. januar 2021 2 minutter siden, solmåneogstjerner said: Hadde forresten en venninne som syntes det var greit å ikke ha beltene på babyen sin når han hadde på seg mye klær. Det ble så trangt visstnok. Men å ta av klærne? Nei, for da ble han kald... Jeg ble rimelig sjokkert, og spesielt da hun ikke ville høre. Noen folk altså... Hadde glatt ringt politiet så de fikk stoppet henne. Mistet førerkortet og BV hadde kommer på banen Anonymkode: 30a6b...bf1 7
solmåneogstjerner Skrevet 30. januar 2021 #7 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde glatt ringt politiet så de fikk stoppet henne. Mistet førerkortet og BV hadde kommer på banen Anonymkode: 30a6b...bf1 Det skulle jeg selvsagt gjort. Det er mange år siden nå. 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #8 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hvordan rettferdiggjører du en slik ha doing? 150 meter på "ufarlig" vei eller ei, hvordan får du deg til å tro at dette er greit? Anonymkode: f7dcb...271 Du får spørre de som gjør slikt. Det er mange kriminelle folk her i verden. Og sikkert mange som forsvarer at de setter andres liv i fare. Bullshit er det uansett. 150 meter kunne de uansett gått. Anonymkode: 61c03...94c
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #10 Skrevet 30. januar 2021 Inspirert av en tråd på Bilstol-gruppen på facebook. Helt greit at mange syns det nærmer seg fanatisme (sier man fanatisme?) der inne, men slike folk er grunnen til at man må pushe informasjon for alt det er verdt. Ja, du står fritt til å velge selv når det gjelder dine barn - så lenge det er innenfor norsk lov. Tråden er stengt og jeg kan derfor ikke stille mine spørsmål der. Jeg vet også at KG er fyllt med brukere som håner disse facebookgruppene, så det finns ikke tvil om at denne personen- eller likesinnede finns her inne. Kanskje tørr de være litt mer ærlig som anonym? Give me your best shot. Anonymkode: f7dcb...271 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #11 Skrevet 30. januar 2021 Så lenge kidn sitter i bakovervendt bilstol til han er konfirmant kan alt gå! Mvh KG mammapolitiet Anonymkode: 37127...0d0 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #12 Skrevet 30. januar 2021 Bare... Hjelp. Anonymkode: f7dcb...271 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #13 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så lenge kidn sitter i bakovervendt bilstol til han er konfirmant kan alt gå! Mvh KG mammapolitiet Anonymkode: 37127...0d0 Det finns ingen mellomting, nei. Kjør med barnet på fanget eller bakovervendt til konfirmasjonen! Punktum! Lord give me strength Anonymkode: f7dcb...271 4
Hr. Aktiv Skrevet 30. januar 2021 #14 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hvordan rettferdiggjører du en slik ha doing? 150 meter på "ufarlig" vei eller ei, hvordan får du deg til å tro at dette er greit? Anonymkode: f7dcb...271 Jeg tenker at man heller kan fokusere på seg selv forn hva andre gjør under lukkede forhold. Men som alltid så er vi selv englebarn og gjør derfor aldri feil mens alle de andre er og gjør det motsatte. Jeg tenker hvilken opplevelse dette er for barnet. Husker selv under min oppvekst der jeg fikk holde rattet da vi kjørte på åkeren. Dette er stunder jeg ikke kunne vært foruten. 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #15 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det finns ingen mellomting, nei. Kjør med barnet på fanget eller bakovervendt til konfirmasjonen! Punktum! Lord give me strength Anonymkode: f7dcb...271 Du har nok misforstått litt her gitt Anonymkode: 37127...0d0
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #16 Skrevet 30. januar 2021 Husker at jeg fikk lov til det av pappa da jeg var liten og syntes det var kjempegøy, fikk til og med holde rattet alene 😂 det er vel 25 år siden nå så ting har forandret seg. Ikke noe jeg vill gjort den dag i dag .. Anonymkode: fb3cb...9ab 3
Bunuel Skrevet 30. januar 2021 #17 Skrevet 30. januar 2021 Pleier å la ungen min sitte på fanget fra postkassen og ned til huset (ca 100m på privat vei). Arrester meg. 4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #18 Skrevet 30. januar 2021 Hr. Aktiv skrev (4 minutter siden): Jeg tenker at man heller kan fokusere på seg selv forn hva andre gjør under lukkede forhold. Men som alltid så er vi selv englebarn og gjør derfor aldri feil mens alle de andre er og gjør det motsatte. Jeg tenker hvilken opplevelse dette er for barnet. Husker selv under min oppvekst der jeg fikk holde rattet da vi kjørte på åkeren. Dette er stunder jeg ikke kunne vært foruten. For en opplevelse det er for barnet å leve lenge nok til å ha blitt most i rattet, eller airbagen mener du? Anonymkode: f7dcb...271 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #19 Skrevet 30. januar 2021 Bunuel skrev (1 minutt siden): Pleier å la ungen min sitte på fanget fra postkassen og ned til huset (ca 100m på privat vei). Arrester meg. Jeg spør hvordan du rettferdiggjør dette. Kan du svare på det? Anonymkode: f7dcb...271 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #20 Skrevet 30. januar 2021 Husker vi pleide å ta katta med fra veien inn til huset så hun kunne sitte på fanget Anonymkode: 1e0a1...082 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå