AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #1 Skrevet 30. januar 2021 En periode virket det som om alle jenter hadde en eller flere ganger mottatt dickpics. For meg høres det utrolig ut - er det /var det virkelig så vanlig ? Quiz: 1) har du noen gang mottatt dickpics 2) var avsender en du kjente 3) kom bildene helt ut av det blå eller var det som et ledd i en samtale 4) hvordan reagerte du ? Anonymkode: f8b72...e92
*Mocca* Skrevet 30. januar 2021 #3 Skrevet 30. januar 2021 1) har du noen gang mottatt dickpics Ja, og gjør det fortsatt 2) var avsender en du kjente Begge deler, både kjente og ukjente 3) kom bildene helt ut av det blå eller var det som et ledd i en samtale Begge deler her også. 4) hvordan reagerte du ? der det var som ledd i en samtale så var det bare positivt, samtalene gikk i den retningen. De andre var det bare å blokkere.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #4 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): En periode virket det som om alle jenter hadde en eller flere ganger mottatt dickpics. For meg høres det utrolig ut - er det /var det virkelig så vanlig ? Quiz: 1) har du noen gang mottatt dickpics 2) var avsender en du kjente 3) kom bildene helt ut av det blå eller var det som et ledd i en samtale 4) hvordan reagerte du ? Anonymkode: f8b72...e92 1) Ja 2) Ja 3) Det var en ganske het samtale/sexting, og det var ikke uventet at et bilde ville dukke opp 4) I settingen jeg var i, var det et velkomment bilde og jeg sendte tilbake bilder. Ble flere bilder fra begge frem og tilbake. Men hadde det vært et bilde helt ut av det blå, uten noe forvarsel ol. da hadde jeg faktisk anmeldt fyren. Det er forskjell på blotting og bilder med samtykke. Anonymkode: 5d70c...e36 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #5 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): En periode virket det som om alle jenter hadde en eller flere ganger mottatt dickpics. For meg høres det utrolig ut - er det /var det virkelig så vanlig ? Quiz: 1) har du noen gang mottatt dickpics 2) var avsender en du kjente 3) kom bildene helt ut av det blå eller var det som et ledd i en samtale 4) hvordan reagerte du ? Anonymkode: f8b72...e92 1) ja, flere ganger. 2) både og. 3) både og. Har både mottatt overraskende dickpicks, og ikke fullt så overraskende. 4) flesteparten har jeg blokkert, men der jeg har deltatt i det selv (forhold) har jeg blitt opphisset. Anonymkode: 6ebaf...40a
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #6 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): En periode virket det som om alle jenter hadde en eller flere ganger mottatt dickpics. For meg høres det utrolig ut - er det /var det virkelig så vanlig ? Quiz: 1) har du noen gang mottatt dickpics 2) var avsender en du kjente 3) kom bildene helt ut av det blå eller var det som et ledd i en samtale 4) hvordan reagerte du ? Anonymkode: f8b72...e92 1 og 2: Ja. 3: Avtalt mellom oss. 4: Liker det meget godt Anonymkode: d9aff...bb4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #7 Skrevet 30. januar 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): En periode virket det som om alle jenter hadde en eller flere ganger mottatt dickpics. For meg høres det utrolig ut - er det /var det virkelig så vanlig ? Quiz: 1) har du noen gang mottatt dickpics 2) var avsender en du kjente 3) kom bildene helt ut av det blå eller var det som et ledd i en samtale 4) hvordan reagerte du ? Anonymkode: f8b72...e92 1) Ja 2) Ja 3) Ja og på en måte 4) Jeg får lættis hver gang og viser bildet til en eller fler venninner😂 bortsett fra hvis det skulle vise seg at det var broren til en av dem da😆 det skjer jo au😅 Anonymkode: 53959...6d4 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2021 #8 Skrevet 30. januar 2021 Ja Ja Ja Anmeldte det Anonymkode: 16e5f...242
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå