AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #1 Skrevet 30. januar 2021 Hei, jeg går på p-piller og mensen pleier aldri å være forsinket. Skulle hatt mensen på torsdag og har enda ikke fått det. Er livredd for at jeg er gravid. Hadde sex for 2 uker siden, men går jo på p-piller så burde jo ikke bli gravid da. Har pleid å hoppe en del over menstruasjon i flere måneder, men har i det siste prøvd å være flinkere med å slippe ut mensen. Skulle gjøre det nå men det kommer jo ikke :( Er det for tidlig å ta test?? Evt. er det noe håp for at jeg kan få mensen iløpet av noen dager likevel?? Anonymkode: bb48e...8a2
Gmå Skrevet 31. januar 2021 #2 Skrevet 31. januar 2021 (endret) Du kan bli gravid selv om du går på p-piller også. Det er fort gjort å glemme en pille eller to, og hvis det er minipiller du går på så er det veldig viktig og ta de til akkurat samme tid hver dag. Jeg fant ut at jeg var gravid når jeg tok graviditetstest en uke før jeg skulle ha mensen, så det er absolutt ikke for tidlig å teste seg nå. Lykke til ! Endret 31. januar 2021 av Gmå
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #3 Skrevet 31. januar 2021 Det er ikke fortidlig å ta test. Noen kan slå ut et par dager før forventet mens. Et du over og mensen skulle vært her bør de fleste slå ut positiv, dersom du er gravid. Anonymkode: 11d79...159
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå