AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #1 Skrevet 30. januar 2021 Har kjøpt gammelt hus og har derfor diverse som må fikses og bygges. Men et gjengående problem er at jeg ikke finner ut hvem som kan gjøre de diverse arbeidsoppgavene når jeg søker på nett. I går satt jeg og lette etter noen som kan grave, og jeg vet noen bort i gata hadde graving i sommer, så jeg kan spørre dem. Men problemet er at jeg ikke finner slike ting på nettet når jeg søker Tenker at dette betyr at mange små bedrifter får mindre kunder, da man bare finner store bedrifter som driver med diverse når det gjelder hus og hjem. Frustrerende for kunden og tap for bedriften Hvordan finner dere ut hvem som kan hjelpe dere med for eks påbygg, graving, sikkerhet, muring osv? Anonymkode: b9d45...53b 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #2 Skrevet 30. januar 2021 En kjenner vel folk heller en å finne de på nettet. Her i bygda vet vi hvem vi ringer ang bygg, graving og elektriker. Maler og rørlegger er litt mer uklart Anonymkode: 3fc62...f6b
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #3 Skrevet 30. januar 2021 Mittanbud.no ! Da tar bedriftene i området kontakt med deg. Helt uforpliktende, du velger selv hvem/om noen du bruker Anonymkode: 6d58d...f78
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #4 Skrevet 30. januar 2021 Reis på et byggevarehus og be om råd. Jeg jobber på Montér og vi har masse kunnskap om håndverkere i området. Vi formidler daglig kontakt mellom forbruker og håndverker. Når det er sagt så har de firmaene som er dyktige og har et godt rykte veldig mye å gjøre, så det kan hende du må belage deg på ventetid før noen har anledning til å starte. Anonymkode: fc8bf...bb5
Mt3 Skrevet 30. januar 2021 #5 Skrevet 30. januar 2021 På bygda går all info gjennom Jungeltelegrafen eller over kaffesladderen som en også kan kalle det 😂 så de trenger ikke bruke penger til annonsering på nett
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #6 Skrevet 30. januar 2021 "Kem e ho nya jento så har flytte hit?" Du har mye å glede deg til! Kikkert i vinduet er vanlig! Anonymkode: b71ff...e54
PetterKanin Skrevet 30. januar 2021 #7 Skrevet 30. januar 2021 De små bygdebedriftene har det som regel travelt nok om de ikke skulle skaffe seg mer jobb. Du kan gjøre et bransjesøk på purehelp.no f.eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå