Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir veldig glad, energifull og full av lyst! Hele meg stråler og merker at menn ser ekstra på meg, ikke minst har jeg veldig lyst å bli gravid. Det kjenner jeg veldig tydelig at kroppen min gir signaler om.

Under pms derimot....

Er dette normalt?

Anonymkode: 7f012...398

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er nok naturens gang. Jeg blir selv veldig kåt rundt eggløsning. Sikkert sånn de ble gravide i gamle dager🤪🤪🤪

• Liker 3
Skrevet

Jepp jepp know the feeling! Helt normalt. Elsker selvtilliten og energien jeg har under eggeløsning. Innbiller meg at det det er slik menn har det hele tiden. Lysten til å bli gravid under eggeløsning klarer du å beherske ved hjelp av fornuften etter at to barn er poppet ut. Trust me;)

Anonymkode: 149c4...c07

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jepp jepp know the feeling! Helt normalt. Elsker selvtilliten og energien jeg har under eggeløsning. Innbiller meg at det det er slik menn har det hele tiden. Lysten til å bli gravid under eggeløsning klarer du å beherske ved hjelp av fornuften etter at to barn er poppet ut. Trust me;)

Hva? Jeg har ikke fått barn enda, men forteller du meg at jeg fremdeles kommer til å føle det slik selv etter jeg har fått barna mine?? Kroppen vet hva den vil... 😂

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva? Jeg har ikke fått barn enda, men forteller du meg at jeg fremdeles kommer til å føle det slik selv etter jeg har fått barna mine?? Kroppen vet hva den vil... 😂

Jepp da, kroppen (altså biologien, naturen, hormonene) ønsker jo at man skal kontinuerlig være gravid og føde barn 😂 Jeg har bare én da, men så snart jeg var ferdig å amme kom dette tilbake under eggløsning! 

Anonymkode: 2229a...d57

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Menn har det definitivt ikke sånn hele tiden. Hilsen mann.

Anonymkode: d0241...076

Skrevet

Jeg har det ikke sånn i det hele tatt, faktisk motsatt 😄 Folk er forskjellige ja. Hilsen frivillig barnløs

Anonymkode: fa35c...4f7

Skrevet

Ja, kjenner følelsen. Er veldig sugen på å lage unger!

Anonymkode: d6d9c...54c

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg har det ikke sånn i det hele tatt, faktisk motsatt 😄 Folk er forskjellige ja. Hilsen frivillig barnløs

Anonymkode: fa35c...4f7

Du går ikke på hormonprevensjon? Jeg blir sånn om jeg er uten prevensjon, men med merker jeg bare konstant dempet humør 😅

Anonymkode: dbc33...493

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...