AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #1 Del Skrevet 30. januar 2021 Her sitter jeg på min 7. dag med forkjølelse. Jeg har ikke blitt ordentlig dårlig med feber, men har sykdomsfølelse, hodeverk og tett nese. Har også hatt lett halsvondt i starten. På grunn av dette har jeg bevisst latt være å trene, da jeg har kjent at kroppen trenger hvile. Jeg har derimot forsøkt å få meg en tur i frisk luft hver dag, for å ikke stivne helt i sofaen. Likevel virker det som at jeg aldri blir frisk. Det verker i meg etter å gå tilbake til treningssenteret. Hvordan skal jeg bli fortere frisk? Jeg har aldri opplevd å gå like dårlig uten tilsikt til forbedringer en hel uke i strekk før. Anonymkode: 19f72...f60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #2 Del Skrevet 30. januar 2021 Har du tatt covid test da? Du må bare holde ut, kroppen jobber med saken, men det kan ta lengre tid noen ganger. Hold deg til lett hjemmetrening og gåturer. Anonymkode: 8ccdd...bc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #3 Del Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Har du tatt covid test da? Du må bare holde ut, kroppen jobber med saken, men det kan ta lengre tid noen ganger. Hold deg til lett hjemmetrening og gåturer. Anonymkode: 8ccdd...bc4 Ja, den var negativ Anonymkode: 19f72...f60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #4 Del Skrevet 30. januar 2021 Dag 7 og blir aldri frisk.. Er du syk bør du ikke trene. Kroppen bør få bruke all energi på å bli kvitt infeksjonen. Og med forkjølelse skal du selvsagt uansett ikke på noe treningssenter. Anonymkode: 560d4...cfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå