AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #1 Skrevet 30. januar 2021 Jeg er ikke rik nok til å ha bolig med eget kontor/pc-rom. Blir derfor nødt til å ha PC i stua, hvis jeg skal ha i det hele tatt. Det er snakk om mid-tower størrelse. Er det fyfy, eller går det an? Hvilken løsning kan jeg eventuelt gå for? Noen fine bord dere kan anbefale, som ikke ser helt malplassert ut i en stue? Anonymkode: 8ebc8...c4e
LilleMumi Skrevet 30. januar 2021 #2 Skrevet 30. januar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg er ikke rik nok til å ha bolig med eget kontor/pc-rom. Blir derfor nødt til å ha PC i stua, hvis jeg skal ha i det hele tatt. Det er snakk om mid-tower størrelse. Er det fyfy, eller går det an? Hvilken løsning kan jeg eventuelt gå for? Noen fine bord dere kan anbefale, som ikke ser helt malplassert ut i en stue? Anonymkode: 8ebc8...c4e Du, det er ganske normalt å ha pcen i stua om du ikke har plass. Drit i hva andre mener, det er ditt hjem? 4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #3 Skrevet 30. januar 2021 Har du tv? Er det en mulighet å bruke tv-en som skjerm? Jeg synes det er veldig praktisk å bruke tv-en både til å se på tv og bruke pc. Jeg har et ganske lite pc-kabinett som jeg skjuler i tv-benken. Og trådløst tastatur og mus som jeg kan bruke fra sofaen. Tidligere hadde jeg et dedikert skrivebord til pc og pc-skjerm, men jeg er mye mer fornøyd med denne løsningen. Anonymkode: 1dd1d...ebd
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #4 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har du tv? Er det en mulighet å bruke tv-en som skjerm? Jeg synes det er veldig praktisk å bruke tv-en både til å se på tv og bruke pc. Jeg har et ganske lite pc-kabinett som jeg skjuler i tv-benken. Og trådløst tastatur og mus som jeg kan bruke fra sofaen. Tidligere hadde jeg et dedikert skrivebord til pc og pc-skjerm, men jeg er mye mer fornøyd med denne løsningen. Anonymkode: 1dd1d...ebd Den er jo ikke særlig bra for kroppen din i lengda den løsningen... Ts: IKEA har noen mindre, hvite hev-/senk bord. Ta en kikk på de😊 Anonymkode: 01169...d8e 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #5 Skrevet 30. januar 2021 Nå med hjemmekontor, måtte jeg få til kontorplass til meg selv i stua. Jeg har bærbar-pc, men har koblet til ekstra skjerm, tastatur og mus til den. Har lite kontorbord fra Ikea, det er bare en meter bredt. Harry eller ikke, men jeg måtte jo ha kontorplass noe sted.. Synes det funker fint. Anonymkode: 45ba1...947 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 30. januar 2021 #6 Skrevet 30. januar 2021 Ha PCen hvor du vil og ikke bry deg hva andre tenker om det. 2
Jadda123 Skrevet 30. januar 2021 #7 Skrevet 30. januar 2021 har selv en stor stasjonær PC i stua. Har den og alle ledninger gjemt bak TV'en, så den syns ikke i det hele tatt. Har TV koblet til PC, for streaming og lignende. Har også en ledning som går fra PC til et lite skrivebord rett rundt hjørnet, med mindre skerm, tastatur og mus. funker fint og ser ryddig ut
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #8 Skrevet 30. januar 2021 Har du vurdert en slik alt-i-ett løsning? Maskinen er del av skjermen, hvis du skjønner. Så slipper du den kassa på gulvet eller pulten. Anonymkode: 9a43d...54b
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #9 Skrevet 30. januar 2021 Har du ikke plass et annet sted er det greit Ville hatt noe som ikke tar for mye oppmerksomhet. Anonymkode: 84e66...225
Snedig Skrevet 30. januar 2021 #11 Skrevet 30. januar 2021 Tror det er veldig vanlig nå altså. Jeg har kjøpt en liten pult og har laptopen min koblet til en ekstra skjerm. Da er det ikke så mye å rydde inn i et skap dersom jeg får besøk. Men det får jeg jo ikke uansett for tiden, eneste gangen jeg har ryddet det vekk var vel i juleferien...
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2021 #12 Skrevet 31. januar 2021 Det beste er en løsning der man kan skjule alt. Et slags skap man kan lukke, innsynsbeskyttelse osv. Dessverre er det ingen designere som lager slike ting så vidt som jeg vet Jeg driver og ser på bord i utlandet til 30 000 fordi jeg ikke finner noen norske som ser bra ut og passer inn. Jeg vil ha en stilig stue, men jeg er også veldig datanerd og ønsker datamaskinen i stuen. Så sannsynligvis kommer jeg til å bestille fra utlandet Anonymkode: a3861...fe5
Sophonax Skrevet 31. januar 2021 #13 Skrevet 31. januar 2021 Om det er fy-fy å ha stasjonær pc i stua? Nei, hvorfor skulle det være det? Ha pc`en din der det passer best for deg, du. 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2021 #14 Skrevet 1. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 31.1.2021 den 15.24): Det beste er en løsning der man kan skjule alt. Et slags skap man kan lukke, innsynsbeskyttelse osv. Dessverre er det ingen designere som lager slike ting så vidt som jeg vet Jeg driver og ser på bord i utlandet til 30 000 fordi jeg ikke finner noen norske som ser bra ut og passer inn. Jeg vil ha en stilig stue, men jeg er også veldig datanerd og ønsker datamaskinen i stuen. Så sannsynligvis kommer jeg til å bestille fra utlandet Anonymkode: a3861...fe5 Har du noen tips til hva man kan søke på? En god møbelsnekker kan nok lage pent 👍 Anonymkode: e224f...22e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå