Folkabernard Skrevet 30. januar 2021 #1 Skrevet 30. januar 2021 Jeg har gode muligheter til å få meg en trygg jobb i det offentlige. Problemet mitt er at jeg misliker brukerne og at de andre ansatte er så positive til brukerne. Min mening er at brukerne er selv skyldig i situasjonen de er i og at det er galt at samfunnet skal hjelpe disse. Samtidig så er arbeidsvilkårne gode, men lønnen er litt lavere. Er det noen som har tips på hvordan man kan like mennesker man misliker?
Folkabernard Skrevet 30. januar 2021 Forfatter #2 Skrevet 30. januar 2021 Jeg kommer til å ta kurs, men sliter med egne fordommer
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #3 Skrevet 30. januar 2021 Ikke ta den jobben, tenker jeg. Både for brukerne sin del, men også for din egen del. Du kommer til å bli sur og frustrert, og man bruker veldig mange timer av livet på jobb... Hilsen ei som ikke trivdes på jobb en periode, og holdt på å brenne helt ut. (Jeg byttet jobb). Anonymkode: 13800...4f4 3
Gjest Lama_Drama Skrevet 30. januar 2021 #4 Skrevet 30. januar 2021 Det høres ut som du mangler kunnskap om mekanismene bak brukernes problem. Man kan alltids skaffe seg mer kunnskap, så jeg ville startet der.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #5 Skrevet 30. januar 2021 Du skiller deg vel ikke nevneverdig ut fra folk som allerede jobber innen nav, barnevern etc med slike holdninger. Så er vel bare å kjøre på. Anonymkode: b3d59...49c 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #6 Skrevet 30. januar 2021 Skal du jobbe med overvektige igjen nå, som du har startet utallige tråder om?!? Eller er det andre grupper du misliker og? Hvordan har noen kunnet gi deg jobbtilbud, slik du oppfører deg? Det virker som det har gått helt i vranglås for deg, oppretter nye tråder hver dag om hvor mye du forakter mennesker! Oppsøk hjelp. Anonymkode: 7731b...dea 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #7 Skrevet 30. januar 2021 Ut fra dine tidligere tråder, så må jeg si at jeg aldri har hverken møtt eller lest om noen som er mindre kvalifisert til å jobbe med mennesker enn deg, TS. Du kan f.eks slutte med å kommentere hva andre mennesker har i sine handlevogner på butikken. Så bør du gå til en psykolog å få jobbet med din mangel på empati og forståelse for andre mennesker. Anonymkode: 9c397...66b 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #8 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ut fra dine tidligere tråder, så må jeg si at jeg aldri har hverken møtt eller lest om noen som er mindre kvalifisert til å jobbe med mennesker enn deg, TS. Du kan f.eks slutte med å kommentere hva andre mennesker har i sine handlevogner på butikken. Så bør du gå til en psykolog å få jobbet med din mangel på empati og forståelse for andre mennesker. Anonymkode: 9c397...66b Enig 👆 Anonymkode: fbdf3...80a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå