Gå til innhold

Har lyst, men ikke på mannen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke hatt sex med mannen min på fire uker nå. Kjenner det bare blir verre og verre, men har ikke lyst på han. Vi går gjennom noe nå, han har sviktet meg så grovt, at all lyst er borte (ikke utro). Holder ikke å onanere, trenger en mann, men vil ikke være utro!!

Så frustrerende

Anonymkode: 5661a...b3b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har ikke hatt sex med mannen min på fire uker nå. Kjenner det bare blir verre og verre, men har ikke lyst på han. Vi går gjennom noe nå, han har sviktet meg så grovt, at all lyst er borte (ikke utro). Holder ikke å onanere, trenger en mann, men vil ikke være utro!!

Så frustrerende

Det går seg nok til så lenge du jobber for det. Klarer du ikke å ha sex med mannen din må du fortelle det til han. Fire uker uten sex og så tenker du på utroskap?

Kanskje du passer bedre på tinder enn i et forhold

• Liker 7
Skrevet

Har vært i forhold i 20 år, så tror ikke det. Er vant til å ha mye og ofte sex. Tenker ikke på å være utro, poenget var å formidle at det ikke er et alternativ.

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så frustrerende

Hei. Altså det verste du egentlig utsetter deg for er jo å og spørre her inne syntes jeg. Jeg dømmer ikke deg for det siden det ahr gått så mange uker nå uten sex. Men du har ikke gått i dybden på hvorfor lysten er borde og han har heller ikke vært utro mot deg. Vi sitter alle stort sett hjemme for dagen og jeg mener personlig at det er faktisk NÅ det gjelder og si fra til partner hvis det er faktisk noe som skurer eller som mangler i forholdet. Han har ingen ansvar for å vite eksakt hvor han har deg vennen. Dette må du jobbe med helt selv. Jeg vet det. Det er lettere sagt enn å faktisk få deg gjort men du bør ty til å ta en alvorsprat med han. Han har også noe og fortelle deg. Ellers hadde det ikke vært så vanskelig å ta på hverandre.  Du bør starte smått med og sende han en meld pm det også kan jeg love deg at ideet han ser deg i øynene øg du konfronterer han så vil han også innse hva han bør komme med. Ikke oppfordre egoismen din og dine lyster til å ødelegge noe dere har sammen. Dere er akkurat der dere er idag av helt personlige årsaker. Så hvem er vi til å råde eller dømme deg? Ta saken i egne hender. Du greier det! Heier på at idag så får dere utløst dette her på en måte som fører dere sterkere sammen. Ikke fall for kg useriøse meninger. DU er den eneste som kan løse dette her. Han ventet bare på at du skal si noe. Det vil gjøre ting mye ye bedre og avklart for din egen del. 

Masse lykke til. Trenger du flere råd så er jeg her 🙂

Anonymkode: 4045d...896

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Så frustrerende

Husk også at kommunikasjon har alt å si i et forhold. Du skrev at dere har vært sammen i 20 år. Da vet du eksakt når du kan ta han på det. Du har følelser like mye som han. Dere har tviholdt på noe så vanvittig lenge og du har mitt ord på at folk misunner dere for det. Du vil ikke miste han. Men heller bygge videre på det dere har klart sammen. Det har vist seg gang på gang at menn er mye mye vanskeligere på å vise følelser enn kvinnen. Det sier litt om hvorfor vi er skapt for å bære barn. Hvorfor vi blir så lett følsomme og hvordan vi er i forhold til dem. Du har uendelig mange måter og snakke med hn på. Og hvis han ikke tar deg seriøst så dra til famen et par dager. La han innse hvor han har deg. Han vil ikke miste deg når han ikke har vært utro. Heller ikke ville jeg tydd til å spørre fremmede om hva jeg burde gjort for å redde forholdet mitt her inne. Du strør nesten litt salt på såret med vilje. Jeg Har opplevd noe av det verste som gift men vi jobbet meg søren meg hardt for at det skulle gå. Det tok meg nesten 2 år. Men nøkkelen var kommunikasjon. Bruke sunn fornuft når man faktisk sitter der og blotter hverandre for alt som har vært. Det er da det virkelig treffer. For der du føler nå er bare en selvsengrisk form for følelse. Den forsvinner umiddelbart hvis du bestemmer deg for å være utro. Det er tusen måter og nå han på. Men husk. Det skal en handling til for å ødelegge 20 år. Man skal bygge videre på ting. Ikke ødelegge. 

