Gå til innhold

mal til gjenåpning

Egenskap

Anbefalte innlegg

Australia har jo malen til hvordan få gjenåpnet samfunnet, så hvorfor følger like så godt alle andre nasjoner samme metode?

All snakk om at de som ikke får komme inn i landet er jo bare tøv. Der har jo all problemet lugget til grunn fra dag 1.

Og utlendinger leser vel ikke hvilke regler Norge har satt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Australia hadde smittetopp første uken i august. Dette er ca 1,5 mnd etter årets mørkeste dag.

Norge pleier å ha smittetopp for luftveisinfeksjoner i midten/slutten av februar. Dette er ca 2 mnd etter årest mørkeste dag.

Koronaviruset oppfører seg ganske likt som andre luftveisinfeksjoner. Jo mer sol og varme, jo mindre smitte blir det.

Endret av Krantz95
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egenskap skrev (2 timer siden):

Australia har jo malen til hvordan få gjenåpnet samfunnet, så hvorfor følger like så godt alle andre nasjoner samme metode?

All snakk om at de som ikke får komme inn i landet er jo bare tøv. Der har jo all problemet lugget til grunn fra dag 1.

Og utlendinger leser vel ikke hvilke regler Norge har satt. 

Utlendinger? Jeg er utlending jeg. Makan til noe så rasistisk skrevet av deg. Utlendinger har også vært med på denne dugnaden. Ikke bare nordmenn. Kjenner mange nordmenn som har gitt totalt faen  i dette her. Pass på hva du skriver. Ikke si at det gjelder alle utlendinger. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol93 skrev (1 time siden):

Utlendinger? Jeg er utlending jeg. Makan til noe så rasistisk skrevet av deg. Utlendinger har også vært med på denne dugnaden. Ikke bare nordmenn. Kjenner mange nordmenn som har gitt totalt faen  i dette her. Pass på hva du skriver. Ikke si at det gjelder alle utlendinger. 

utlendinger i den form av som må passere grensene. Jeg mener ikke utlendinger som allerede bor i landet Norge. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...