Skrevet

Takk for svar. Skjønner det er vanskelig å komme med råd når dere ikke vet hva det er. Det er mye løgn og kall det gjerne utroskap han har drevet med over 2 år (ikke noe seksuelt og ikke med andre damer), men tryggheten og tilliten i forholdet er brutt.  Vi har pratet masse om det, og er åpne i kommunikasjonen. Blir kanskje mer riktig å si at jeg klarer å ha sex med han for å få dekket egne behov, men muligens ikke ønsker å binde oss nærmere med det, fordi jeg føler jeg må gå, men ikke har bestemt meg.. Er ikke helt klok på meg selv. 

Skrevet

Hva skal til for at du skal få lyst på ham igjen?

Jeg fikk en skikkelig aha-opplevelse da jeg lærte om tilgivelsesspråk. Det er liksom ikke bare å tilgi og så er alt tilbake til normalt. Noe må skje. Og når noen har sviktet oss, er det forskjellige ting vi trenger for å kunne gå videre. Å finne ut hva det er, kan være en god ide.

Jeg synes det er en kjempestyrke at dere har snakket masse om problemet. Det gjør at jeg tenker at dere har noe å bygge på. I tillegg til 20 år med erfaringer, selvsagt. 💜

Det kan også være en god ide å oppsøke en ekteskapsterapeut...

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk for svar. Skjønner det er vanskelig å komme med råd når dere ikke vet hva det er. Det er mye løgn og kall det gjerne utroskap han har drevet med over 2 år (ikke noe seksuelt og ikke med andre damer), men tryggheten og tilliten i forholdet er brutt.  Vi har pratet masse om det, og er åpne i kommunikasjonen. Blir kanskje mer riktig å si at jeg klarer å ha sex med han for å få dekket egne behov, men muligens ikke ønsker å binde oss nærmere med det, fordi jeg føler jeg må gå, men ikke har bestemt meg.. Er ikke helt klok på meg selv. 

Skjønner deg godt. Føler med deg. Men vi kan ikke råde deg til å ta helt useriøse valg heller. Gå for magefølelsen din. Og godt at du selvreflekterer over ditt eget selvbilde fremfor han. Det har noe å si. Du må ingenting i denne verden. Men i et forhold så må man rett og slett gi og ta. Det er på en måte basises I hele forholdet. Det er tøft også mtp pandemien så går også dette utover Maange forhold. Men man må bygge. Tenke nytt. Ta initiativ til det man utsetter og utsetter. Ikke hold noe inne. Han har sett alle sider av deg lær dere har vært sammen i 20 år. Da er det kanskje på tide og fornye ting sammen. Eller du må føle og kjenne selv på om du ønsker dette noe mer.

Skrevet

Grove tillitsbrudd går aldri over -du føler det i åresvis. Selv om du velger å tilgi.

Vurder å gå fra han eller åpent forhold?

Anonymkode: cad08...92e

Skrevet (endret)

.

Endret av Cleo88
Skrevet

Alle kan gjøre feil. 

Du må prøve å sette deg i hans sko.

Eller er det noe grunnleggende ved ham du har fått vite?

Anonymkode: 7e8f1...11d

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og spekulasjon.

Chantielle mod.

Skrevet

Kanskje dere kan ta en date night. Vekke opp gløden litt, lag en romantisk middag og tenn litt lys og litt  rødvin. Eventuelt spør om å få en elsker eller et åpent forhold.

Skrevet

Dette er dessverre dødfødt, dere finner ALDRI tilbake til hverandre. Lytt til erfarne fjellfolk.

Anonymkode: 3c4af...a90

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.1.2021 den 8.52):

Virker som at det ikke er på det seksuelle planen problemet ligger, men heller andre ting som ødelegger ditt forhold til ham. Positivt at dere iallefall kommuniserer. Kanskje kommunikasjon dere i mellom ikke er nok, det kommer an på alvorlighetsgraden. Ta kontakt med noen profesjonelle, kanskje få til en avtale, som må holdes for at tilliten gjenoppbygges. Jeg synes ikke du bør leve med dette over lang tid, men iallefall gjøre et forsøk å bygge opp tilliten ved hjelp av andre. Det kan være fint å få ting fram i lyset, slik at ikke du bærer hele ansvaret, eller at det for han "holder" å prate, uten å ta fatt i problemene. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...